Mijn verjaardag (Tram 3) komt dichterbij en mijn vrouwtje zaagt al een tijdje aan mijn hoofd met de vraag wat ik zou willen hebben als cadeau.
Ik heb haar al gezegd om een Wii te kopen, maar daar wil ze niet op ingaan... Jammer
Op dit moment bekijk ik mijn series en films op de trein van/naar het werk dmv mijn Nintendo DS (met een R4DS kaartje). Dat werkt allemaal goed, maar het scherm is toch maar klein en niet echt kwaliteitsvol. Nu kwam ik toevallig op het net de nieuwe Archos 5 tegen. Dit ziet er zeer goed uit en is eigenlijk exact wat ik nodig heb. Een volledige mediaplayer (music + video) met wifi/internet mogelijkheid. Hij ondersteunt veel formaten en zelfs ondertitels (srt), dus geen geklooi meer met het omzetten van videobestanden naar .dpg zoals nu bij de Nintendo DS.
Ik weet dat deze Archos 5 eigenlijk nog maar net op de markt is (is toch al te koop bij oa Pixmania), maar heeft er iemand al ervaring met dit toestel? Of met een ouder model van de Archos familie?
Of kan iemand een andere PMP aanbevelen? Ik zou het hoofdzakelijk willen gebruiken voor video-playback (divx-xvid + srt), dus muziek is minder belangrijk (heb nog een Ipod ook).
thx!
Ik zoek een goede PMP (Portable Media Player)
-
- Member
- Contacteer:
ik weet niet of het compleet voldoet aan je verwachtingen, maar ik ben best tevreden van mijn iPod Touch 32GB.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Mja, nee, want naar ik begrepen heb moet je dan het avi-bestand + srt laten converteren in iTunes om een iPod Touch-compatibel bestand te krijgen.
Ik zou echt een gewoon drag & drop systeem willen. Avi + srt er op zwieren en spelen maar...
Ik zou echt een gewoon drag & drop systeem willen. Avi + srt er op zwieren en spelen maar...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Ow ja, da's pech. En aan een héél scherpe prijs zo te zien. Kende die site niet, vanaf nu dus in het oog houden.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
warom niet gewoon je ipod bijhouden en er een "bril" voor kopen? zijn echt leuke dingen
http://www.myvu.com/
http://www.myvu.com/
There are two types of planes : Fighters and Targets
-
- Elite Poster
LOL, nee, ik heb nog zo'n antiek geval zonder video-functie.
Ik heb het toch voor die nieuwe Archos, ziet er heel gelikt uit, toch volgens deze uitgebreide review: http://www.archoslounge.net/The-Archos- ... ,8336.html
Ik heb het toch voor die nieuwe Archos, ziet er heel gelikt uit, toch volgens deze uitgebreide review: http://www.archoslounge.net/The-Archos- ... ,8336.html
Enige nadeel van Archos is dat je voor iedere addon moet betalen voor extra functionaliteit (DVD , webbrowser, podcast etc).
Elke plugin kost ongeveer 15 tot 30 euro. Kan oplopen tot bijna 100euro extra aan addons.
Elke plugin kost ongeveer 15 tot 30 euro. Kan oplopen tot bijna 100euro extra aan addons.
-
- Elite Poster
@ TL@: nah, te groot en niet nodig. Het moet ook in mijn binnenzak passen he? toch bedankt
@Radix: idd, heb ik ook aan gedacht. Nu, in de Archos 5 is de browser al gratis. Het volledige plug-in pack (HD, DVD,...) kost er 30€. Maar ik denk niet dat ik dit (voorlopig) zal nodig hebben.
Ik heb nog even naar de Cowon A3 gekeken, maar ik denk dat het toch de Archos 5 zal worden.
Bedankt voor de suggesties!
@Radix: idd, heb ik ook aan gedacht. Nu, in de Archos 5 is de browser al gratis. Het volledige plug-in pack (HD, DVD,...) kost er 30€. Maar ik denk niet dat ik dit (voorlopig) zal nodig hebben.
Ik heb nog even naar de Cowon A3 gekeken, maar ik denk dat het toch de Archos 5 zal worden.
Bedankt voor de suggesties!