download limiet edpnet max 6

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
cod2k
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

beste edp peeps,

betreft Max 6 dyn 40GB....max 100 GB, (dus niet adsl 24-'unlimited') weet ik eigenlijk niet hoe het werkelijk zit na de 100 GB....

wordt je uiteindelijk effectief op smallband gesmeten of krijg je toch nog de volledige bandbreedte (fup based zoals dxadsl plus 175 Gb ?)

mvg,

------------------------------------
http://slackeruprising.com/
matx5
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

yups, je gaat direct op smallband.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cod2k schreef:beste edp peeps,

betreft Max 6 dyn 40GB....max 100 GB, (dus niet adsl 24-'unlimited') weet ik eigenlijk niet hoe het werkelijk zit na de 100 GB....

wordt je uiteindelijk effectief op smallband gesmeten of krijg je toch nog de volledige bandbreedte (fup based zoals dxadsl plus 175 Gb ?)

mvg,
Op max6Dyn heb je 40 GB (zowel upload als download). Na 40 GB betaal je 0,25 EUR per 1 GB met een limiet van 60 GB (d.w.z. tot 100 GB). Daarna beland je op smalband (128 kbps zowel upload als download).

Bij DX-ADSL is er inderdaad een F.U.P. van toepassing na de limiet (zoals bij Evonet, VitayaADSL enz.). Dat is om je toch nog vlotte toegang tot het internet te leveren zonder overdrijven weliswaar. :)
cod2k
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

"Bij DX-ADSL is er inderdaad een F.U.P. van toepassing na de limiet (zoals bij Evonet, VitayaADSL enz.). Dat is om je toch nog vlotte toegang tot het internet te leveren zonder overdrijven weliswaar. :)
maw je blijft op je max download speed na 175 GB ?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

je blijft idd op zelfde snelheid surfen na limiet. Maar officieel denk ik toch dat het nog altijd betalen is maar er wordt er "laks" over gedaan
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”