Vandaag had ik plots geen internet en telefoon meer. Dus weer bellen naar dommel. Vertellen ze mij doodleuk dat ik een rekening niet heb betaald en daarom ben afgesloten, terwijl ik geen rekening heb gezien. De medewerker noemde mijn oude login zonder dat ik dat op dit moment realiseerde. Maar goed, nu dus voor 24 uur aangesloten om de rekening te betalen. Blijkt dat deze 'oude' login helemaal niet meer te werken en dat er met mijn huidige login geen rekening openstaat.
Is dit nieuwe policy om klanten zomaar af te sluiten? Het betaal nummer is ook niet te bereiken of moet ik dit eerst vanuit de homeconnect software activeren voordat ik dit nummer kan kiezen?
Verder valt mij op dat in de CRM bij mijn informatie staat ik geen abonnement heb.
Overigens kan ik nog steeds niet in de homeconnect software inloggen.
Ten onrechte afgesloten
Komaan zeg!drernie schreef:... Vertellen ze mij doodleuk dat ik een rekening niet heb betaald en daarom ben afgesloten, terwijl ik geen rekening heb gezien. ...
Is dit nieuwe policy om klanten zomaar af te sluiten?
Als jij niet betaald, krijg je geen internet. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
En jij praat over 2 logins? Waarom heb jij 2 logins?
Hij heeft blijbaar geen rekening ontvangen, dus kan hij ze ook niet betalen lijkt mij nogal een logisch gegeventbscope schreef:Komaan zeg!drernie schreef:... Vertellen ze mij doodleuk dat ik een rekening niet heb betaald en daarom ben afgesloten, terwijl ik geen rekening heb gezien. ...
Is dit nieuwe policy om klanten zomaar af te sluiten?
Als jij niet betaald, krijg je geen internet. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
En jij praat over 2 logins? Waarom heb jij 2 logins?
Dommel lijkt mij niet echt een klantvriendelijke ISP Alle bedrijven die ik ken sturen nog een aanmaning of een nieuwe factuur waar er extra administratieve kosten op vermeld staan. Niet leuk om te betalen maar je wordt op zijn minst niet plots afgesloten. Iedereen kan wel eens een factuur over het hoofd zien lijkt mij.
Dommel geeft me hier de indruk zelf in geldnood te zitten, als men op zo met klanten wordt omgesprongen. De toekomst zal het uitwijzen
En dat doet Dommel ook. Is een beetje verplicht door de wet.Zambo schreef:Dommel lijkt mij niet echt een klantvriendelijke ISP Alle bedrijven die ik ken sturen nog een aanmaning of een nieuwe factuur waar er extra administratieve kosten op vermeld staan. Niet leuk om te betalen maar je wordt op zijn minst niet plots afgesloten. Iedereen kan wel eens een factuur over het hoofd zien lijkt mij.
Maar de klant zal wel weer het engeltje zijn en Dommel de duivel.
Een kleine voorgeschiedenisje
Toont ook dat ze bij Dommel niet goed weten ,wat ze willen.
Hoeveel mensen betalen er al 3 maanden voor een 100% werkend,:
http://www.dommel.com/nl/voice/homeconn ... ?cust=home
en bij hoeveel mensen werkt het al 100%,zoals beloofd?
Hoeveel hebben er teveel betaald,leggen zich neer bij de gebreken,wachten maar af en doen zelfs geen moeite meer om het teveel betaalde te recupereren ?
Ik zie er alleen,maar klachten (of is het weer gezaag) bijkomen en zich herhalen.
en een mooi voorbeeldje van wat men voor de éne kan en voor een andere doet,BBB schreef:Nee (voor zover ik weet)drernie schreef:Ik draai nu sinds een maand op homeconnect. Ik had dus voor mijn netconnect abonnement al de proforma nota betaald voor de volgende maand. Ik dus met dommel gebeld en na langdurig wachten iemand aan de lijn gekregen. Deze vertelde mij doodleuk dat de proforma nota werd beschouwd als één maand opzegtermijn en niet werd teruggestord, hoewel deze het er ook niet mee eens was. Zijn er nu mensen die wel het geld van de proforma nota van netconnect hebben teruggekregen?
Ik heb wel een "vergoeding" gekregen in de zin dat mijn homeconnect factuur is uitgesteld tot 21 dagen na mijn gratis maand (omgerekend equivalent van 1 maand netconnect).
Maar sommigen kregen dit niet (misschien ben ik zelfs de enige die deze vergoeding heeft gekregen voor netconnect?)
Ik heb ook gelezen dat er sommigen wel op tijd hun domiciliëring hebben kunnen opzeggen (ik had die ook opgezegd maar de laatste factuur was +/- 1 week vroeger dan normaal en daardoor had ik te laat opgezegd) dus die hebben geen opzeg betaald ...
Toont ook dat ze bij Dommel niet goed weten ,wat ze willen.
Hoeveel mensen betalen er al 3 maanden voor een 100% werkend,:
http://www.dommel.com/nl/voice/homeconn ... ?cust=home
en bij hoeveel mensen werkt het al 100%,zoals beloofd?
Hoeveel hebben er teveel betaald,leggen zich neer bij de gebreken,wachten maar af en doen zelfs geen moeite meer om het teveel betaalde te recupereren ?
Ik zie er alleen,maar klachten (of is het weer gezaag) bijkomen en zich herhalen.
Laatst gewijzigd door ceurrrix 24 sep 2008, 09:10, in totaal 2 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
edit
Laatst gewijzigd door ceurrrix 24 sep 2008, 09:00, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
+1Goendi schreef:Weer sublieme commentaar hier... Wat als daar nu Telenet ipv Dommel stond, was die commentaar dan ook zo boertig tov de TS geweest?
Als ze u direct afsluiten na het niet betalen van 1 factuur dan noem ik dat heel arrogant van hen.
Nooit meegemaakt met een ander bedrijf of wat dan ook.
Ik heb het al meermaals gehad dat een factuur niet aankwam. In de meeste gevallen geen enkel probleem. Je krijgt een herinnering en je betaald deze. In het slechtste geval zoals bij telenet betaal je 7€ extra. Maar na een telefoontje en wat gedreig met opzegging hebben ze het toch laten vallen die herinneringskost. Het was tenslotte niet mijn fout dat het factuur verloren is gegaan bij de post.
Het gebeurt wel meer dat brieven verloren gaan bij de post.
Dus mag dommel dit wel eens versoepelen.
Mijn argwaan was al groot toen ik dommel aanvroeg, eerst betalen en dan pas een aansluiting. Ik had beter moeten weten. Dit is niet bij ander isp's. Daar krijg je eerst je aansluiting en dan betaal je.
lastige dag gehad? Zo reageren... lees eerst volledig zijn post. Dan zal je zien dat Dommel zegt dat hij een faktuur niet heeft betaald maar hij zelfs geen kan terug vinden.tbscope schreef: Komaan zeg!
Als jij niet betaald, krijg je geen internet. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
En jij praat over 2 logins? Waarom heb jij 2 logins?
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik zie dat de bekende Dommel haters zich terug gretig op dit topic smijten.
Terug voer voor hen om van te smullen. Lol
Ik heb deze problemen zelf niet voor.
- Ik zou nog eens naar Dommel bellen.
- En eens rondneuzen op dit forum (of je daar geen tips vind om in te loggen op die software).
Nota: Deze software is wel een beetje buggy. hij werkt, maar je moet daarbij soms wel een klein beetje kennis van pc's hebben. Echt gebruiksvriendelijk (voor pc leken) is dus niet (vind ik).
Binnen een paar dagen komt er wel een update (van die software).
*** Verkorte comment, na de opmerking van Xenne ***
Terug voer voor hen om van te smullen. Lol
drernie,drernie schreef:Verder valt mij op dat in de CRM bij mijn informatie staat ik geen abonnement heb.
Overigens kan ik nog steeds niet in de homeconnect software inloggen.
Ik heb deze problemen zelf niet voor.
- Ik zou nog eens naar Dommel bellen.
- En eens rondneuzen op dit forum (of je daar geen tips vind om in te loggen op die software).
Nota: Deze software is wel een beetje buggy. hij werkt, maar je moet daarbij soms wel een klein beetje kennis van pc's hebben. Echt gebruiksvriendelijk (voor pc leken) is dus niet (vind ik).
Binnen een paar dagen komt er wel een update (van die software).
*** Verkorte comment, na de opmerking van Xenne ***
Laatst gewijzigd door Gent32m 24 sep 2008, 11:26, in totaal 2 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
héél vermoeiend al die posts van Gent32m, ik lees ze al een tijdje niet meer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
** Aan de mods, Ik mis hier een delete knop **
Laatst gewijzigd door Gent32m 24 sep 2008, 11:27, in totaal 4 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik heb ze wat aangepast. 't was er idd wat over...xenne schreef:héél vermoeiend al die posts van Gent32m, ik lees ze al een tijdje niet meer
Laatst gewijzigd door Gent32m 24 sep 2008, 11:27, in totaal 1 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Dat komt omdat uw soort aan het uitsterven is hier op het forum.Gent32m schreef:Ik zie dat de bekende Dommel haters zich terug gretig op dit topic smijten. Terug voer voor hen om van te smullen. Lol
Er zijn nu meer mensen die negatieve ervaringen hebben met dommel dan positieve. Als ik/of anderen vroeger iets negatiefs op userbase van dommel poste dan kreeg je bijna al de leden van userbase achter je vel. Die tijden zijn gekeerd, dommel is door de mand gevallen.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Waarom zou Dommel door de mand gevallen zijn ?nonkie schreef:Dat komt omdat uw soort aan het uitsterven is hier op het forum. Er zijn nu meer mensen die negatieve ervaringen hebben met dommel dan positieve. Als ik/of anderen vroeger iets negatiefs op userbase van dommel poste dan kreeg je bijna al de leden van userbase achter je vel. Die tijden zijn gekeerd, dommel is door de mand gevallen.
Waarom zouden er nu meer negatieve ervaringen zijn ?
Ik zie dat zelf zo niet.
Volgens mij heeft Dommel veel succes, daardoor veel nieuwe klanten (met bijhorende login, facturatie, installatie software etc problemen), en zijn er daardoor ook meer topics hierover te vinden (in vergelijking met vroeger).
Ik vind die problemen (zoals deze die drernie nu heeft) totaal niet storend of negatief.
Dit zijn dingen die gewoon gebeuren...
Laatst gewijzigd door Gent32m 24 sep 2008, 11:43, in totaal 6 gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Raar maar de vermeende dommel haters blijven wel on-topic.
DrErnie heb je ze al kunnen bereiken. Kan je niet vragen dat ze je de bewuste faktuur doormailen zodat je dit kan nakijken.
DrErnie heb je ze al kunnen bereiken. Kan je niet vragen dat ze je de bewuste faktuur doormailen zodat je dit kan nakijken.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
** hier mis ik ook een delete knop **
Wel stom, dat je je eigen comments niet kan verwijderen.
Mods, hoe komt dit ?
Wel stom, dat je je eigen comments niet kan verwijderen.
Mods, hoe komt dit ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
omdat als jeje eigen comments kon deleten en je iets heel stout had gezegd dan kunnen we dat niet meer bewijzen..Gent32m schreef:** hier mis ik ook een delete knop **
Wel stom, dat je je eigen comments niet kan verwijderen.
Mods, hoe komt dit ?
aka vb aanleiding voor een flamebait..
daarom dat ze op sommige forums zelfs editen niet toelaten..
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ahzo, ik had niet echt iets stouts gezegd hier.
Enkel wat teveel geschreven (= zelf beginnen zagen en klagen)
In die optiek zou het wel fijn zijn, als je je eigen comments kan verwijderen.
Maar bon, dat weten we nu ook weeral
Enkel wat teveel geschreven (= zelf beginnen zagen en klagen)
In die optiek zou het wel fijn zijn, als je je eigen comments kan verwijderen.
Maar bon, dat weten we nu ook weeral
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Je kan via de "wijzig knop" de inhoud van je post verwijderen en vervangen door "post deleted" of zo (OK, wel niet even elegant als het volledig verwijderen van de post).Gent32m schreef:Ahzo, ik had niet echt iets stouts gezegd hier.
Enkel wat teveel geschreven (= zelf beginnen zagen en klagen)
In die optiek zou het wel fijn zijn, als je je eigen comments kan verwijderen.
Maar bon, dat weten we nu ook weeral
De "verwijder knop" ("X") is, dacht ik, enkel beschikbaar als je post de laatste is in een discussie.
-
- Starter
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 09 jul 2008, 20:20
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Vreemd. Ik heb domicilie en als ze het geld niet van je rekening kunnen halen, dan krijg je een brief waarin staat dat ze de maand erop het opnieuw zullen proberen. Als het dan nog niet lukt, word je afgesloten staat er dan in. Maar ik moet dan 0€ kosten betalen se.nonkie schreef: In het slechtste geval zoals bij telenet betaal je 7€ extra. Maar na een telefoontje en wat gedreig met opzegging hebben ze het toch laten vallen die herinneringskost.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik blijf het herhalen zoalang je ergens bent gelijkwaar en je hebt geen probs ben je een gelukkig persoon.
Wanneer er probs voordoen en het wordt niet direkt opgelost of het blijft aanslepen zou ik persoonlijk niet in de schoenen van de persoon in kwestie te zijn.
Mijn ervaring met dommel blijf voorlopig positief omdat ik geen grote noemenswaardige problemen heb.
En zo als ik het lees blij ik de homeconnect kar heb laten liggen en afgewacht.
Maar het is wel zo dat dommel in alle opzichten veel pluimen heeft verloren.
ok post hier niet veel maar ben blijkbaar ff totaal
sorry
Wanneer er probs voordoen en het wordt niet direkt opgelost of het blijft aanslepen zou ik persoonlijk niet in de schoenen van de persoon in kwestie te zijn.
Mijn ervaring met dommel blijf voorlopig positief omdat ik geen grote noemenswaardige problemen heb.
En zo als ik het lees blij ik de homeconnect kar heb laten liggen en afgewacht.
Maar het is wel zo dat dommel in alle opzichten veel pluimen heeft verloren.
ok post hier niet veel maar ben blijkbaar ff totaal
sorry
-
- Premium Member
- Berichten: 511
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
- Locatie: wervik
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Dus, als ik het goed begrijp, krijg je een andere login voor de crm als je inschrijft op die homeconnect toestanden?drernie schreef:Vandaag had ik plots geen internet en telefoon meer. Dus weer bellen naar dommel. Vertellen ze mij doodleuk dat ik een rekening niet heb betaald en daarom ben afgesloten, terwijl ik geen rekening heb gezien. De medewerker noemde mijn oude login zonder dat ik dat op dit moment realiseerde. Maar goed, nu dus voor 24 uur aangesloten om de rekening te betalen. Blijkt dat deze 'oude' login helemaal niet meer te werken en dat er met mijn huidige login geen rekening openstaat.
Is dit nieuwe policy om klanten zomaar af te sluiten? Het betaal nummer is ook niet te bereiken of moet ik dit eerst vanuit de homeconnect software activeren voordat ik dit nummer kan kiezen?
Verder valt mij op dat in de CRM bij mijn informatie staat ik geen abonnement heb.
Overigens kan ik nog steeds niet in de homeconnect software inloggen.
Is wel raar. Is niet de bedoeling je woorden in twijfel te trekken maar vind het raar van Dommel. Dat zou betekenen dat een klant zijn vorige facturen allemaal niet meer kan opvragen.
Heb je mailadres bij dommel of een ander adres (hotmail, yahoo, eigen domeinnaam, ...)? Je krijgt je facturen normaal toch per mail toegestuurd?
-
- Plus Member
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
De vraag is: hoe is de TS als bestaande klant ingeschreven op homeconnect?Kenneth schreef:Dus, als ik het goed begrijp, krijg je een andere login voor de crm als je inschrijft op die homeconnect toestanden?drernie schreef:Vandaag had ik plots geen internet en telefoon meer. Dus weer bellen naar dommel. Vertellen ze mij doodleuk dat ik een rekening niet heb betaald en daarom ben afgesloten, terwijl ik geen rekening heb gezien. De medewerker noemde mijn oude login zonder dat ik dat op dit moment realiseerde. Maar goed, nu dus voor 24 uur aangesloten om de rekening te betalen. Blijkt dat deze 'oude' login helemaal niet meer te werken en dat er met mijn huidige login geen rekening openstaat.
Is dit nieuwe policy om klanten zomaar af te sluiten? Het betaal nummer is ook niet te bereiken of moet ik dit eerst vanuit de homeconnect software activeren voordat ik dit nummer kan kiezen?
Verder valt mij op dat in de CRM bij mijn informatie staat ik geen abonnement heb.
Overigens kan ik nog steeds niet in de homeconnect software inloggen.
Is wel raar. Is niet de bedoeling je woorden in twijfel te trekken maar vind het raar van Dommel. Dat zou betekenen dat een klant zijn vorige facturen allemaal niet meer kan opvragen.
Heb je mailadres bij dommel of een ander adres (hotmail, yahoo, eigen domeinnaam, ...)? Je krijgt je facturen normaal toch per mail toegestuurd?
Via een officiële migratieprocedure (die er volgens mij nog niet is, iig toch nog niet geautomatiseerd)? Zo ja, dan behoud je je bestaande login.
Of heeft hij gewoon een homeconnect box gekocht in de winkel en zich daarmee aangemeld bij dommel? In dat geval gaat het volgens dommel over een nieuw contract en krijg je dus ook een nieuwe login.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er zijn al veel mensen probleemloos overgestapt van netconnect naar homeconnect, maar blijkbaar zijn er risico's aan verbonden, zoals er bij dommel overal wel risico's aan verbonden zijn als je iets wijzigt aan uw configuratie
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik heb zo ook wel dat idee van Dommel: alles werkt prima tot het moment dat iemand vraagt iets te veranderen, dan beginnen de problemen precies.xenne schreef:er zijn al veel mensen probleemloos overgestapt van netconnect naar homeconnect, maar blijkbaar zijn er risico's aan verbonden, zoals er bij dommel overal wel risico's aan verbonden zijn als je iets wijzigt aan uw configuratie
Ik verhuis binnen enkele maanden, ik denk dat ik vlug mijn abonnement opzeg en dan weer opnieuw aanvraag eens het zover is, gewoon om al die miserie te vermijden...