Messenger loopt vast sinds versie 3
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik gebruik messenger nooit, khaat da programma, loopt altijd vast. Theeft misschien iets met onze stroomvoorziening te maken maar dat heeft problemen met iedere computer in huis.
Kzou toch graag die toevoeging hebben.
[mod="meon"]wegens het off topic gaan afgesplitst[/mod]
Kzou toch graag die toevoeging hebben.
[mod="meon"]wegens het off topic gaan afgesplitst[/mod]
Wel raar daar je een identieke PC hebt, zou dus eigenlijk moeten functioneren.
Misschien te wijten aan bepaalde instellingen? 'k zal morgen eens zien in de instellingen van Internet opties (geavanceerd) dan kunnen we die eens vergelijken.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Misschien te wijten aan bepaalde instellingen? 'k zal morgen eens zien in de instellingen van Internet opties (geavanceerd) dan kunnen we die eens vergelijken.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Afbeelding](http://upload.userbase.be/upload/bar_userbasemoderator.png)
- Styno
- Elite Poster
mischien beter een priester bellen voor uitdrijving dan
ghosts on the network... komen we regelatig tegen in de branche
Styno
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ghosts on the network... komen we regelatig tegen in de branche
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
![Afbeelding](http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=styno&t=34517)
Nu wordt het wel erg ...
Debruineogenboy heeft ondertussen een tiental screenshots toegestuurd gekregen, daar zijn PC identiek is aan de mijne (zelfde model).
Screenshots zowel van de instellingen in msn messenger 6.1 als van Internetinstellingen geavanceerd.
Dat kan wellicht helpen, wait and see![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Off Topic :offtopic:](./images/smilies/icon_off topic.gif)
Debruineogenboy heeft ondertussen een tiental screenshots toegestuurd gekregen, daar zijn PC identiek is aan de mijne (zelfde model).
Screenshots zowel van de instellingen in msn messenger 6.1 als van Internetinstellingen geavanceerd.
Dat kan wellicht helpen, wait and see
- Styno
- Elite Poster
@Debruineogenboy:
gebruik je mischien een draadloos netwerk? meerbepaald de USR 100MBit wiresless, ik hen een collega die daar problemen mee heeft in cominatie met msn, vandaar dat ik even navraag.
Styno
gebruik je mischien een draadloos netwerk? meerbepaald de USR 100MBit wiresless, ik hen een collega die daar problemen mee heeft in cominatie met msn, vandaar dat ik even navraag.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
![Afbeelding](http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=styno&t=34517)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
@Blue-Sky, alleen TLS 1.0 stond af en "java-console ingeschakeld" stond ook afgevinkt. Voor de rest was alles hetzelfde. Misschien dat 1 van die 2 een probleem met messenger geeft hier, aangezien het alleen gebeurt terwijl ik surf (tegenwoordig, vroeger sloeg ie zowiezo vast, dat is al niet meer zo
)
@Styno: Ja ik gebruik een draadloos setje (Linksys). Maar vroeger met ISDN op een andere pc waren er ook problemen.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
@Styno: Ja ik gebruik een draadloos setje (Linksys). Maar vroeger met ISDN op een andere pc waren er ook problemen.
Misschien kun je windows messenger gebruiken.
http://www.microsoft.com/windows/messen ... wnload.asp
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Een update kan misschien helpen:
http://messenger.msn.nl/help/Issues.aspx
Kan niet aanmelden bij Messenger. Er is een beveiligingsupgrade vereist
http://messenger.msn.nl/help/Issues.aspx
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik kan wel aanmelden, ik kan chatten. Ik kan alles, maar als ik een tijdje aan het surfen ben terwijl ik het gebruik dan loopt ie vast. Nu loopt ie al wel een uur zonder vast te lopen. Instelling van IE veranderd, mss heeft het daar iets mee te maken, kzal nog zien.
Als ik het goed begrepen hebt, heb je nu al 1 probleem minder?
Met welke messenger heb je dat probleem? met Windows messenger of met MSN messenger?
Kan je bij je instellingen in de messenser van Windows deze niet zo instellen dat deze niet automatisch opstart als de PC opstart?
Zo kan je toch al proberen de fout te isoleren? Beetje experimenteren hé.....(1 messenger is toch voldoende, tenzij je deze gebruikt voor het toolje van Erik? je weet wel die skynettool in Extra in de menu balk van Internet Explorer)
Dan kan je deze Windows messenger best niet uitschakelen.
Erratum: Ik merk zo even dat je er al ene verwijdert hebt...
Greetz,![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Met welke messenger heb je dat probleem? met Windows messenger of met MSN messenger?
Kan je bij je instellingen in de messenser van Windows deze niet zo instellen dat deze niet automatisch opstart als de PC opstart?
Zo kan je toch al proberen de fout te isoleren? Beetje experimenteren hé.....(1 messenger is toch voldoende, tenzij je deze gebruikt voor het toolje van Erik? je weet wel die skynettool in Extra in de menu balk van Internet Explorer)
Dan kan je deze Windows messenger best niet uitschakelen.
Erratum: Ik merk zo even dat je er al ene verwijdert hebt...
Greetz,
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 23 jan 2004, 18:43, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Windows messenger is verwijderd. Kgebruik geen enkel tooltje/toevoeging erop. En MSN messenger start niet met windows op, maar wel als ik op een site van Micro$oft kom. En het is belange nog niet zeker dat hij niet meer vastloopt. Staat nog maar een uur op.
Heb je heel de pc al eens gescand op spyware/adware?
Dikwijls zorgen die voor zo'n eigenaardige problemen.
just a thought ....
Dikwijls zorgen die voor zo'n eigenaardige problemen.
just a thought ....
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
wat bedoel je met vastlopen?
volledig blokkeren?
of meldt ie gewoon af?
want dat heb ik ook maar dat ligt aan de wi-fi soms...
soms om de 5 min en soms dagen niet... is echt weird...
ciao
volledig blokkeren?
of meldt ie gewoon af?
want dat heb ik ook maar dat ligt aan de wi-fi soms...
soms om de 5 min en soms dagen niet... is echt weird...
ciao
There are two types of planes : Fighters and Targets ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
heb je al eens restore of zelfs recover (format) gedaan?
het klinkt drastisch maar ik zou zo niet kunnen verderwerken...
als iets nie marcheert word ik zot
ciao![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
het klinkt drastisch maar ik zou zo niet kunnen verderwerken...
als iets nie marcheert word ik zot
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ciao
There are two types of planes : Fighters and Targets ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
wie heeft er het meeste verstand van pc's? jij of je pa?
je pa? --> zwijg en luister naar hem, hij weet het beter
jij? -->
je bent toch creatief genoeg om te zeggen dat er iets is misgelopen of een virus is binnengekomen en dat je MOET opnieuw beginnen?...
tschüs![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
je pa? --> zwijg en luister naar hem, hij weet het beter
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
jij? -->
tschüs
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik, maar hij wil het niet toegeven. Hij volgt al 10 jaar computerlessen, sinds DOS 6.0 . Beetje begrijpbaar dat het dan moeilijk is om toe te moeten geven dat je zoon het beter kent, niet? Trouwens, hier staan veel fotojes op en hij wil die niet even naar andere pc overzetten
. Pctje met win98 sluit zichzelf al af, kzeg win2k erop te zetten omdat het stabieler is, hij zegt van niet. maja, das off-topic
. Probleem van messenger die blokkeert lijkt gedaan te zijn. Thx ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
BOB schreef:hier staan veel fotojes op en hij wil die niet even naar andere pc overzetten
de oplossing : zet ze op cd!! kan hij ze ook naar vrienden en familie brengen!
maar je zal er toch iets op moeten vinden als je terug stabiel wil kunnen chatten (msn)...
nog een argument : het is trouwens (naar mijn weten) onmogelijk om een pc volledig clean te houden jaren aan een stuk met antivirus, defrag, disk cleanup, etc...
eens om de zoveel tijd kan een format c: of recover echt geen kwaad...
je zal de prestaties van je machientje ook zien stijgen wanneer je beseft dat de helft van je programmas die zoveel plaats innamen niet meer worden gebruikt...
ciao
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik weet het, maarja, kmoet de overtuigingskracht van een...een...iets dat nog niet bestaat hebben om hem te overtuigen
.
Messenger werkt wel weer hoor. En indien het niet werkt is dit nog geen ramp. Zoals je misschien aan men avatar kan zien gebruik ik voornamelijk ook Trillian. Ik moet messenger gebruiken als ik bestanden wil versturen (Trillian kan niet om met router om te versturen) en een spelletje wil spelen of videoconferencing ofzo. Maar het is toch wel vreselijk irriterend dat als ik het gebruik het blokkeert
.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Messenger werkt wel weer hoor. En indien het niet werkt is dit nog geen ramp. Zoals je misschien aan men avatar kan zien gebruik ik voornamelijk ook Trillian. Ik moet messenger gebruiken als ik bestanden wil versturen (Trillian kan niet om met router om te versturen) en een spelletje wil spelen of videoconferencing ofzo. Maar het is toch wel vreselijk irriterend dat als ik het gebruik het blokkeert
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Trillian is een client die alle populiare IM-programa's verenigd zoals MSn, ICQ, Yahoo-messenger en kan ook met IRC overweg. Dit gewoon om te vermijden dat je met alle applicaties tegelijk open staat.
http://www.ceruleanstudios.com/ Je moet maar eens kijken.
Cheers
http://www.ceruleanstudios.com/ Je moet maar eens kijken.
Cheers
-
- Administrator
- Contacteer: