http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 4196 kbit/s or 525 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Tue Sep 2 2008 at 23:34:44 UTC+0200
Dit zijn mijn gegevens. ik heb een ADSL Go + BGC TV abonnement (met comfort view).
Ik heb een snelheidsverhoging gehad maar blijf +/- op 7Mbs steken van de 9 Mbs die beloofd zijn zonder dat ik mijn TV gebruik anders is de snelheid zoals hierboven vermeld is dit normaal????
snelheidsverhoging????
Status:
Configured
Current
Line Status
---
SHOWTIME
Link Type
---
Fast Path
Trained Mode
Automatic
G.992.5 (ADSL2+)
Data Rate:
Stream Type
Actual Data Rate
Up Stream
511 (Kbps.)
Down Stream
9019 (Kbps.)
Operation Data / Defect Indication:
Operation Data
Upstream
Downstream
Noise Margin
25 dB
21 dB
Attenuation
13 dB
16 dB
Aan de hand van dit kan je zien dat ik niet ver van een centrale woon dacht ik ??
Configured
Current
Line Status
---
SHOWTIME
Link Type
---
Fast Path
Trained Mode
Automatic
G.992.5 (ADSL2+)
Data Rate:
Stream Type
Actual Data Rate
Up Stream
511 (Kbps.)
Down Stream
9019 (Kbps.)
Operation Data
Upstream
Downstream
Noise Margin
25 dB
21 dB
Attenuation
13 dB
16 dB
Aan de hand van dit kan je zien dat ik niet ver van een centrale woon dacht ik ??
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Haal amper 6400 en 200 up.... echt bedrog is dat toch ( of weet iemand dat er instellingen aan de modem moeten worden veranderd.... ) bij mijn vriend telenet gezien dit weekend en de torrents , supersnel, ga wss naar ginder
Supersnel en 20 GB limietMatthias_VL schreef:Haal amper 6400 en 200 up.... echt bedrog is dat toch ( of weet iemand dat er instellingen aan de modem moeten worden veranderd.... ) bij mijn vriend telenet gezien dit weekend en de torrents , supersnel, ga wss naar ginder
Al bij al een zwarte dag voor BGC nu ze 33% van hun ub fanboys verliezen
niet mee inzitten ik ben blijven steken op 4,6. maar ooit gaan ze wel de kabels venieuwen aan mijn kant van de straatMatthias_VL schreef:Haal amper 6400 en 200 up.... echt bedrog is dat toch ( of weet iemand dat er instellingen aan de modem moeten worden veranderd.... ) bij mijn vriend telenet gezien dit weekend en de torrents , supersnel, ga wss naar ginder
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Die waarden zijn fantastisch goed.. het blijft mij een raadsel waarom belgacom maar 9 mbps wil geven.Wacu schreef:Status:
Configured
Current
Line Status
---
SHOWTIME
Link Type
---
Fast Path
Trained Mode
Automatic
G.992.5 (ADSL2+)
Data Rate:
Stream Type
Actual Data Rate
Up Stream
511 (Kbps.)
Down Stream
9019 (Kbps.)
Operation Data
Upstream
Downstream
Noise Margin
25 dB
21 dB
Attenuation
13 dB
16 dB
Ik hoop nog altijd dat het gewoon om een algemene overschakeling naar 9 mbps gaat, en daarna de snelheid voor wie het mogelijk is wordt opgedreven naar 12 mbps, ook voor de alternatieve providers. Anders is het maar een corrupte boel daar bij Belgacom.
To download or not to download, that's the question.