Windows XP x64 nederlands
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik vond zelfs helemaal geen Windows XP x64.Astralon schreef:Voor zover ik weet niet.
Nog even gecontroleerd op MSDN en ik kan geen Nederlandstalige Windows XP x64 vinden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Ik heb ook eens gekeken en kon enkel maar de EN versie van win xp 64 bit downloaden. Er stond wel een multilanguage pack die ook op 64bit kan geïnstalleerd worden, maar of NL daarin zit weet ik niet.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
sorry voor verkeerde berichtgeving, heb nog eens aan't zoekengobber schreef:bestaat sinds 2004 dacht ik, maar er nu nog aangeraken of updates voor verkrijgen zal niet meer gaan . denk ik (ivm update van nieuwe drivers)
ms is gestopt met win xp , is nog enkel vista
geweest
Op MSN kan je de mui_winxp_pro_x64_cd 1 t/m 4 als iso downloaden, en in de tekst staat:
quote:
A Multilingual User Interface (MUI) runs on top of the English version of Windows and provides a translated user interface for the customer. With the exception of a few minor differences, localized versions of Windows are the same as the MUI version on English Windows XP from a feature and architectural point of view.
Disk 1 language versions are: German, French, Japanese, Korean, Simplified Chinese and Traditional Chinese.
Disk 2 language versions are: Arabic, Hebrew, Spanish, Italian, Swedish, Dutch and Brazilian Portuguese.
Disk 3 language versions are: Norwegian, Danish, Finnish, Russian and Czech.
Disk 4 language versions are: Polish, Hungarian, Portuguese, Turkish and Greek.
Disc 5 language versions are: Bulgarian, Estonian, Croatian, Latvian, Lithuanian, Romanian, Slovak, Slovenian and Thai.
Het lijkt er echter op dat deze tekst is overgenomen van de 3-bits MUI downloads, want ten eerste is ed geen CD5 en ten tweede zit er geen NL in CD2.
(bron: gathering tweakers.net)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Had ernaast gekekenAstralon schreef:Op MSDN niet?
Volgens de laatste berichten van het Microsoft forum en MSDN forum wordt de productie en verkoop van WinXP nog voor een zestal maanden verdergezet op vraag van +/- 30.000 Windows testers. Dit is verschenen in de maand mei-juni 2008.gobber schreef:bestaat sinds 2004 dacht ik, maar er nu nog aangeraken of updates voor verkrijgen zal niet meer gaan . denk ik (ivm update van nieuwe drivers)
ms is gestopt met win xp , is nog enkel vista
Daartegenover wordt er op Microsoft forum al melding gemaakt van Windows versie 7 dat in de tweede helft van 2010 beschikbaar komt.
ter info:
Windows 2000 en XP == Windows versie 5
Windows Vista == Windows versie 6
Windows xxxx == Windows versie 7 lancering 30 juni 2010
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Zelfs 2010 is nog snel vind ik dan. Slechts 3 jaar na de release van Vista. En blijkbaar zal de MinWin kernel ook niet gebruikt worden, maar wordt het systeem verdergebouwd op Vista. Zullen we dan maar wachten op Windows 8 om over te schakelen?
To download or not to download, that's the question.