Fritzbox waarborg nog niet terug gekregen.
Ik ben student en aangezien het academiejaar net is begonnen heb ik dat geld hard nodig. Er is een grens voor geduld uitoefenen die dommel niet blijkt te kennen.drernie schreef:je moet even geduld hebben, want bij dommel werken ze niet zo snel. Het ook ruim een maand geleden de fritzbox teruggestuurd. Gisteren gebeld en ze zouden het deze week of de komende week overmaken.
Man man man, als het bij jouw al zo lang duurt. En dat "volgende" week praatje begint ook afgezaagd te worden.
Ze zullen het druk hebben. Bij mij was dit toen dezelfde week nog in orde toen ik de fritzbox had opgestuurd.
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
tja, maar dat is nu eenmaal altijd zo en niet alleen bij dommel. Telenet stortte ook niet vlotjes de waarborg van hun modem terug hoor. Als ze geld nodig hebben moet het er direct staan, maar als jij je geld terug wil... that's lifenonkie schreef:En ze verwachten wel dat hun klanten op tijd hun rekening betalen. Tof!
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
heb 't hier es nagekeken. ik heb 'm binnengebracht op 5 augustus en een papier gevraagd en meegekregen voor ontvangst. nog niks gehad ondertussen (bijna 9 weken)
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Tja, en willen ze dat je hen gerust laat. Ik zou elke dag bellen en mailen.
Het is GVD jouw geld. Jij moet alles op voorhand betalen en zij vegen er hun voeten aan.
ALs je niet te ver woont, ga naar daar en weiger te vertrekken zonder je geld. Laat hen er maar de politie er bij roepen en een PV opstellen. Hoop dat het dan in de krant komt.
Ben zelf een tevreden Dommel klant, heb altijd begrip gehad voor technische storingen, dat kan gebeuren, maar dit is 100 % slechte wil en arrogantie. Zelf wil ik binnen afzienbare tijd ook mijn Fritzbox terug sturen en overschakelen naar homeconnect als ze daar de problemen opgelost krijgen.
Ik hoop dat ze het bij mij vlotter afhandelen, anders kunnen ze het aan mijn rechtsbijstand uitleggen.
Het is GVD jouw geld. Jij moet alles op voorhand betalen en zij vegen er hun voeten aan.
ALs je niet te ver woont, ga naar daar en weiger te vertrekken zonder je geld. Laat hen er maar de politie er bij roepen en een PV opstellen. Hoop dat het dan in de krant komt.
Ben zelf een tevreden Dommel klant, heb altijd begrip gehad voor technische storingen, dat kan gebeuren, maar dit is 100 % slechte wil en arrogantie. Zelf wil ik binnen afzienbare tijd ook mijn Fritzbox terug sturen en overschakelen naar homeconnect als ze daar de problemen opgelost krijgen.
Ik hoop dat ze het bij mij vlotter afhandelen, anders kunnen ze het aan mijn rechtsbijstand uitleggen.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
à rato van nu 1% per maand ... reken uit welk fabuleus bedrag dat wel is.liger schreef:Stuur maar een aangetekende brief waarin je uw geld eist binnen 10 werkdagen zoniet reken je intrest aan...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
staartmees, jij maakt er ook een hobby van om alles van dommel goed te praten. als jij het normaal vindt dat er na 9 weken nog geen terugbetaling is dan zijn we uitgepraat. wees eens objectief
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
En al de rest die denkt dat Dommel God is mag ook eens beginnen zijn ogen open te trekken.. Ik heb het dan vooral op de mensen die denken dat er bij Dommel niks mis is.
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Begrijp het ook niet dat je een isp zo kan verdedigen die verwacht dat zijn klanten op tijd betalen maar zelf er de brui aangeeft.xenne schreef:staartmees, jij maakt er ook een hobby van om alles van dommel goed te praten. als jij het normaal vindt dat er na 9 weken nog geen terugbetaling is dan zijn we uitgepraat. wees eens objectief
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
[quote="xenne"]staartmees, jij maakt er ook een hobby van om alles van dommel goed te praten. als jij het normaal vindt dat er na 9 weken nog geen terugbetaling is dan zijn we uitgepraat. wees eens objectief[/quote]
Xenne, ik praat niets goed maar op veel dingen wordt hier nogal agressief en dreigend gereageerd en daar bereik je nu niets mee. Blijkbaar hebben de mensen afgeleerd om simpelweg op een vriendelijke manier te bellen naar de klantendienst; nee hoor, direct dreigen met de boel kort en klein slaan of ik zal het hen eens laten voelen.
Xenne, ik praat niets goed maar op veel dingen wordt hier nogal agressief en dreigend gereageerd en daar bereik je nu niets mee. Blijkbaar hebben de mensen afgeleerd om simpelweg op een vriendelijke manier te bellen naar de klantendienst; nee hoor, direct dreigen met de boel kort en klein slaan of ik zal het hen eens laten voelen.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Hoeveel keer moet je vriendelijk blijven vragen of je AUB je eigen geld terug krijgt ?
Je zou van minder agressief worden.staartmees schreef: ik praat niets goed maar op veel dingen wordt hier nogal agressief en dreigend gereageerd en daar bereik je nu niets mee. Blijkbaar hebben de mensen afgeleerd om simpelweg op een vriendelijke manier te bellen naar de klantendienst; nee hoor, direct dreigen met de boel kort en klein slaan of ik zal het hen eens laten voelen.
Het heet niet voor niets een WAARBORG, en tenzij die Fritz!boxen niet meer werken, moeten mensen toch gewoon hun geld terug krijgen?? En 6 weken vind ik een behoorlijke termijn om dat geld weer op je rekening te zien.
Als ik naar de klantendienst wilde bellen, was ik nog altijd vriendelijk. Maar dat gevoel gaat over, uren en euro's later, wanneer ik niemand aan de lijn kan krijgen.
En direct... maanden van vruchteloos wachten op een simpel antwoord op een ticket noem ik nou niet bepaald direct. Ik vind dat ik als klant iets meer respect verdien dan het arrogante en nonchalante gedrag van Dommel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
spaarrekeningen geven nog altijd 4%staartmees schreef:à rato van nu 1% per maand ... reken uit welk fabuleus bedrag dat wel is.liger schreef:Stuur maar een aangetekende brief waarin je uw geld eist binnen 10 werkdagen zoniet reken je intrest aan...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
1% per maand is niet hetzelfde als 4% per jaar he...
Nu, ik dacht dat je zelf kon bepalen wat de verwijlintresten zijn, maar dit moet dan wel in een contract staan. Aangezien er in het contract met Dommel vermoedelijk enkel sprake is van de terugbetaling van het bedrag en er geen vermelding is gemaakt van mogelijke verwijlintresten, kan je die niet afdwingen.
Nu, ik dacht dat je zelf kon bepalen wat de verwijlintresten zijn, maar dit moet dan wel in een contract staan. Aangezien er in het contract met Dommel vermoedelijk enkel sprake is van de terugbetaling van het bedrag en er geen vermelding is gemaakt van mogelijke verwijlintresten, kan je die niet afdwingen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
De glimlach verdwijnt na de derde verbroken belofte he. Als je telkens de "volgende week" stempel te horen krijgt dan begint je geduld op te geraken. Ik wil mijn geld en als ze dat niet terug kunnen betalen zou ik graag willen weten waarom niet om wat begrip te kunnen tonen. Maar als ze dat nog eens niet meedelen dan moeten ze zeker niet op mijn geduld rekenen.staartmees schreef: Xenne, ik praat niets goed maar op veel dingen wordt hier nogal agressief en dreigend gereageerd en daar bereik je nu niets mee. Blijkbaar hebben de mensen afgeleerd om simpelweg op een vriendelijke manier te bellen naar de klantendienst; nee hoor, direct dreigen met de boel kort en klein slaan of ik zal het hen eens laten voelen.
Dat is zo met elke factuur die je betaalt, te lang genoeg en je krijgt een toeslag die je er boven op moet betalen wat dan zelfs een deurwaarder kan teweegbrengen.
Telenet is daar nog een pak erger in. Waarborg van Telenet modem krijg je enkel terug, als je er specifiek achter vraagt, en het toppunt van al: ik was verhuist in juli. Ze geven mij een factuur voor kabeltelevisie op het nieuwe adres, voor een volledig jaar. Ik bel, dat ik dan wel een creditnota verdien op mijn vorig adres, voor de termijn dat ik geen kabeltelevisie meer gebruik, maar al wel betaald heb. Geen enkel probleem, ze sturen dat op. Dan krijg je die factuur thuis, zonder ergens te vermelden op welke rekeningnummer dit gestort wordt. Dus ik bel terug naar Telenet om die informatie te bekomen, en ze hadden m'n rekeningnummer. Mooi, maar wanneer wordt dat betaald? "Volgend jaar, wanneer u uw nieuwe factuur krijgt voor uw kabeltelevisie, dan verrekenen wij dat ineens". DAT is pas schandalig!rosheen schreef:Het heet niet voor niets een WAARBORG, en tenzij die Fritz!boxen niet meer werken, moeten mensen toch gewoon hun geld terug krijgen?? En 6 weken vind ik een behoorlijke termijn om dat geld weer op je rekening te zien.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik had mijn waarborg van de modem binnen de maand op mijn rekening gestort gekregen. Wat betreft die creditnota dat vind ik wel wat raar.bravo schreef:Telenet is daar nog een pak erger in. Waarborg van Telenet modem krijg je enkel terug, als je er specifiek achter vraagt, en het toppunt van al: ik was verhuist in juli. Ze geven mij een factuur voor kabeltelevisie op het nieuwe adres, voor een volledig jaar. Ik bel, dat ik dan wel een creditnota verdien op mijn vorig adres, voor de termijn dat ik geen kabeltelevisie meer gebruik, maar al wel betaald heb. Geen enkel probleem, ze sturen dat op. Dan krijg je die factuur thuis, zonder ergens te vermelden op welke rekeningnummer dit gestort wordt. Dus ik bel terug naar Telenet om die informatie te bekomen, en ze hadden m'n rekeningnummer. Mooi, maar wanneer wordt dat betaald? "Volgend jaar, wanneer u uw nieuwe factuur krijgt voor uw kabeltelevisie, dan verrekenen wij dat ineens". DAT is pas schandalig!rosheen schreef:Het heet niet voor niets een WAARBORG, en tenzij die Fritz!boxen niet meer werken, moeten mensen toch gewoon hun geld terug krijgen?? En 6 weken vind ik een behoorlijke termijn om dat geld weer op je rekening te zien.
Ik heb gezegd dat ik er specifiek achter moest vragen, niet dat ze dat nog niet terug betaald hebben. In augustus gevraagd (toen ik belde voor die creditnota), en inderdaad, een maand later kreeg ik een creditnota, die 19 oktober op m'n rekening is gestort.nonkie schreef:Ik had mijn waarborg van de modem binnen de maand op mijn rekening gestort gekregen.
Wil je m'n creditnota, en aansluitend m'n bankrekening zien?nonkie schreef:Wat betreft die creditnota dat vind ik wel wat raar.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ikzelf binnen de 14 dagen, wel met lichte drang vermeld op de opzegbrief maarja dat is wel al bijna 3 jaar geleden alweer...nonkie schreef: Ik had mijn waarborg van de modem binnen de maand op mijn rekening gestort gekregen. Wat betreft die creditnota dat vind ik wel wat raar.
Altijd piekfijn in orde geweest bij die gasten, nooit moeten klagen eigenlijk allez uitgezonderd hun belachelijke limieten en hun dure abbo's natuurlijk ...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
vorig jaar van telenet m'n waarborg zonder veel problemen terug gekregen, 1 keer naar gevraagd, paar dagen later gestort.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Hopelijk is die aangetekend met ontvangstbewijs teruggestuurd want anders heb je geen enkel bewijs dat die bij hen is aangekomen.
Naar de politie stappen? die nemen daar hoogstens nota van, en dat is eigenlijk niets. Wil je echt iets bereiken dan moet je een pv met burgerlijke partijstelling laten opmaken, dat kost je tussen de 125 en 500 EUR. Maar let op: Vooraleer u zich burgerlijke partij stelt, doet u er best aan een juridische deskundige of advocaat te raadplegen. Zo kan er nagegaan worden of er sprake is van een misdrijf, en of het wel de moeite loont om u burgerlijke partij te stellen. - bron: http://politie.antwerpen.be/Slachtoffer ... elling.pdf
Naar de politie stappen? die nemen daar hoogstens nota van, en dat is eigenlijk niets. Wil je echt iets bereiken dan moet je een pv met burgerlijke partijstelling laten opmaken, dat kost je tussen de 125 en 500 EUR. Maar let op: Vooraleer u zich burgerlijke partij stelt, doet u er best aan een juridische deskundige of advocaat te raadplegen. Zo kan er nagegaan worden of er sprake is van een misdrijf, en of het wel de moeite loont om u burgerlijke partij te stellen. - bron: http://politie.antwerpen.be/Slachtoffer ... elling.pdf
Had ze deze week gebelt weer hetzelfde gehoord.
"Heb het net aan de afdeling in kwestie doorgegeven om het zo spoedig mogelijk af te handelen
...
Maar dit kan een paar weken duren"
WTF dommel
Wat is dit voor grap serieus, wat voor zieke stomme vuile grap is dit. Hoe kan een onnozole credit nota 11 weken duren.
Dit gaat er over en ik ben serieus aan't overwegen om daar met de politie aan te bellen.
"Heb het net aan de afdeling in kwestie doorgegeven om het zo spoedig mogelijk af te handelen
...
Maar dit kan een paar weken duren"
WTF dommel
Wat is dit voor grap serieus, wat voor zieke stomme vuile grap is dit. Hoe kan een onnozole credit nota 11 weken duren.
Dit gaat er over en ik ben serieus aan't overwegen om daar met de politie aan te bellen.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dan vraag ik me af of jullie wel gaan binnen raken, houdt ons vooral op de hoogtebroli schreef:Dit gaat er over en ik ben serieus aan't overwegen om daar met de politie aan te bellen.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect