Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Gast

Ik werk op de vaste Desktop met OS 2000 Pro en op de laptop met XP, en op alle twee met Outlook expres 6, hoe kan ik op de twee computers de zelfde e-mails binnen halen, en wat is de juiste instelling , of gaat dat niet, graag uw hulp
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Normaal moet je dat op beide PC's kunnen binnen halen, vooropgesteld de instellingen zijn juist.
Indien je echter over een ADSL Plus abonnement beschikt dan heb je 5 volwaardige postbussen, dan kan je een account (brievenbus) instellen op een andere naam, op deze manier is dit zeker mogelijk...
Eens zoeken op de helpdesk van Belgecom over de mogelijkheden van ADSL Plus.
Je kan ook een Hotmail adres gebruiken (zie eens na bij Messenger)
Op die manier kun je ook een bijkomend gratis mail adres bekomen.

Greetz, :wink:
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 25 jan 2004, 13:26, in totaal 1 gewijzigd.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dit is wel mogelijk hoor. Eerst moet je dus op allebei de pc's in outlook express je e-mail instellen.

Daarna op 1 van de pc's in outlook express naar Extra>Accounts>E-Mail>dubbelklik op je e-mailaccount>ga naar tabblad Geavanceerd>Vink 'Een kopie van de berichten op de server achterlaten' aan.

Bij de pc waar dit zo staat moet je dan altijd eerst je e-mail nakijken. Daarna met de andere pc, die verwijdert de mails dan.
Gast

weet niet hoe het zit bij ADSL Go maar bij mij (Telenet) lukt het perfect om op verschillende pc's dezelfde mail binnen te halen.

Om dit in te stellen :
open OE6
extra
accounts
eigenschappen
geavanceerd
een vinkje plaatsen bij : "een kopie van berichten op de server achterlaten"
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Voila, oplossing is nu al 2x gegeven 8)
If you can't beat them, confuse them.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

2 bronnen die hetzelfde zeggen, lijkt me betrouwbaar :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Mits de server IMAP4 ondersteunt is dat eigenlijk de oplossing: alle e-mail blijft altijd op de server staan, je haalt enkel de berichten op die je wilt lezen, ik gebruik IMAP altijd op m'n laptop: ik lees daar m'n berichten in outlook, en enkel die op server staan. Eenmaal thuis haal ik ze binnen via POP3 en is m'n postbusje weer klaar om e-mail te ontvangen...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”