Ik heb netconnect plus en een belgacome telefoonlijn.
Sinds vandaag is men speedpack maximum 12 Mbit activated, waar ik nog eens een mooie 99 euro heb voor mogen betalen...
- Downstream van 4640 naar 4100 Kbits.
- Telefoonlijn werkt niet meer... (geen signaal/ bezet)
Hmm zou dit aan men splitter kunnen liggen? Dat die geen adsl2+ ondersteunt?
Heb deze momenteel http://www.scarlet.be/residential/nl/su ... ng/a109927
12Mbit speedpack activated, telefoonlijn down
-
- Pro Member
BGC heeft precies toch zware problemen met de uitrol van hun ADSL2
Elke Dommelaar die ik ken en die de speedpack heeft besteld is hun internet voor minstens een paar dagen kwijt geweest en heeft een BGC technieker moeten laten langs komen en hier op userbase lees je ook niets anders dan problemen met speedpack upgrades
Elke Dommelaar die ik ken en die de speedpack heeft besteld is hun internet voor minstens een paar dagen kwijt geweest en heeft een BGC technieker moeten laten langs komen en hier op userbase lees je ook niets anders dan problemen met speedpack upgrades
A post without a signature is like a fish without a bike
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
waren uw ruis en attenuation anders ervoor? want met zulke waarden ga je geen upgrade krijgen.Vixen schreef:Rate (Kbps) : 4183 / 424
SNR Margin (dB) : 6.1 / 6.2
Attenuation (dB) : 39.5 / 23.0
Output Power (dBm) : 12.4 / 19.1
liger schreef:waren uw ruis en attenuation anders ervoor? want met zulke waarden ga je geen upgrade krijgen.Vixen schreef:Rate (Kbps) : 4183 / 424
Ja die waren veel lager. Vooral de Attenuation was veel lager voordien.
Ik heb net met belgacom gebeld en ze komen morgen tussen 8 en 12. Dat is pas service . Tegenover dommel....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Vixen je weet toch dat je bijna zeker ook voor die mooie service mag gaan betalen aan Belgacom.Vixen schreef: Ik heb net met belgacom gebeld en ze komen morgen tussen 8 en 12. Dat is pas service . Tegenover dommel....
-
- Elite Poster
- Bedankt: 12 keer
gaat je 75euro ofzo kosten ...Vixen schreef:liger schreef:waren uw ruis en attenuation anders ervoor? want met zulke waarden ga je geen upgrade krijgen.Vixen schreef:Rate (Kbps) : 4183 / 424
Ik heb net met belgacom gebeld en ze komen morgen tussen 8 en 12. Dat is pas service . Tegenover dommel....
Dat hij maar zegt tegen BC ,dat ze de rekening maar naar Dommel moeten sturen ,ketter schreef:Vixen je weet toch dat je bijna zeker ook voor die mooie service mag gaan betalen aan Belgacom.Vixen schreef: Ik heb net met belgacom gebeld en ze komen morgen tussen 8 en 12. Dat is pas service . Tegenover dommel....
want hij heeft 99 euro voor een 12Mbps abonnement gegeven
en dat geld niet betaald ,
om er een hoop problemen voor in de plaats te krijgen.
Nadien zal alles ook nog eens zijn eigen schuld zijn,zeker ??:lol:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Mijn lijnwaardes zijn eigelijk verbeterd sinds ik het 12mbit pack heb.The_One_be schreef:BGC heeft precies toch zware problemen met de uitrol van hun ADSL2
-
- Pro Member
- Contacteer:
Na die upgrade lag de telefoon (belgacom) er ook een paar dagen uit. Geen kiestoon, niks noppes. Ze hadden in de centrale hier het één en ander verkeerd gestoken. Na te hebben gebeld naar de storingen, hebben ze een rapportering opgemaakt. En enkele dagen later kwam de technieker langs van BGC. Die heeft dan gratis dit euvel opgelost.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Als de lijnwaarden drastisch veranderen na overschakeling van adsl naar adsl2+, is dat dan omdat je op een andere/verdere adsl centrale wordt aangesloten waar wel adsl2+ voor handen is ... ?
Anders vind ik dit toch maar raar hoor. Als afstand en koperkwaliteit hetzelfde blijven, waarom zouden waarden dan zoveel van elkaar verschillen ...
Anders vind ik dit toch maar raar hoor. Als afstand en koperkwaliteit hetzelfde blijven, waarom zouden waarden dan zoveel van elkaar verschillen ...
Als je telefoon eruit ligt en die is bij BGC, dan is dat laatste stukje in je opmerking compleet misplaatst. Dommel heeft je per slot van rekening je speedpack gegeven dus voor hun is dit rond. Trouwens, het is niet Dommel die op de knop drukt of de kabel versteekt maar wel Belgacom en blijkbaar verprutsen zij het elke keer.Vixen schreef:liger schreef:waren uw ruis en attenuation anders ervoor? want met zulke waarden ga je geen upgrade krijgen.Vixen schreef:Rate (Kbps) : 4183 / 424
Laatst gewijzigd door andy-dsl 18 sep 2008, 22:11, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
service=aftersale niet het product.andy-dsl schreef:Vixen schreef:Als je telefoon eruit ligt en die is bij BGC, dan is dat laatste stukje in je opmerking compleet misplaatst. Dommel heeft je per slot van rekening je speedpack gegeven dus voor hun is dit rond. Trouwens, het is niet Dommel die op de knop drukt of de kabel versteekt maar wel Belgacom en blijkbaar verprutsen zij het elke keer.liger schreef:Ik heb net met belgacom gebeld en ze komen morgen tussen 8 en 12. Dat is pas service . Tegenover dommel....
PS: dat zijn mijn woorden niet uw quote is beetje mislukt
Toeval bestaat nietketter schreef:Zou dit nu elke keer toeval zijn ?andy-dsl schreef: maar wel Belgacom en blijkbaar verprutsen zij het elke keer.
Heb het ff aangepast. Excuses voor de foutliger schreef: PS: dat zijn mijn woorden niet uw quote is beetje mislukt
Laatst gewijzigd door andy-dsl 18 sep 2008, 22:15, in totaal 1 gewijzigd.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Toeval dat het elke keer misloopt bij een Dommel-Belgacom ADSL2 upgrade, toeval dat het alleen upgrades zijn, of nog iets anders ?
Want "toevallig" heb ik die problemen toch nog niet tegengekomen bij Belgacom ADSL2+ lijnen, EDPNET ADSL2+ lijnen of Scarlet ADSL2+ lijnen ?
Laat ons hopen dat het effectief maar "toeval" is hé, want ik kan me toch niet voorstellen dat Belgacom dommel zou saboteren, dat haalt namelijk niks uit want Belgacom heeft niet liever dan dat hun resellers veel klanten hebben hé !
Toeval zeg je ? Neeeuh, toeval bestaat niet
Grtz,
Sasuke
Want "toevallig" heb ik die problemen toch nog niet tegengekomen bij Belgacom ADSL2+ lijnen, EDPNET ADSL2+ lijnen of Scarlet ADSL2+ lijnen ?
Laat ons hopen dat het effectief maar "toeval" is hé, want ik kan me toch niet voorstellen dat Belgacom dommel zou saboteren, dat haalt namelijk niks uit want Belgacom heeft niet liever dan dat hun resellers veel klanten hebben hé !
Toeval zeg je ? Neeeuh, toeval bestaat niet
Grtz,
Sasuke
-
- Plus Member
als je op het BGC-subforum kijkt dan zijn de problemen met die 12Mbit gemeengoed, niet enkel met Dommel maar ook voor BGC-klanten.