Ook dxADSL springt op de ADSL2+ kar

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

cowboy_film_fan schreef:Belgacom heeft me net aangesloten...3 dagen terug.Dit omdat ik 3 weken terug een contractje heb ondertekend voor een small-home abo.
Nu zag ik die nieuwe aanbiedingen van dxADSL ....2 keer zo snel en direct 75Gb limiet voor 2 euro meer per maand. :P
Dus maar eens de chat-lijn proberen.
Wow daar word je wel geholpen zeg.
Kort en goed :aan 12 Mbps heb ik niks omdat ik te ver bij de centrale weg zit,maar ze verhogen nu wel mijn download limiet to 75Gb,en zonder aansluitkosten (a 25euro).
Als ze mij zouden moeten overzetten op ADSL2 dan moeten ze wel 25 euro aanrekenen,want dat bedrag schuift direct door naar BGC,en in mijn geval is het toch zinloos.

Die zijn echt wel goed bezig daar bij dxADSL.

aha dus echte kost bedraagt 25.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hangt allemaal af bij wie je afneemt, DX-adsl kan dat misschien goedkoper afnemen dan bijvoorbeeld dommel (dommel heeft ook duurste product: wholesale).
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

liger schreef:
cowboy_film_fan schreef:Belgacom heeft me net aangesloten...3 dagen terug.Dit omdat ik 3 weken terug een contractje heb ondertekend voor een small-home abo.
Nu zag ik die nieuwe aanbiedingen van dxADSL ....2 keer zo snel en direct 75Gb limiet voor 2 euro meer per maand. :P
Dus maar eens de chat-lijn proberen.
Wow daar word je wel geholpen zeg.
Kort en goed :aan 12 Mbps heb ik niks omdat ik te ver bij de centrale weg zit,maar ze verhogen nu wel mijn download limiet to 75Gb,en zonder aansluitkosten (a 25euro).
Als ze mij zouden moeten overzetten op ADSL2 dan moeten ze wel 25 euro aanrekenen,want dat bedrag schuift direct door naar BGC,en in mijn geval is het toch zinloos.

Die zijn echt wel goed bezig daar bij dxADSL.

aha dus echte kost bedraagt 25.


Ik denk dat hij hier wel over de activatiekost spreekt, niet over maandelijkse kost ofzo.
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

neen wij spraken over kost dat belgacom aanrekent aan ISP voor aansluiting op hun netwerk :D
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”