heb een probleem met het installeren van de software van een draadloze internet-verbinding op een pas aangekochte pc.
Het programma geeft als foutmelding (bij het begin van de installatie) : "Siemens Gigaset ondersteunt geen pc's met meer dan één processor"
De processor is een P4 3.0 GHz.
Heb al geprobeerd met het uitschakelen van de Hyper-Threading in bios > de foutmelding verschijnt dan niet meer maar tijdens de installatie loopt het fout en blokkeert de pc na een tijd.
Ziet er iemand een oplossing voor dit probleem in de wetenschap dat Siemens (voorlopig) geen aangepaste software voorhanden heeft.
Thanks.
Hyper-Threading
precieze product = Siemens Gigaset H497 data (een toestel dat via USB op de pc wordt aangesloten)
werkt op hetzelfde principe dan de draadloze telefoons en op het basisstation (zendstation) kun je tot 8 pc's aanmelden die dan gelijktijdig aan internet-sharing(met een mono-internetabonnement welteverstaan) en file- en printersharing tussen de aangemelde pc's onderling
Er bestaan zelfs basisstations die zowel telefonie als data-verkeer combineren.
Op de Belgische site van Siemens ga je deze producten echter niet vinden (wordt niet verkocht in België) op de Nederlandse site vind je ze wel.Ik ben het dan ook in Nederland gaan kopen.
precieze product = Siemens Gigaset H497 data (een toestel dat via USB op de pc wordt aangesloten)
werkt op hetzelfde principe dan de draadloze telefoons en op het basisstation (zendstation) kun je tot 8 pc's aanmelden die dan gelijktijdig aan internet-sharing(met een mono-internetabonnement welteverstaan) en file- en printersharing tussen de aangemelde pc's onderling
Er bestaan zelfs basisstations die zowel telefonie als data-verkeer combineren.
Op de Belgische site van Siemens ga je deze producten echter niet vinden (wordt niet verkocht in België) op de Nederlandse site vind je ze wel.Ik ben het dan ook in Nederland gaan kopen.
- Styno
- Elite Poster
Ik zou toch Siemens aanschrijven om dit te melden.
De fout zit duidelijk in het herkennen van het aantal processoren door hun software.
Styno
De fout zit duidelijk in het herkennen van het aantal processoren door hun software.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
![Afbeelding](http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=styno&t=34517)
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb dit probleem inderdaad nog al ooit eens gehoord, maar er stond toen ook geen oplossing bij.
In elk geval is het duidelijk een fout van Siemens, dus je kan best contact opnemen met hun support.
In elk geval is het duidelijk een fout van Siemens, dus je kan best contact opnemen met hun support.