Ik persoonlijk vindt het geen goede zet.
Wat denken jullie ervan

Inderdaad... bij TN kan je er ook maar één maken, welke zich trouwens automatisch synchroniseerd tussen al je decoders als ze interactief zijn (lijst in je woonkamer is dus dezelfde als op de kamer van zoon of dochter).silencer schreef:je kan dus maar 1 zenderlijst maken :o
Hier zijn er 16 zenderlijsten.
Inderdaad, je kan de volgorde dan wel aanpassen, maar het feit dat er nu die 'gaten' tussen de posten zitten is zeer storend. Ze gaven je wel een mooi boekje op voorhand waar je je oude zendervolgorde op kon noteren zodat je ze nadien weer kon instellen hoe je het wilde. Belachelijk alleen dat de nummers niet aanpasbaar zijn. 8-9-10 zijn nu niet bruikbaar, begrijpe wie kan.Xplod schreef:Bij BelgacomTV kan je ook verschuiven en je zendervolgorde aanpassen naar je eigen voorkeur alleen ... je kan maar zenders van plaats verwisselen met elkaar en géén nieuwe nummer toekennen.
Zo zit er nu een gat tussen 7 en 11, ... 8, 9 en 10 kan je bvb. nu niet meer zelf toewijzen aan een andere zender omdat er sinds de wijziging nu geen zender meer aan toegewezen is.
Zo was bij mij nr 9 al jaren toegewezen aan AVS ... dat gaat nu dus niet meer en dat vind ik nu eens ferm klote ... en zo zitten er dus nog een héél pak gaten in.
Ik ben er alvast niet mee gediend
Tja .. wat valt eraan te doenDrossie schreef:Nieuwe volgorde lijkt nergens op!
Kheb op verschillende fora alleen nog maar negatieve commentaren gelezen!
Moest je nu nog de vrije nummers zelf kunnen invullen, kon ik er nog mee leven, maar nu ist echt belachelijk.
Die link werkt prima.Matthias_VL schreef:Weer typisch , Vlaanderen link werkt niet.... het is gewoon een ramp,niets meer terug te vinden ( realityzone, Discovery,..... foetsie )
http://www.belgacomtv.be/index.jsp#module=whatsNew
Nee, dat zou idd de oplossing zijn. Je kan echter enkel twee zenders wisselen met elkaar, wat dus impliceert dat ze beiden een nummer hebben dat in gebruik is. Het niet gebruikte nummer '8' kan je dus niet gebruiken om een zender op te zetten.Kleine schreef:Ik heb er geen idee van hoe ze daar werken maar ...
als je zenders van plaats kan verwisselen, kan je dan niet zender 8 (die leeg is) verwisselen met zender 12 (waar wel een zender op zit) en op die manier die gaten wegwerken?
ook wanneer je op Vlaanderen tikt ?staartmees schreef:Die link werkt prima.Matthias_VL schreef:Weer typisch , Vlaanderen link werkt niet.... het is gewoon een ramp,niets meer terug te vinden ( realityzone, Discovery,..... foetsie )
http://www.belgacomtv.be/index.jsp#module=whatsNew