Zo, ik had dus die speed-pack aangevraagd, op mijn huidige cityconnect abonnement. Heb enkele dagen geleden een mailtje gehad van Dommel met de installatiedatum, maar er staat daar in dat er iemand thuis moet zijn?? Ik wist niet dat ze daarvoor hier moesten komen??
En die speedpack, moet ik daar ene nieuwe modem voor kopen, nee toch?? Of net wel??
Speedpack 12Mbps installatie vraagje!!
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
oops, ja, netconnect natuurlijk, hier in brugge nog geen cityconnect en bovendien is cityconnect al direct 24Mbps toch?? Dom foutje van mij.Goztow schreef:Je bedoelt waarschijnlijk netconnect en niet cityconnect?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 12 keer
zotteken schreef:oops, ja, netconnect natuurlijk, hier in brugge nog geen cityconnect en bovendien is cityconnect al direct 24Mbps toch?? Dom foutje van mij.Goztow schreef:Je bedoelt waarschijnlijk netconnect en niet cityconnect?
de jonge heer bedoelde waarschijnlijk homeconnect..
12mbits is via het netwerk van belgacom.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Dat hangt er van af of je huidige modem ADSL2+ ondersteunt of niet.. Indien dit niet het geval is, zal je, om van de snelheid te genieten, een ADSL2+ compatibele modem moeten aankopen.
Wat is het merk en het type modem dat je momenteel hebt?
To download or not to download, that's the question.
-
- Starter Plus
Ik heb een speedtouch 516(i) V6/536(i) V6 volgens de doos. Op de sticker achterop de modem staat 536 V6. Is die ADSL2+ compatibel??Fireblade schreef:Dat hangt er van af of je huidige modem ADSL2+ ondersteunt of niet.. Indien dit niet het geval is, zal je, om van de snelheid te genieten, een ADSL2+ compatibele modem moeten aankopen.
soms is het handig om even maar dan ook heel even moeite te doen:
google openen en typen "speedtouch 516(i) V6/536(i) V6 adsl2"
en dan het wonder van internet aanschouwen. Zo te zien ondersteund hij wel adsl2 hé.
google openen en typen "speedtouch 516(i) V6/536(i) V6 adsl2"
en dan het wonder van internet aanschouwen. Zo te zien ondersteund hij wel adsl2 hé.
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
-
- Starter Plus
Installatie is ondertussen gedaan en hier is de resultaat van speedtest.net
Echter de speedtest via userbase geeft ander resultaat
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 4738 kbit/s or 592 kbyte/s
- Upload speed : 173 kbit/s or 22 kbyte/s
Fri Sep 26 2008 at 14:15:24 UTC+0200
Echter de speedtest via userbase geeft ander resultaat
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Geloof die maar !zotteken schreef:Echter de speedtest via userbase geeft ander resultaat
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik zou zeggen, doe op verschillende tijdstippen een speedtest, en liefst op verschillende websites, zo kan je een beeld krijgen van wat uw lijn echt aankan.
Speedtest.net op Rack66 is inderdaad de beste. speedtest.telenet.be werkt ook tamelijk (= trouwens dezelfde als Mechelen op speedtest.net ) en userbase.be geeft bij mij nochtans ook mooie resultaten.
Speedtest.net op Rack66 is inderdaad de beste. speedtest.telenet.be werkt ook tamelijk (= trouwens dezelfde als Mechelen op speedtest.net ) en userbase.be geeft bij mij nochtans ook mooie resultaten.
To download or not to download, that's the question.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik test meestal via een eweka account die 40 mbit aan kan , en daar haal ik dezelfde resultaten als op rack66 , de telenetserver in mechelen ( die test op de telenet site is trouwens ook van ookla net metrics ) is al wat wisselvalliger . Idem voor die van userbase .