![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Of gaat mijn vrees terecht zijn en ga ik genoodzaakt zijn om Dommel zelf te contacteren en hen zelf te vragen of ze die nog eens kunnen opsturen?
Alvast bedankt.
als het problemen zij ndie ze kunnen oplossen ofcourse..Aspharanx schreef:Even vermelden dat ik ondertussen contact heb opgenomen met de helpdesk, vermits het zonaal is is het dus voor mij gratis om te bellen via homeconnect en nog geen 10 minuten moeten wachten. Kreeg een vriendelijke persoon aan de lijn die me na mijn probleem meteen mijn logingegevens gaf (na de nodige checks zoals o.a. mijn loginggegevens van de site om zeker te zijn dat ik het ben). Ze hebben mij dan nog de gegevens doorgestuurd via e-mail PLUS nog eens vandaag per post ontvangen.
Moet toch wel zeggen, ben heel aangenaam verrast door Dommel hun helpdesk, als ik al die verhalen hier zo las vind ik toch wel dat die telefonisch goed hun werk doen. De tickets blijven nog wel lang openstaan maar ben toch tevreden van de help. Moet dus niet altijd negatief zijn bij dommel