[vacature] Helpdesk B2B regio Brussel
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Functie:
U werkt op onze klantendienst, waar U de drijvende kracht bent die onze klanten een volledig en correct antwoord geeft op al hun vragen. Van begin tot einde volgt u het dossier van uw klant op, en u houdt hem steeds op de hoogte van de ontwikkelingen. Daardoor staat u voortdurend in contact met de verschillende interne departementen. U bent dus veel meer dan een helpdesk, u bent een onmisbare schakel in ons streven naar klantentevredenheid. Een interne opleiding m.b.t. onze producten en diensten wordt voorzien.
Profiel:
U heeft een uiterst klantvriendelijke instelling met een gezonde interesse in IT en telecommunicatietechnologieën en minimaal een humanioradiploma.
U heeft een goede pc kennis (ruimer dan werken met courante computerprogramma's). Naast een goede kennis van de courante operating systems onder Windows is een grondige kennis van browsers en mailclients zoals: Internet Explorer, Netscape, Outlook, Outlook Express, …vereist. U heeft een basiskennis TCP/IP, m.a.w. u weet wat een router wijzigen van een NAT naar een Routed Subnet inhoudt. Kennis van MAC os, Linux, … zijn altijd mooi meegenomen maar geen noodzaak.
U bent een doorzetter die klanten steeds centraal stelt en die actief op zoek gaat naar passende oplossingen. U bent vlot tweetalig (N/F), een goed communicator en een echte teamplayer. Reeds enige ervaring op een klantendienst is een pluspunt.
Mailen kan naar kristof punt luyten aan kpn punt be of pb'en zodat we met u contact kunnen opnemen. (Gelieve uw volledige naam en contactgegevens door te sturen evenals uw CV)
U werkt op onze klantendienst, waar U de drijvende kracht bent die onze klanten een volledig en correct antwoord geeft op al hun vragen. Van begin tot einde volgt u het dossier van uw klant op, en u houdt hem steeds op de hoogte van de ontwikkelingen. Daardoor staat u voortdurend in contact met de verschillende interne departementen. U bent dus veel meer dan een helpdesk, u bent een onmisbare schakel in ons streven naar klantentevredenheid. Een interne opleiding m.b.t. onze producten en diensten wordt voorzien.
Profiel:
U heeft een uiterst klantvriendelijke instelling met een gezonde interesse in IT en telecommunicatietechnologieën en minimaal een humanioradiploma.
U heeft een goede pc kennis (ruimer dan werken met courante computerprogramma's). Naast een goede kennis van de courante operating systems onder Windows is een grondige kennis van browsers en mailclients zoals: Internet Explorer, Netscape, Outlook, Outlook Express, …vereist. U heeft een basiskennis TCP/IP, m.a.w. u weet wat een router wijzigen van een NAT naar een Routed Subnet inhoudt. Kennis van MAC os, Linux, … zijn altijd mooi meegenomen maar geen noodzaak.
U bent een doorzetter die klanten steeds centraal stelt en die actief op zoek gaat naar passende oplossingen. U bent vlot tweetalig (N/F), een goed communicator en een echte teamplayer. Reeds enige ervaring op een klantendienst is een pluspunt.
Mailen kan naar kristof punt luyten aan kpn punt be of pb'en zodat we met u contact kunnen opnemen. (Gelieve uw volledige naam en contactgegevens door te sturen evenals uw CV)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
hmmmpf, is UB naast www.ebay.be ook al www.vacature.com geworden ?
Ik denk dat er iemand aan het proberen is de marktwaarde van zijn website te verhogen
Ik denk dat er iemand aan het proberen is de marktwaarde van zijn website te verhogen
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Neen Uzzi, ik heb deze geplaatst wegens het feit dat het zeer moeilijk is momenteel om goeie mensen te vinden voor deze functie (bij alle providers, zie de topics bijvoorbeeld van Dommel). Userbase is nu eenmaal een plaats waar veel mensen komen die graag mensen helpen.
Heeft niets met marktwaarde van de site te maken. Ik heb dit eerst zoals een brave gebruiker betaamd gevraagd aan de Crew en Mods.
Heeft niets met marktwaarde van de site te maken. Ik heb dit eerst zoals een brave gebruiker betaamd gevraagd aan de Crew en Mods.
Laatst gewijzigd door D3bian 23 sep 2008, 11:10, in totaal 2 gewijzigd.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Inderdaad... En dan nog komend van een mod?
Kunnen we hierover dan even de regels krijgen? Want ik heb ook nog wel een aantal vacatures (wie niet hé?).
Kunnen we hierover dan even de regels krijgen? Want ik heb ook nog wel een aantal vacatures (wie niet hé?).
Laatst gewijzigd door cloink 23 sep 2008, 11:00, in totaal 1 gewijzigd.
ooh. shiny.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Neuh; het is bijzonder moeilijk om relevant personeel te vinden voor een dergelijke functie, en de kans dat je zo iemand tegen komt op UB is wel groot. Misschien dat iemand hier er wel iets in ziet?Uzzi schreef:Ik denk dat er iemand aan het proberen is de marktwaarde van zijn website te verhogen
En die_ene heeft het eerst lief gevraagd hoor. Er een echte vacaturesite van maken zou m.i. te ver gaan ja. Maar goed, genoeg over het al dan niet acceptabel zijn van dit bericht, maar wel inhoudelijk.
cloink, Als deze vacatures relevant zijn voor het publiek hier heb ik er geen echt probleem mee hoor ...
Maar het is dan inderdaad geen slecht idee om dat te 'taggen' zoals die_ene dat gedaan heeft.
... ik ga dit toch eens noteren als een item om wat meer duidelijkheid rond te creëren, stel dat dit hier megapopulair wordt moeten we wel eens over commissie na gaan denken
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Misschien een nieuwe groep maken bij algemeen.meon schreef:Neuh; het is bijzonder moeilijk om relevant personeel te vinden voor een dergelijke functie, en de kans dat je zo iemand tegen komt op UB is wel groot. Misschien dat iemand hier er wel iets in ziet?Uzzi schreef:Ik denk dat er iemand aan het proberen is de marktwaarde van zijn website te verhogen
En die_ene heeft het eerst lief gevraagd hoor. Er een echte vacaturesite van maken zou m.i. te ver gaan ja. Maar goed, genoeg over het al dan niet acceptabel zijn van dit bericht, maar wel inhoudelijk.
cloink, Als deze vacatures relevant zijn voor het publiek hier heb ik er geen echt probleem mee hoor ...
Maar het is dan inderdaad geen slecht idee om dat te 'taggen' zoals die_ene dat gedaan heeft.
... ik ga dit toch eens noteren als een item om wat meer duidelijkheid rond te creëren, stel dat dit hier megapopulair wordt moeten we wel eens over commissie na gaan denken
[Werk]
En dan daaronder de topics [Loon, ....] en [Vacatures]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
misschien nuttig om meteen een soort standaard template te voorzien om dingen wat met elkaar te kunnen vergelijken? Senior/Junior, job description, loonschaal,...
Ik ben geen echte voorstander van het vacature gespam hier op UB, maar als het dan toch moet, dan liefst allemaal in dezelfde vorm
Ik ben geen echte voorstander van het vacature gespam hier op UB, maar als het dan toch moet, dan liefst allemaal in dezelfde vorm
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Loonschaal? We werken niet allemaal voor de overheid hé...NickG schreef:misschien nuttig om meteen een soort standaard template te voorzien om dingen wat met elkaar te kunnen vergelijken? Senior/Junior, job description, loonschaal,...
Psst... Ik ben eigenlijk ook best tegen, maar wou even aantonen dat het misschien toch uit de hand zou kunnen lopen (al zijn de vacatures weldegelijk echt)...NickG schreef:Ik ben geen echte voorstander van het vacature gespam hier op UB, maar als het dan toch moet, dan liefst allemaal in dezelfde vorm
ooh. shiny.
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Is eigenlijk een goed initiatief omdat je inderdaad hier mensen met kennis hebt zitten
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Maak een vacature subforum, onder het te koop/te huur subforum. Mensen aan een job helpen is nobel!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 17:09
- Locatie: Melsele
- Contacteer:
Dat klopt, misschien ook een uitgelezen kans voor iedereen die altijd alles beter weet om zelf eens uit te checken hoe de puntjes op de i staansvermassen schreef:Is eigenlijk een goed initiatief omdat je inderdaad hier mensen met kennis hebt zitten
www.bloogle.be Nederlandstalige blog directory
-
- Elite Poster
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Ik ook niet hoorcloink schreef: Loonschaal? We werken niet allemaal voor de overheid hé...
Misschien fout woord, ik bedoel een indicatie van loon. Niet altijd makkelijk want uiteraard afhankelijk van de kandidaat, maar volgens mij kan er toch een indicatie gegeven worden... niet?
- Fustigateur
- Pro Member
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49
Die vacature klinkt zoooooooo boring. Is elke onderneming niet op zoek naar gemotiveerd, klantvriendelijk en opgeleid personeel? Vacatures kunnen gewoon herleid worden tot 1 zin. (begin) We zoeken mensen voor ... (einde)
Heb nog nooit een vacature gelezen waar personeel wordt gevraagd om de klanten af te blaffen. Je geen kennis van zaken moet hebben. Laat staan dat je niet gemotiveerd zou moeten zijn. Dat is toch allemaal vanzelfsprekend me dunkt.
Heb nog nooit een vacature gelezen waar personeel wordt gevraagd om de klanten af te blaffen. Je geen kennis van zaken moet hebben. Laat staan dat je niet gemotiveerd zou moeten zijn. Dat is toch allemaal vanzelfsprekend me dunkt.
-
- Starter
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 17:09
- Locatie: Melsele
- Contacteer:
haha
ik stel voor dat je ze even herschrijft
en dan natuurlijk opsturen
ik stel voor dat je ze even herschrijft
en dan natuurlijk opsturen
www.bloogle.be Nederlandstalige blog directory
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Bij TN is dat... we zoeken mensen die niet naar de klant luisteren, en hem afschepen met een leuk verhaaltje (te kiezen uit onze eigen database)ljd schreef:We zoeken mensen om naar de problemen van andere mensen te luisteren en indien mogelijk deze ook nog op te lossen.
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Gelieve aub on-topic te blijven aub en geen bash-post hiervan te maken.r2504 schreef:Bij TN is dat... we zoeken mensen die niet naar de klant luisteren, en hem afschepen met een leuk verhaaltje (te kiezen uit onze eigen database)
- OpThaCop
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 13 keer
Weet je wat ik altijd zo kl*te vind aan zulke vacatures?
Op technisch gebied eerst alles uitleggen hoe het in z'n werk gaat, en dan in de laatste zin(nen) afkomen met "perfect tweetalig FR/NL" ..
Ja d'uh, effe door de mand vallen hoor.
Als ik NL ken en daarbij goed engels communiceer, vind ik dat minimum een voldoende.
Op technisch gebied eerst alles uitleggen hoe het in z'n werk gaat, en dan in de laatste zin(nen) afkomen met "perfect tweetalig FR/NL" ..
Ja d'uh, effe door de mand vallen hoor.
Als ik NL ken en daarbij goed engels communiceer, vind ik dat minimum een voldoende.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Best een apart rubriekje vacatures maken, en in de omschrijving zetten dat het alleen voor IT-vacatures is. En uiteraard streng modereren.
Bij voorkeur enkel vacatures van IT'ers die nieuwe collega's worden, maar niet geplaatst door de bedrijven zelf. Anders wordt het hier misschien te commercieel.
My 2 cents.
Bij voorkeur enkel vacatures van IT'ers die nieuwe collega's worden, maar niet geplaatst door de bedrijven zelf. Anders wordt het hier misschien te commercieel.
My 2 cents.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Goh, voor mijn part zet je hier ook vacatures voor bakkersgasten en loodgieters. I don't care.
Maar IT&Telecom is op dit moment toch wel 't meest relevant voor UB. Denk ik zo. In My Humble Opinion. Ieder doet voor zich wat hij zelf wil, natuurlijk.
Maar IT&Telecom is op dit moment toch wel 't meest relevant voor UB. Denk ik zo. In My Humble Opinion. Ieder doet voor zich wat hij zelf wil, natuurlijk.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dees vacatures mogen momenteel, omdat we nergens zeggen dat het niet mag, en er geen regels geschonden zijn, en het nog altijd een "ik heb hulp nodig van een IT-gerelateerd onderwerp"-vraag is.
Maar als dit meer gaat voorkomen kunnen we maar beter duidelijkheid scheppen rondom regels en voorwaarden ...
Maar als dit meer gaat voorkomen kunnen we maar beter duidelijkheid scheppen rondom regels en voorwaarden ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
helpdesker en verkopers (iedereen die met klanten communiceert) moeten in belgie vooral eerst ned en frans kunnen vind ik. Dan pas engelsOpThaCop schreef:Weet je wat ik altijd zo kl*te vind aan zulke vacatures?
Op technisch gebied eerst alles uitleggen hoe het in z'n werk gaat, en dan in de laatste zin(nen) afkomen met "perfect tweetalig FR/NL" ..
Ja d'uh, effe door de mand vallen hoor.
Als ik NL ken en daarbij goed engels communiceer, vind ik dat minimum een voldoende.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als je enkel een nederlands publiek hebt... heb ook eventjes gewerkt met enkel nederlandse klanten.liger schreef:helpdesker en verkopers (iedereen die met klanten communiceert) moeten in belgie vooral eerst ned en frans kunnen vind ik. Dan pas engelsOpThaCop schreef:Weet je wat ik altijd zo kl*te vind aan zulke vacatures?
Op technisch gebied eerst alles uitleggen hoe het in z'n werk gaat, en dan in de laatste zin(nen) afkomen met "perfect tweetalig FR/NL" ..
Ja d'uh, effe door de mand vallen hoor.
Als ik NL ken en daarbij goed engels communiceer, vind ik dat minimum een voldoende.
Het is misschien goedkoper voor een werkgever om 2 enkeltalige helpdesken op te starten dan ! enkele met tweetalige, duurdere, werknemers.Goztow schreef:Wat wil je in regio Brussel? Als je daar niet tweetalig bent, dan tja...
- OpThaCop
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik ben misschien wat vlug geweest met mijn post (NL/FR). Voor een helpdesk kan je zoiets verwachten, al hoop je natuurlijk op enkel NL of enkel FR.
Wat ik eigenlijk bedoelde is, "om het even" welke job je wilt doen in Brussel of omstreken, je wordt altijd gevraagd achter NL/FR kennis, ipv NL/EN kennis en eventueel FR.
't Is daar, waar ik het eigenlijk spijtig vond
Wat ik eigenlijk bedoelde is, "om het even" welke job je wilt doen in Brussel of omstreken, je wordt altijd gevraagd achter NL/FR kennis, ipv NL/EN kennis en eventueel FR.
't Is daar, waar ik het eigenlijk spijtig vond
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Tjah daar ook niet akkoord. In 2 talige stad als brussel verwacht ik dat mensen eerder NL+FR spreken met eventuel EN. En niet NL+EN of FR+ENOpThaCop schreef:Ik ben misschien wat vlug geweest met mijn post (NL/FR). Voor een helpdesk kan je zoiets verwachten, al hoop je natuurlijk op enkel NL of enkel FR.
Wat ik eigenlijk bedoelde is, "om het even" welke job je wilt doen in Brussel of omstreken, je wordt altijd gevraagd achter NL/FR kennis, ipv NL/EN kennis en eventueel FR.
't Is daar, waar ik het eigenlijk spijtig vond
Maar als het niet over functie gaat waar je met mensen moet communiceren buiten bedrijf zelf speelt dat natuurlijk geen rol zolang je de taal van bedrijf kent (wat evengoed chinees kan zijn)
-
- Starter
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 17:09
- Locatie: Melsele
- Contacteer:
het gaat gewoon over het feit dat men in Belgie nu eenmaal Nederlands én Frans praat.
Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat je eender waar in Belgie een klant in zijn eigen taal kan aanspreken, Frans of Nederlands.
Los daarvan begint het Helpdesk beroep meer en meer een knelpunt beroep te worden!
Omdat alle manieren goed zijn heb ik ook op Facebook een Group gemaakt:
Belgian helpdesk/callcenter agents
daar kunnen huidige helpdeskers zich inschrijven en zo met elkaar in contact komen
Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat je eender waar in Belgie een klant in zijn eigen taal kan aanspreken, Frans of Nederlands.
Los daarvan begint het Helpdesk beroep meer en meer een knelpunt beroep te worden!
Omdat alle manieren goed zijn heb ik ook op Facebook een Group gemaakt:
Belgian helpdesk/callcenter agents
daar kunnen huidige helpdeskers zich inschrijven en zo met elkaar in contact komen
www.bloogle.be Nederlandstalige blog directory
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Euh... volgens mij heeft Vlaanderen, noch Wallonie faciliteiten... daarvoor moet je in Brussel en z'n randgemeentes zijn. Trouwens in Vlaanderen zal je nog wel in het frans terecht kunnen, maar andersongeneralbongo schreef:eender waar in Belgie een klant in zijn eigen taal kan aanspreken, Frans of Nederlands.
Probleem is dat men ook geen geld wil uitgeven aan helpdeskers... iemand vinden die dan vlot Nederlands, Frans en Engels spreekt, en ook nog weet waarover hij spreekt is dan echt wel een utopie.generalbongo schreef:Los daarvan begint het Helpdesk beroep meer en meer een knelpunt beroep te worden!
-
- Starter
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 17:09
- Locatie: Melsele
- Contacteer:
De taal opmerking was vanuit het standpunt: klant is koning ongeacht waar het callcenter ligt in Belgier2504 schreef:Euh... volgens mij heeft Vlaanderen, noch Wallonie faciliteiten... daarvoor moet je in Brussel en z'n randgemeentes zijn. Trouwens in Vlaanderen zal je nog wel in het frans terecht kunnen, maar andersongeneralbongo schreef:eender waar in Belgie een klant in zijn eigen taal kan aanspreken, Frans of Nederlands.
Probleem is dat men ook geen geld wil uitgeven aan helpdeskers... iemand vinden die dan vlot Nederlands, Frans en Engels spreekt, en ook nog weet waarover hij spreekt is dan echt wel een utopie.generalbongo schreef:Los daarvan begint het Helpdesk beroep meer en meer een knelpunt beroep te worden!
Dat van dat loon is effectief waar, ik zie wekelijks enkele sollicitanten en ofwel zijn ze niet goed (slecht) en te duur ofwel zijn ze wel goed en te duur!
www.bloogle.be Nederlandstalige blog directory
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Leuke definitie... knelpunt beroep is een beroep waarbij de werkgever niet genoeg wil betalen en dan ook geen mensen kan vinden. Zo kan je van ieder beroep een knelpunt beroep makengeneralbongo schreef:Los daarvan begint het Helpdesk beroep meer en meer een knelpunt beroep te worden!
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Vaak is het omgekeerd: omdat er een tekort is aan mensen, komt er een opbod waardoor de mensen die dit beroep wel kunnen een grotere waarde krijgen.r2504 schreef:Leuke definitie... knelpunt beroep is een beroep waarbij de werkgever niet genoeg wil betalen en dan ook geen mensen kan vinden. Zo kan je van ieder beroep een knelpunt beroep makengeneralbongo schreef:Los daarvan begint het Helpdesk beroep meer en meer een knelpunt beroep te worden!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 17:09
- Locatie: Melsele
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
80% van de iters die afstudeert kan amper een goede zin bouwen in het Frans in Vlaanderen.
Ik spreek uit ervaring. Mijn Frans is ondertussen wel veel verbeterd door met Franstalige klanten te moeten werken.
Ik spreek uit ervaring. Mijn Frans is ondertussen wel veel verbeterd door met Franstalige klanten te moeten werken.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik behoor spijtig genoeg ook tot die 80%ljd schreef:80% van de iters die afstudeert kan amper een goede zin bouwen in het Frans in Vlaanderen.
Nu, tot op heden heb ik er nog nooit een probleem mee gehad, de contacten die ik in Brussel heb spreken allen redelijk goed engels, en zo doen we beiden ons best (dat men frans spreekt is niet zo'n probleem, het antwoorden is niet altijd evident).
-
- Starter
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 12 sep 2008, 17:09
- Locatie: Melsele
- Contacteer:
Maar soit, we wijken af he....
Is er hier eigenlijk iemand die geinteresseerd is in een helpdeskjob?
Is er hier eigenlijk iemand die geinteresseerd is in een helpdeskjob?
www.bloogle.be Nederlandstalige blog directory