ik heb een vriend die een Acer Aspire One A150 heeft gekocht, maar er zit linux erop? kun je er windows op zetten? zo ja hoe? want er zit geen cd rom bij alleen usb, kan het via usb?
mvg
Acer Aspire One A150
Google is your friend: http://www.youtube.com/watch?v=2Vt_8p0VllY&feature=user
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Met een externe cd/dvd speler kan je die klus klaren.naamloos schreef:ik heb een vriend die een Acer Aspire One A150 heeft gekocht, maar er zit linux erop? kun je er windows op zetten? zo ja hoe? want er zit geen cd rom bij alleen usb, kan het via usb?
mvg
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 16 keer
Ben redelijk zeker dat uwe xp er nooit zal opstaanCorleone schreef:Image van maken op andere pc , op usbstick zetten en via Daemon Tools fzo installeren , zo tough is dat nu ook weer ni
Mja , was ook ff vergeten dat natuurlijk Daemon Tools verwijdert word als ge ne fresh xp install doet , de eerste stap zal mss nog goed zijn maar dan zalt gedaan zijn vermoed ikmisterjo schreef:Ben redelijk zeker dat uwe xp er nooit zal opstaanCorleone schreef:Image van maken op andere pc , op usbstick zetten en via Daemon Tools fzo installeren , zo tough is dat nu ook weer ni
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
top of my head ?
Iastor is een verwijzing naar de SATA controller. Op een standaard XP installatie cd ga je die niet automatisch inbinden (...F6 voor controllers tijdens installatieprocedure) hebben, dus moet je hem slippen naar een XP install medium. (nlite)
Zonder toegang tot zo'n ding kan ik niet veel andere dingen verzinnen.
Iastor is een verwijzing naar de SATA controller. Op een standaard XP installatie cd ga je die niet automatisch inbinden (...F6 voor controllers tijdens installatieprocedure) hebben, dus moet je hem slippen naar een XP install medium. (nlite)
en hoe los je dat op in een menselijke taal? , trouwens mijn windows cd is satta okkaween schreef:top of my head ?
Als dit een Windows XP CD is waar nog geen SP1 in verwerkt zit, dan ga je inderdaad problemen krijgen met SATA. Je kan dan op een andere PC een nieuwe Windows CD gaan maken en ineens SP3 erin slipstreamen, maar dit is voor een leek een vrij ingewikkelde procedure.
op mijn win cd zit er sp2, ok waar kan ik dan de drivers downloaden van die sata?KK schreef:Als dit een Windows XP CD is waar nog geen SP1 in verwerkt zit, dan ga je inderdaad problemen krijgen met SATA. Je kan dan op een andere PC een nieuwe Windows CD gaan maken en ineens SP3 erin slipstreamen, maar dit is voor een leek een vrij ingewikkelde procedure.