Het grote Homeconnect topic deel 2
afstand tot centrale doet er heel veel toe
de 12mbit is er dus wss al maar je woont 'jammergenoeg' redelijk ver van de dichtste centrale ... vrees ik (correct me if i'm wrong)
nope wil precies niet lukkenbroli schreef:Bij mij werkt x-lite voor zowel bellen als opgebelt worden; http://ziosproject.com/NJ/xlite.PNGgrox schreef: 2) die manier om te bellen via softphone werkt niet :s
kan iemand screenshotjes posten vd instellingen?
Wat er niet in de FAQS vermeld staat is het feit dat je *1 voor elke nummer moet toevoegen. Dus *1011920000 in geval van het dommel nummer bijvoorbeeld. Er was iemand die zei dat je Windows kon instellen om die prefix automatisch te zetten.
als ik dan bijvoorbeeld *11207 doe of al gelijk welk nummer, krijg ik call established maar hoor ik niks
ok ja dan is er idd wel iets mis met één of andere instelling ofzo denk ik maar wat dna precies eh :s mss eens goed rondneuzen op de router/modem zelfConfusion schreef:Op 1500M van centrale.. Dacht dat het pas begon te minderen vanaf 4km?
Daarvoor ken ik te weinig van die toestanden :/MStichel schreef:ok ja dan is er idd wel iets mis met één of andere instelling ofzo denk ik maar wat dna precies eh :s mss eens goed rondneuzen op de router/modem zelfConfusion schreef:Op 1500M van centrale.. Dacht dat het pas begon te minderen vanaf 4km?
Is hier nergens geen expert wie me de perfecte instellingen kan doorgeven?
Hey guys, ik heb net een brief gekregen met daarin de activatiecode voor deel 2 van mijn HomeConnect installlatie. In de brief staat dat mijn telefoonaansluiting op 17/09 geactiveerd wordt. Moet ik dan nog wachten voor op het Internet te gaan, en om de activeringscode in te voeren en de Siemens router in te stellen? Of is dit enkel voor het voip/telefoon gedeelte?
idd :d btw de 0 moet dan ook weg vh zonenummerbroli schreef:Sorry voor de blunder maar de prefix is *01 .grox schreef:
nope wil precies niet lukken
als ik dan bijvoorbeeld *11207 doe of al gelijk welk nummer, krijg ik call established maar hoor ik niks
dus word dan *0151666666 (als vb )
btw je zei da je kon worden opgebeld in dat programma? wat moet je daarvoor regelen?
Niets eigenlijk, het gebeurt automatisch. Ik denk dat ik wel herinner dat het in begin niet werkte maar dan vanzelf ging. En btw bij mag de 0 daar blijven hoor.grox schreef:idd :d btw de 0 moet dan ook weg vh zonenummerbroli schreef:Sorry voor de blunder maar de prefix is *01 .grox schreef:
nope wil precies niet lukken
als ik dan bijvoorbeeld *11207 doe of al gelijk welk nummer, krijg ik call established maar hoor ik niks
dus word dan *0151666666 (als vb )
btw je zei da je kon worden opgebeld in dat programma? wat moet je daarvoor regelen?
Synthesis schreef:Hey guys, ik heb net een brief gekregen met daarin de activatiecode voor deel 2 van mijn HomeConnect installlatie. In de brief staat dat mijn telefoonaansluiting op 17/09 geactiveerd wordt. Moet ik dan nog wachten voor op het Internet te gaan, en om de activeringscode in te voeren en de Siemens router in te stellen? Of is dit enkel voor het voip/telefoon gedeelte?
Wachten is de boodschap...
Na 18u kan je alles aansluiten. Je internet zal quasi direct werken, je voip zal enkele uren duren normaliter.
Verander wel nog geen settings in je router tot het VOiP lampje brandt... Dat betekent dat alles van de server gehaald is en je eindelijk zonder reboots van de router kan verderdoen...
idd thanxbroli schreef:Niets eigenlijk, het gebeurt automatisch. Ik denk dat ik wel herinner dat het in begin niet werkte maar dan vanzelf ging. En btw bij mag de 0 daar blijven hoor.grox schreef:idd :d btw de 0 moet dan ook weg vh zonenummerbroli schreef:Sorry voor de blunder maar de prefix is *01 .grox schreef:
nope wil precies niet lukken
als ik dan bijvoorbeeld *11207 doe of al gelijk welk nummer, krijg ik call established maar hoor ik niks
dus word dan *0151666666 (als vb )
btw je zei da je kon worden opgebeld in dat programma? wat moet je daarvoor regelen?
krijg nu wel error in die homelink software (laaste versie)
als ik in m'n lijninstellingen wil kijken, krijg ik dit:
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Er zit precies al wat beweging in de berichten in de verschillende talen die Homelink binnenhaalt. Enkele voorbeelden:
Nu nog de software-update die erbij hoort...volg deze wizard om uw domeinnaam te activeren
stap 1 : kies een domeinnaam
stap 2 : registreer/transfereer
uw domeinnaam is geactiveerd.
uw webspace is nog niet geactiveerd. wenst u deze nu te activeren?
volg deze wizard om uw webruimte te activeren
stap 1 : kies een subdomein
uw webruimte is geactiveerd
volg deze wizard om uw verhuis aan te vragen
via deze functie kunt u een verhuisaanvraag indienen...
volg deze wizard om uw tweede lijn te actieveren
indien ik niet opneem wil ik mijn telefoon doorschakelen naar :
nieuws overzicht
blijkbaar updates aan de gang, error word inmiddels opgevangen, ff geduld dusbroli schreef:Nu ik check krijg ik ook een gelijkaardige error met xp. Ik weet niet of het aan x-lite ligt omdat ik geen voor en na check heb gedaan.
Kheb hier net voor het eerst alles van Homeconnect geinstalleerd enzo,
kzit nu opt internet maar kheb ondertussen nog niet echt iets moeten ingeven van info ofzo. Alee, voor de eerste keer dak alles installeerde, daarna heb ik de activatiecode ingegeven en kwam er enkele vensters later een error dat hij niet kon verbinden.
Moet ik nu nog iets doen ofzo met die Homeconnect software of was het enigste dat ik moest doen die code ingeven? (en dus geen logins of passwoorden..)
kzit nu opt internet maar kheb ondertussen nog niet echt iets moeten ingeven van info ofzo. Alee, voor de eerste keer dak alles installeerde, daarna heb ik de activatiecode ingegeven en kwam er enkele vensters later een error dat hij niet kon verbinden.
Moet ik nu nog iets doen ofzo met die Homeconnect software of was het enigste dat ik moest doen die code ingeven? (en dus geen logins of passwoorden..)
-
- Pro Member
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 27 nov 2007, 10:37
Nope, BGC zet je op een 9Mbit profiel als je op +1200M zit dacht ik. Ik heb een kennis met netconnect die op 1600M zit en die heeft ook maar 9Mbit gekregen van BGC.Confusion schreef:Op 1500M van centrale.. Dacht dat het pas begon te minderen vanaf 4km?
Enneuh op 4KM kan ADSL1 sneller dan ADSL2+. Ik zit op ongeveer 4KM en ik had een 4.6Mbit netconnect en nu zit ik op +-2.5Mbit cityconnect.
Ik betaal nu wel de helft minder per maand en ik heb geen datalimiet.
A post without a signature is like a fish without a bike
Heb je laatste nieuwe versie gebruikt en opnieuw geprobeerd? Heb je .dat bestanden verwijdert en opnieuw geprobeerd?ev1ltje schreef:Kheb hier net voor het eerst alles van Homeconnect geinstalleerd enzo,
kzit nu opt internet maar kheb ondertussen nog niet echt iets moeten ingeven van info ofzo. Alee, voor de eerste keer dak alles installeerde, daarna heb ik de activatiecode ingegeven en kwam er enkele vensters later een error dat hij niet kon verbinden.
Moet ik nu nog iets doen ofzo met die Homeconnect software of was het enigste dat ik moest doen die code ingeven? (en dus geen logins of passwoorden..)
Jup.. Maar kzit wel online dusja, VoIP gaat ook al ondertussen.. 'T zal toch wel niet maken dat ik "niets meer" ingegeven heb ofzo?broli schreef:Heb je laatste nieuwe versie gebruikt en opnieuw geprobeerd? Heb je .dat bestanden verwijdert en opnieuw geprobeerd?ev1ltje schreef:Kheb hier net voor het eerst alles van Homeconnect geinstalleerd enzo,
kzit nu opt internet maar kheb ondertussen nog niet echt iets moeten ingeven van info ofzo. Alee, voor de eerste keer dak alles installeerde, daarna heb ik de activatiecode ingegeven en kwam er enkele vensters later een error dat hij niet kon verbinden.
Moet ik nu nog iets doen ofzo met die Homeconnect software of was het enigste dat ik moest doen die code ingeven? (en dus geen logins of passwoorden..)
Edit: Die adaptor piept wel nogal. Zo van die hele hoge tonen (m'n opa kon ze zelfs niet horen). Gaat dit over of?
Nieuwe adapter kopen als het te lastig is. Ik vermoed dat de maker gewoon slechte/geen maatregelen heeft getroffen om de trillingen te dempen.ev1ltje schreef:Jup.. Maar kzit wel online dusja, VoIP gaat ook al ondertussen.. 'T zal toch wel niet maken dat ik "niets meer" ingegeven heb ofzo?broli schreef:Heb je laatste nieuwe versie gebruikt en opnieuw geprobeerd? Heb je .dat bestanden verwijdert en opnieuw geprobeerd?ev1ltje schreef:Kheb hier net voor het eerst alles van Homeconnect geinstalleerd enzo,
kzit nu opt internet maar kheb ondertussen nog niet echt iets moeten ingeven van info ofzo. Alee, voor de eerste keer dak alles installeerde, daarna heb ik de activatiecode ingegeven en kwam er enkele vensters later een error dat hij niet kon verbinden.
Moet ik nu nog iets doen ofzo met die Homeconnect software of was het enigste dat ik moest doen die code ingeven? (en dus geen logins of passwoorden..)
Edit: Die adaptor piept wel nogal. Zo van die hele hoge tonen (m'n opa kon ze zelfs niet horen). Gaat dit over of?
- malinwa001
- Pro Member
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Daar ben ik 2 keer voor gaan omruilen, de derde had het iets beter en die heb ik dan gehouden.Nu is het nog slechts af en toe zoals bij de update.broli schreef:Nieuwe adapter kopen als het te lastig is. Ik vermoed dat de maker gewoon slechte/geen maatregelen heeft getroffen om de trillingen te dempen.ev1ltje schreef:Jup.. Maar kzit wel online dusja, VoIP gaat ook al ondertussen.. 'T zal toch wel niet maken dat ik "niets meer" ingegeven heb ofzo?broli schreef:Heb je laatste nieuwe versie gebruikt en opnieuw geprobeerd? Heb je .dat bestanden verwijdert en opnieuw geprobeerd?ev1ltje schreef:Kheb hier net voor het eerst alles van Homeconnect geinstalleerd enzo,
kzit nu opt internet maar kheb ondertussen nog niet echt iets moeten ingeven van info ofzo. Alee, voor de eerste keer dak alles installeerde, daarna heb ik de activatiecode ingegeven en kwam er enkele vensters later een error dat hij niet kon verbinden.
Moet ik nu nog iets doen ofzo met die Homeconnect software of was het enigste dat ik moest doen die code ingeven? (en dus geen logins of passwoorden..)
Edit: Die adaptor piept wel nogal. Zo van die hele hoge tonen (m'n opa kon ze zelfs niet horen). Gaat dit over of?
voor homeconnect: hoe zit dat nu met de bereikbaarheid van telefonie, Vandaag moest er iemand vanaf een telenet acc bellen naar ons, en dat ging niet. Ze kreeg een bericht dat ze naar nr X moest bellen voor inlichtingen...
Ik ga hier sebiet mijn HomeConnect router installeren, heb de activatiecode via de post gekregen. Nu vraag ik mij gewoon af, moet ik de installatie instructies volgen van op dat boekje a) zonder belgacom lijn, of b) belgacom lijn behouden?
Ik had hiervoor een telefoonnummer van Belgacom, maar dat zet ik nu om naar Dommel. Volgens welke optie moet ik het dan doen? Optie A is zonder splitter, optie B met.
Ik had hiervoor een telefoonnummer van Belgacom, maar dat zet ik nu om naar Dommel. Volgens welke optie moet ik het dan doen? Optie A is zonder splitter, optie B met.
Je had of hebt nog steeds? Als nog steeds moet je de procedure met Belgacom nummer volgen.Synthesis schreef:Ik had hiervoor een telefoonnummer van Belgacom, maar dat zet ik nu om naar Dommel. Volgens welke optie moet ik het dan doen? Optie A is zonder splitter, optie B met.
Optie A nemen. Maakt niet zoveel uit want ook al plaats je de splitter of niet er zal niets te splitten vallen. Maar voor je eraan begint verwijder aub je huidige homelink (ook de map die achter blijft na uninstall in program files ) en installeer de laatste nieuwe versie als dat al niet het geval is, zo bespaar je jezelf al wat ellende.
Zo dat dacht ik ook, optie A is toch genoeg he, ook al was de Homelink nog niet geinstalleerd.broli schreef:Optie A nemen. Maakt niet zoveel uit want ook al plaats je de splitter of niet er zal niets te splitten vallen. Maar voor je eraan begint verwijder aub je huidige homelink en installeer de laatste nieuwe versie als dat al niet het geval is, zo bespaar je jezelf al wat ellende.
Oki, onderrtussen al gedaan en Internet werkte al meteen. De laatste Homelink versie had ik al. Nu heb ik wel 2x mijn login-gegevens gegeven. Ik ging dus door de wizard, vulde activatiecode in, dan connecteerde Homelink met de router, dan 30mins instellen, en dan login+pass ingeven. Dan op voltooien klikken en toen herstartte dezelfde wizard weeral, dus weer kies ik de 3de optie (u wilt de router in gebruik nemen...), daar voer ik weer de activatiecode in, dan weer 30mins instellen.
Ondertussen werkte mijn Internet al. Nu is de vraag, kan dit kwaad? zouden mijn gegevens nu dubbel geregistreerd zijn bij Dommel?
(Op de Dommel CRM zie ik nu wel onder paketten 2x mijn telefoonnummer)
Btw dit zijn mijn Internet waarden:
Downstream-snelheid: 4640 kbps
Upstream-snelheid: 512 kbps
ADSL-lijn
Status: Kabel aangesloten
Lijnmodus: G.DMT
Maximale lijnsnelheid: 8128 kbps (downstream) / 1140 kbps (upstream)
Ruismarge: 27.4 dB (downstream) / 23 dB (upstream)
Lijndemping: 11.9 dB (downstream) / 6 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 17.9 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)
Nu die lijndemping en ruismarges zijn zeer gunstig als ik de sticky thread in Allerlei zie, verder weet ik ook dat ik maar ~750m van de centrale zit. Zou de maximale mogelijke snelheid dan niet hoger moeten zijn (ook al is de verhoging nog niet doorgevoerd bij Belgacom)?
Hmm, router keer herstart, de lichtjes voor Phone 1 en 2 waren een paar mins rood, mijn draadloos viel uit. Dan kwam het weer aan, maar nog steeds niks van VOIP groen lichtje te merken.. Zeker dat ik geen splitter moet gebruiken he? (de telefoon zit gewoon in Phone 1 in de Siemens, en de Siemens rechtstreeks waar de telefoonlijn binnenkomt).
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Het VOIP lichtje, dat kan de eerste keer een paar uur tot een halve dag duren. Verder ziet het er allemaal heel goed uit.
Je modem synct op 8192kbps maar je hebt een profiel van 4,6mbps gekregen. Voor ADSL is dat normaal. Dat is het maximum dat je kan krijgen en zo houd je voldoende bandbreedte over om te telefoneren.
Je modem synct op 8192kbps maar je hebt een profiel van 4,6mbps gekregen. Voor ADSL is dat normaal. Dat is het maximum dat je kan krijgen en zo houd je voldoende bandbreedte over om te telefoneren.
ADSL1 moet toch theoretisch tot 12mbps kunnen? Zou dat later dan niet naarboven gaan eens Belgacom de snelheden hier ook upgrade?FullHD schreef:Het VOIP lichtje, dat kan de eerste keer een paar uur tot een halve dag duren. Verder ziet het er allemaal heel goed uit.
Je modem synct op 8192kbps maar je hebt een profiel van 4,6mbps gekregen. Voor ADSL is dat normaal. Dat is het maximum dat je kan krijgen en zo houd je voldoende bandbreedte over om te telefoneren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
neen, gaan ze waarschijnlijk niet doen.. omdat ze niet garant kunnen staan voor de snelheid..Synthesis schreef:ADSL1 moet toch theoretisch tot 12mbps kunnen? Zou dat later dan niet naarboven gaan eens Belgacom de snelheden hier ook upgrade?FullHD schreef:Het VOIP lichtje, dat kan de eerste keer een paar uur tot een halve dag duren. Verder ziet het er allemaal heel goed uit.
Je modem synct op 8192kbps maar je hebt een profiel van 4,6mbps gekregen. Voor ADSL is dat normaal. Dat is het maximum dat je kan krijgen en zo houd je voldoende bandbreedte over om te telefoneren.
ze (willen?) gaan gewoon over op adsl2+ dan kunnen ze over een grotere afstand 12mbits aanbieden zonder dat er 'veel klanten' uit de figuurlijke boot vallen.
-
- Plus Member
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Zijn er nog mensen die sinds kort WEL gebeld kunnen worden vanaf een Belgacom of Telenet vaste lijn op hun Homeconnect nummer ?
Ik heb gisteren avond gemerkt dat het probleem bij mij is opgelost. Ik ben sinds 24-07-2008 aangesloten. Ergens in de maand september is dit opgelost geworden sinds de laatste test van een paar weken terug is. Iets dat belangrijk is ... ik heb een nieuw nummer (089 34xxxx) gekregen en geen nummer overgezet van Belgacom of Telenet.
Ik heb gisteren avond gemerkt dat het probleem bij mij is opgelost. Ik ben sinds 24-07-2008 aangesloten. Ergens in de maand september is dit opgelost geworden sinds de laatste test van een paar weken terug is. Iets dat belangrijk is ... ik heb een nieuw nummer (089 34xxxx) gekregen en geen nummer overgezet van Belgacom of Telenet.
Staat er bij jullie op Dommel CRM, onder Mijn Paketten > 2de kolom - Paketten, ook:
adsl homeconnect
<lang nummer>
0#######
0#######
2 maal jullie telefoon nummer?
Verder brand mijn VOIP lampje nog altijd niet, en als ik naar mijn nummer bel dan hoort ge gewoon dat die blijft bellen (maar telefoon werkt niet)..
adsl homeconnect
<lang nummer>
0#######
0#######
2 maal jullie telefoon nummer?
Verder brand mijn VOIP lampje nog altijd niet, en als ik naar mijn nummer bel dan hoort ge gewoon dat die blijft bellen (maar telefoon werkt niet)..
Yep bij mij staan er nu ook twee nummers.Synthesis schreef:Staat er bij jullie op Dommel CRM, onder Mijn Paketten > 2de kolom - Paketten, ook:
adsl homeconnect
<lang nummer>
0#######
0#######
2 maal jullie telefoon nummer?
Verder brand mijn VOIP lampje nog altijd niet, en als ik naar mijn nummer bel dan hoort ge gewoon dat die blijft bellen (maar telefoon werkt niet)..
Btw good luck met VOIP. Ik zou zeggen check je adsl instellingen maar volgens mr. Dom zou dat problemen teweeg brengen .
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik wilde bijna zeggen: "dat is normaal". Laat ik het anders uitdrukken: "dat is te verwachten". Bij mij was dat ook zolang mijn VOIP nog niet geactiveerd was.
Wat je misschien eens kan controleren bij de 'internet' instellingen van je modem is of je account nog altijd iets "temp"-achtigs is of er je echte account al staat. Als je echte account er al staat dan zit je al een eind op de goede weg. Dan heeft Dommel die goeie settings al gepushed naar je modem en dan zou ik nog wat afwachten. Als er nog altijd een "temp" account staat, kan je misschien best eens telefoneren naar de Dommel helpdesk om te horen hoe het staat met je activatie.
Edit: broli was mij voor...
Wat je misschien eens kan controleren bij de 'internet' instellingen van je modem is of je account nog altijd iets "temp"-achtigs is of er je echte account al staat. Als je echte account er al staat dan zit je al een eind op de goede weg. Dan heeft Dommel die goeie settings al gepushed naar je modem en dan zou ik nog wat afwachten. Als er nog altijd een "temp" account staat, kan je misschien best eens telefoneren naar de Dommel helpdesk om te horen hoe het staat met je activatie.
Edit: broli was mij voor...
Aja ge hebt gelijk, der staat temp in de login naam, k'zal het nog tot vanavond geven. Thanks alvast.FullHD schreef:Ik wilde bijna zeggen: "dat is normaal". Laat ik het anders uitdrukken: "dat is te verwachten". Bij mij was dat ook zolang mijn VOIP nog niet geactiveerd was.
Wat je misschien eens kan controleren bij de 'internet' instellingen van je modem is of je account nog altijd iets "temp"-achtigs is of er je echte account al staat. Als je echte account er al staat dan zit je al een eind op de goede weg. Dan heeft Dommel die goeie settings al gepushed naar je modem en dan zou ik nog wat afwachten. Als er nog altijd een "temp" account staat, kan je misschien best eens telefoneren naar de Dommel helpdesk om te horen hoe het staat met je activatie.
Edit: broli was mij voor...
Er is een verschil in instellingen checken en instellingen wijzigen en van dat 2e is indd gevaarlijk als je er niets van kent.broli schreef:
Yep bij mij staan er nu ook twee nummers.
Btw good luck met VOIP. Ik zou zeggen check je adsl instellingen maar volgens mr. Dom zou dat problemen teweeg brengen .
@synthesis, je echte account ingeven versnelt het proces niet. Je gaat sowieso de instellingen gepusht krijgen samen met voip..
Nops nog niet, alhoewel wel toen ik wou inloggen vroeg het automatisch om paswoord te wijzigen, ik heb dan gewoon oud paswoord als admin gezet, en nieuw paswoord ook.FullHD schreef:Je hebt je paswoord van de modem toch niet veranderd hé. Dat moet blijven staan op "admin" - toch op z'n minst tot Dommel de juiste instellingen heeft ingevoerd...
Heb ok al wel wat andere internet settings gewijzigd, zoals wat ports geforward, wifi beveiligd,...
Enfin, ik denk best dat ik nog even wacht.
Tot mijn grote verbazing net een mail ontvangen van Dommel aangaande een ticket waarvan ik eigenlijk niet meer wist dat het nog openstond (sinds 21/08/2008).
Nadat ik hun mail gelezen had, had ik liever gehad dat ze gewoon niet geantwoord hadden!
Dit was de mail die ik hen gestuurd had en waarvan een ticket gemaakt werd:
Reeds meer dan 2 weken geleden meldde ik een probleem met m'n Dommel Homeconnect pakket:
- vaste lijnen kunnen ons niet bellen
- er is momenteel geen mogelijkheid om mijn persoonlijke webruimte te beheren of persoonlijke email-adressen aan te maken.
- in de homelink software staat de downloadlimiet nog steeds op 100Gb terwijl dit onbeperkt zou moeten zijn.
De eerste maand abonnement is gratis meldt uw website. Van deze gratis maand heb ik nooit kunnen profiteren omwille van eerder vernoemde problemen die tot op heden nog steeds niet opgelost zijn, zelfs niet na herhaaldelijk melden aan uw helpdesk.
Nu wordt er van mij verwacht dat ik het abonnementsgeld voor september reeds betaal vóór 22/08 en dit voor een pakket dat nog steeds niet in orde is?!
U begrijpt natuurlijk ook dat ik hiermee niet akkoord kan gaan. In een overeenkomst moeten immers beide partijen hun deel nakomen.
Bovendien zijn een aantal van mijn collega's en vrienden ook geïnteresseerd in de Dommelpaketten. Zij wachten dan ook op mijn ervaringen als IT'er met uw firma en haar diensten om tot een beslissing over te gaan bij de keuze van hun toekomstige provider...
Hopelijk worden mijn problemen zo spoedig mogelijk opgelost.
Dit is wat ik vandaag van Dommel mocht ontvangen:
Geachte,
Gelieve de technische dienst te contacteren op 070 224 305 en dit tijdens kantooruren.
Hierachter excuses zoeken voor het niet tijdig voldoen van uw facturen, is uiteraard compleet irrelevant.
Dit vind ik een allesbehalve klantvriendelijke reactie en ze kunnen er vanop aan dat ik Dommel niet ga aanbevelen bij vrienden en collega's.
Hun technische dienst is nauwelijks bereikbaar en als je ze toch aan de telefoon kreeg, konden ze niets doen...
Ik heb veel geduld gehad, ben altijd vriendelijk en beleefd gebleven, maar met deze 2 zinnetjes... they really pi**ed me off!
Nadat ik hun mail gelezen had, had ik liever gehad dat ze gewoon niet geantwoord hadden!
Dit was de mail die ik hen gestuurd had en waarvan een ticket gemaakt werd:
Reeds meer dan 2 weken geleden meldde ik een probleem met m'n Dommel Homeconnect pakket:
- vaste lijnen kunnen ons niet bellen
- er is momenteel geen mogelijkheid om mijn persoonlijke webruimte te beheren of persoonlijke email-adressen aan te maken.
- in de homelink software staat de downloadlimiet nog steeds op 100Gb terwijl dit onbeperkt zou moeten zijn.
De eerste maand abonnement is gratis meldt uw website. Van deze gratis maand heb ik nooit kunnen profiteren omwille van eerder vernoemde problemen die tot op heden nog steeds niet opgelost zijn, zelfs niet na herhaaldelijk melden aan uw helpdesk.
Nu wordt er van mij verwacht dat ik het abonnementsgeld voor september reeds betaal vóór 22/08 en dit voor een pakket dat nog steeds niet in orde is?!
U begrijpt natuurlijk ook dat ik hiermee niet akkoord kan gaan. In een overeenkomst moeten immers beide partijen hun deel nakomen.
Bovendien zijn een aantal van mijn collega's en vrienden ook geïnteresseerd in de Dommelpaketten. Zij wachten dan ook op mijn ervaringen als IT'er met uw firma en haar diensten om tot een beslissing over te gaan bij de keuze van hun toekomstige provider...
Hopelijk worden mijn problemen zo spoedig mogelijk opgelost.
Dit is wat ik vandaag van Dommel mocht ontvangen:
Geachte,
Gelieve de technische dienst te contacteren op 070 224 305 en dit tijdens kantooruren.
Hierachter excuses zoeken voor het niet tijdig voldoen van uw facturen, is uiteraard compleet irrelevant.
Dit vind ik een allesbehalve klantvriendelijke reactie en ze kunnen er vanop aan dat ik Dommel niet ga aanbevelen bij vrienden en collega's.
Hun technische dienst is nauwelijks bereikbaar en als je ze toch aan de telefoon kreeg, konden ze niets doen...
Ik heb veel geduld gehad, ben altijd vriendelijk en beleefd gebleven, maar met deze 2 zinnetjes... they really pi**ed me off!
Dan is je BGC lijn waarschijnlijk nog niet afgesloten. surf eens naar crdc.be en tik daar je telefoonnummer eens in. Kan je zien bij welke operator dat staat. Nu als je telefoon zogezegd overgaat maar nie rinkelt, kan je eens een kabeltje van je telefoonwanddoos verbinden naar de Line ingang van je box mocht dit nog niet zo zijn.Synthesis schreef:Verder brand mijn VOIP lampje nog altijd niet, en als ik naar mijn nummer bel dan hoort ge gewoon dat die blijft bellen (maar telefoon werkt niet)..
Aja ge hebt gelijk, staat nog onder Belgacom, zal dan Dommel nog eens bellen.andy-dsl schreef:Dan is je BGC lijn waarschijnlijk nog niet afgesloten. surf eens naar crdc.be en tik daar je telefoonnummer eens in. Kan je zien bij welke operator dat staat. Nu als je telefoon zogezegd overgaat maar nie rinkelt, kan je eens een kabeltje van je telefoonwanddoos verbinden naar de Line ingang van je box mocht dit nog niet zo zijn.Synthesis schreef:Verder brand mijn VOIP lampje nog altijd niet, en als ik naar mijn nummer bel dan hoort ge gewoon dat die blijft bellen (maar telefoon werkt niet)..