Klein bedrijf met toffe collega's (e.g. : me!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Voor meer info: pm or emailtje naar ub apekrul cloink punt com.
incentives ftwlanky schreef:Nen bonus voor u zeker als ge er ene vindt?
Ja natuurlijk, is dat niet het énige bedrijf in Zaventem?! -duh-Fustigateur schreef:Zaventem? Toch niet het bedrijf van Huub en Daisy?
Komaan, voor een keer dat Fustigateur een geslaagde grap post ...selder schreef:Ja natuurlijk, is dat niet het énige bedrijf in Zaventem?! -duh-Fustigateur schreef:Zaventem? Toch niet het bedrijf van Huub en Daisy?
Ik was eerstlocalhost schreef:Een klein bedrijf? Nee dan weet ik het niet.
Ik werk trouwens voor een iets groter bedrijf in Zaventem, ook een IT-outsourcing bedrijf, en ik kan ook wel incentives gebruiken. Mag ik hier dan ook zo'n berichtjes plaatsen?
True, maar jij werkt niet op hetzelfde bedrijf als Localhost en ikcloink schreef:Technisch gezien, was ik eerst.ditCh schreef:Ik was eerst
Juplocalhost schreef:En, ditCh? Hoe is het gegaan?
Gedaan met uw backup-dagen?
MEEEEER !!cloink schreef:*klets*
Men sprak over... "Websphere Application Server en/of Tomcat"... zou genoeg moeten zeggencrapiecorn schreef:Server of client side java ?
²r2504 schreef:Men sprak over... "Websphere Application Server en/of Tomcat"... zou genoeg moeten zeggen
Lekkerrrrr...cloink schreef:*klets*
en
*klets*
Bende thread-hijackers.
Oeps, over gescanned.cloink schreef:²r2504 schreef:Men sprak over... "Websphere Application Server en/of Tomcat"... zou genoeg moeten zeggen
Maar voor alle duidelijkheid: server-side.