Terug uitpakken ISO
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik heb een ISO bestand dat ik maar niet uitgepakt krijg.
- Magic Iso zegt mij dat hij het bestand niet kan openen.
- RAR doet gewoon niets als je het wil uitpakken.
- Nero speelt het af (direct van de ISO) maar zonder sound. +Geeft een melding dat ik bij hen een DTS decoder moet kopen.
- Geen enkele van mijn players die een DTS decoder in huis hebben wil het afspelen (direct van de ISO)
- Imageburn zegt dat het een Nero bestand is. Imp. ID = Nero. File sys: UDF 2.50.
Het is meer dan 8 Giga groot, (ik kan het niet branden).
Met wat krijg ik dat ding uitgepakt?
- Magic Iso zegt mij dat hij het bestand niet kan openen.
- RAR doet gewoon niets als je het wil uitpakken.
- Nero speelt het af (direct van de ISO) maar zonder sound. +Geeft een melding dat ik bij hen een DTS decoder moet kopen.
- Geen enkele van mijn players die een DTS decoder in huis hebben wil het afspelen (direct van de ISO)
- Imageburn zegt dat het een Nero bestand is. Imp. ID = Nero. File sys: UDF 2.50.
Met wat krijg ik dat ding uitgepakt?
So long, and thanks for all the fish
- Mahimahi
- Elite Poster
Nee, nog niet. Ik heb nogal slechte ervaringen met de installatie van Deamon tools en met Alcohol %120/50%.cloink schreef:Al eens geprobeerd te mounten via Daemon Tools?
Wanneer je er zeker van moest zijn dat een van dezen Nero ISO's aankan installeer ik het toch op een andere PC.
Anders moet ik een 'niet 1080p' versie van die aflevering downloaden de 720p versies zijn maar 800MB.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Gek, dat zijn net de twee enige die ik vertrouw (heb een licentie van 120% gekocht) !Mahimahi schreef:Nee, nog niet. Ik heb nogal slechte ervaringen met de installatie van Deamon tools en met Alcohol %120/50%.
ooh. shiny.
- Mahimahi
- Elite Poster
Ik heb Nero 8, meegeleverd gekregen met mijn grafische kaart.Astralon schreef:Ik zie dat je Nero hebt.
Kan je dan niet mounten met ImageDrive van Nero?
Ik vind geen 'ImageDrive'. Waar zit dat Astralon?
- Mahimahi
- Elite Poster
De mijne waren van nogal duistere komaf misschien was dat de redencloink schreef:Gek, dat zijn net de twee enige die ik vertrouw (heb een licentie van 120% gekocht) !Mahimahi schreef:Nee, nog niet. Ik heb nogal slechte ervaringen met de installatie van Deamon tools en met Alcohol %120/50%.
- Mahimahi
- Elite Poster
@ YanI en Nonkie
Ik zal ze eens uitproberen
EDIT: - Virtualclonedrive.... Gaat niet, "Windows cannot read from the disk"
Ik zal ze eens uitproberen
EDIT: - Virtualclonedrive.... Gaat niet, "Windows cannot read from the disk"
- Mahimahi
- Elite Poster
Dat zou de reden kunnen zijn. Ik kijk het naAstralon schreef:Ik gebruik zelf nog steeds versie 6 maar volgens deze lijst bestaat ImageDrive ook in versie 8.
Misschien niet geinstalleerd?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Gewoon branden op een dual-layer DVD dus.Mahimahi schreef:- Imageburn zegt dat het een Nero bestand is. Imp. ID = Nero. File sys: UDF 2.50.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... als het echt enkel om het uitpakken gaat, iets wat veel mensen over het hoofd zien :
... nederige winrar is al in eeuwen en dagen staat op een iso te unpacken naar een willekeurige directory hoor .... Wat je ermee daarna doet staat je compleet vrij.
... nederige winrar is al in eeuwen en dagen staat op een iso te unpacken naar een willekeurige directory hoor .... Wat je ermee daarna doet staat je compleet vrij.
- Mahimahi
- Elite Poster
Ik heb geen Dual-layer DVD's Voor het éénmalig bekijken van een aflevering vind ik het zonde om daar een DVD aan te verspillen.r2504 schreef:Gewoon branden op een dual-layer DVD dus.Mahimahi schreef:- Imageburn zegt dat het een Nero bestand is. Imp. ID = Nero. File sys: UDF 2.50.
@Kaween; ik heb Rar geprobeerd, geeft zelfs geen foutboodschap, enkel een flits en dan closed het programma. (Zelfde gedrag voor 7zip)
@Astralon; Ik heb de reden gevonden, je moet maar even 5 keys ingeven om volledige Blue-Ray functionaliteit in te schakelen voor Nero 8.
Ik had maar één key ingegeven, nu speelt de ISO af mét sound onder Nero
- Mahimahi
- Elite Poster
No go ..."Windows cannot read from the disk".nonkie schreef:Ik gebruik voor iso bestanden UltraIso, je kan een probeerversie afhalen voor een maand. Probeer het eens.
In dit proggy was het zelfs niet mogelijk om de aangemaakte drive te 'unmounten' gelukkig ging hij weg na het de-installeren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Jawel hoor. Gewoon rechtsklikken op het virtueel cd/dvd station en kiezen voor uitwerpen.Mahimahi schreef:No go ..."Windows cannot read from the disk".nonkie schreef:Ik gebruik voor iso bestanden UltraIso, je kan een probeerversie afhalen voor een maand. Probeer het eens.
In dit proggy was het zelfs niet mogelijk om de aangemaakte drive te 'unmounten' gelukkig ging hij weg na het de-installeren.
Ik vrees ervoor dat uw iso bestand beschadigd is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Als dit bestand van usenet komt kan het zijn dat dit bestand al niet helemaal in orde was bij de inpakker. Als die iso uit een rar archief komt wordt er zoiezo een crc check gedaan om te zien als het gerarde bestand nog steeds hetzelfde is.
- Mahimahi
- Elite Poster
Wat ik wel eigenaardig vind is het feit dat er in Nero zelf niets te vinden is om hun eigen ISO's uit te pakken.
Wat RAR en de andere pack en unpack toepassingen betreft begin ik te vermoeden dat ze deze grote files gewoon niet aankunnen.
Als je de file in Nero wil wegschrijven naar de 'Image recorder' zegt die dat windows de file van méér dan 2 Giga niet gaat kunnen lezen en dat je beter wegschrijft naar een UDF filesysteem.
Voor mij is het probleem opgelost ik kan mijn videootje bekijken, maar moest iemand er ooit in slagen om om een 'Nero ISO' van 8 Giga uit te pakken... graag hier posten a.u.b.
Wat RAR en de andere pack en unpack toepassingen betreft begin ik te vermoeden dat ze deze grote files gewoon niet aankunnen.
Als je de file in Nero wil wegschrijven naar de 'Image recorder' zegt die dat windows de file van méér dan 2 Giga niet gaat kunnen lezen en dat je beter wegschrijft naar een UDF filesysteem.
Voor mij is het probleem opgelost ik kan mijn videootje bekijken, maar moest iemand er ooit in slagen om om een 'Nero ISO' van 8 Giga uit te pakken... graag hier posten a.u.b.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Was dit wel een .iso bestand ? Normaal zijn nero images .nrg
- Mahimahi
- Elite Poster
Ja, hij komt van Usenetcrapiecorn schreef:Als dit bestand van usenet komt kan het zijn dat dit bestand al niet helemaal in orde was bij de inpakker. Als die iso uit een rar archief komt wordt er zoiezo een crc check gedaan om te zien als het gerarde bestand nog steeds hetzelfde is.
Hij speelt nu perfect af, is het dan nog mogelijk dat er iets verkeerd is met het bestand?
- Mahimahi
- Elite Poster
Yep, is een ISO ik baseer mij natuurlijk op wat Imageburn weergaf.crapiecorn schreef:Was dit wel een .iso bestand ? Normaal zijn nero images .nrg
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nochtans schrijf je zelf in je eerste post dat het een Nero bestand was volgens ImageburnMahimahi schreef:Yep, is een ISO ik baseer mij natuurlijk op wat Imageburn weergaf.crapiecorn schreef:Was dit wel een .iso bestand ? Normaal zijn nero images .nrg
- Mahimahi
- Elite Poster
Als je het image bestand, de '*.ISO' in Imageburn inlaadt zegt Image burn:r2504 schreef:Nochtans schrijf je zelf in je eerste post dat het een Nero bestand was volgens ImageburnMahimahi schreef:Yep, is een ISO ik baseer mij natuurlijk op wat Imageburn weergaf.crapiecorn schreef:Was dit wel een .iso bestand ? Normaal zijn nero images .nrg
Imp. ID = Nero.
File sys: UDF 2.50.
Daarom neem ik aan dat het door Nero gemaakt is. Waar 'Imp. ID' juist voor staat weet ik niet.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Hm. Dan is het bestand misschien gewoon hernoemd van NRG naar ISO.
Ik zou eens proberen het bestand te hernoemen naar .NRG, en dan met UltraIso (gratis te proberen) te converten van Nero naar een standaard ISO. Waarschijnlijk wordt er dan niet meer gedaan dan een headertje ergens herschreven, maar dan heb je wel een "echt" ISO bestand. Dat kan je dan mounten met DeamonTools of uitpakken met WinRar ...
Ik zou eens proberen het bestand te hernoemen naar .NRG, en dan met UltraIso (gratis te proberen) te converten van Nero naar een standaard ISO. Waarschijnlijk wordt er dan niet meer gedaan dan een headertje ergens herschreven, maar dan heb je wel een "echt" ISO bestand. Dat kan je dan mounten met DeamonTools of uitpakken met WinRar ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Mahimahi
- Elite Poster
Dat heb ik geprobeerd in UltraIso (op het hernoemen na). UltraIso neemt de file aan en converteert hem naar standaard ISO zonder problemen.selder schreef:Hm. Dan is het bestand misschien gewoon hernoemd van NRG naar ISO.
Mounten geen probleem maar Windows kan er niets mee aanvangen, unrarren ging nog steeds niet
- Mahimahi
- Elite Poster
Zojuist de aflevering bekeken, perfect beeld, maar ik moet wel zeggen dat ik geen verschil zie tussen een goede 720p en dit. (Op een HD-Ready TV, dus downscaled naar 1366X768)
Voor mij is het dus in het vervolg,....720P versies downloaden.
Voor mij is het dus in het vervolg,....720P versies downloaden.
-
- Premium Member
- Bedankt: 6 keer
@ liger
@ mahimahi
Beetje normaal dat je geen verschil ziet é. Het bestand mag nog zo'n hoge resolutie hebben dat het wil, als je tv maar 720 lijnen kan weergeven zal het geen verschil maken. Integendeel, als je tv beetje slecht downscaled, kan het resultaat zelfs slechter zijn. Maar aangezien je het afspeelt via je pc, denk ik dat het je videokaart is die downscaled en niet je tv (vermoed ik)
Ik veronderstel dat het 1080 isje moet maar even 5 keys ingeven om volledige Blue-Ray functionaliteit in te schakelen
@ mahimahi
Beetje normaal dat je geen verschil ziet é. Het bestand mag nog zo'n hoge resolutie hebben dat het wil, als je tv maar 720 lijnen kan weergeven zal het geen verschil maken. Integendeel, als je tv beetje slecht downscaled, kan het resultaat zelfs slechter zijn. Maar aangezien je het afspeelt via je pc, denk ik dat het je videokaart is die downscaled en niet je tv (vermoed ik)
- Mahimahi
- Elite Poster
Ja Kenneth, downscaled door de kaart met behulp van Powerstrip om naar 1366X768 te kunnen gaan.Maar aangezien je het afspeelt via je pc, denk ik dat het je videokaart is die downscaled en niet je tv (vermoed ik)
Mijn TV kan zelfs geen 1080p aan, enkel 1080i.
Ik heb dit enorme bestand, voor 45 minuten video, dan ook enkel gedownload om eens te kijken wat dit zou geven op mijn TV