vraag overname elektriciteit...

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
benneken2312
Plus Member
Plus Member

Hallo,op 6 oktober verhuis ik...

ik zou een document moeten ehbben voor de overname van ellectriciteit...
dus dat de oude bewoonster haar eindmeterstanden opgeeft en dat we beide tekenen zodat alle verbruik nadien voor mijn rekening is...
waar vind ik zo'n formulier?
Ik weet niet welke leverancier zei heeft,electrabel ,of nuon of...
maar ik wil m'n eigen leverancier kiezen...

groetjes,
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Het is aan de oude bewoonster om dit document aan te vragen bij haar leverancier, anders blijft zij namelijk verantwoordelijk voor het vebruik.

Jij kan van jou kant ook altijd informeren wat je precies moet doen om te zorgen dat vanaf 6 oktober jou leverancier electriciteit zal leveren zodat je niet meer aan de vorige leverancier moet betalen voor enkele dagen.
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

r2504 schreef:Het is aan de oude bewoonster om dit document aan te vragen bij haar leverancier, anders blijft zij namelijk verantwoordelijk voor het vebruik.

Jij kan van jou kant ook altijd informeren wat je precies moet doen om te zorgen dat vanaf 6 oktober jou leverancier electriciteit zal leveren zodat je niet meer aan de vorige leverancier moet betalen voor enkele dagen.
Het eenvoudigste is het verhuisformulier van de vreg te gebruiken. Zeer duidelijk en nooit discussie. http://www.vreg.be/nl/04_prive/07_verhu ... lieren.asp
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Ik zou ook voor het vreg document gaan, in ieder geval best goed opvolgen om geen discussie te hebben. Ik heb zelf eens problemen gehad met een makelaar die het voor ons ging regelen...
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”