wat een soepje is dommel geworden

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
wally7000
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2008, 18:19

moet toch van mijn hart en voor sommige die ook deze problemen hebben, ben al ongeveer een 18 maanden klant bij dommel en van in de begin na een maand lidmaatschap liep alles zoals het hoort
be eind juni overgestapt naar dit abonnement omdat ik veel download gezien ik 3 grote kinderen heb en die van muziek tot games op het net zitten
van in de begin probleem met mijn telefoon en men is komen zien van belgacom naar de lijn op vraag van dommel maar ik kon de rekening betalen namelijk €70.2479 betaald voor niets want tot waar de lijn binnen komt waren er geen storingen dus de rekening was niet voor dommel maar voor mij. Als je belt en je drukt voor de technische dienst dan na 3 kwatier wachten en de muziek hangt u keel dan uit komt de melding dat de abonnee niet meer bereikbaar is en ik moet je zeker niet vertellen wat dit kost heb in de maand aug voor € 60 gebeld om het probleem van telefoon te stellen nu kan ik al bellen maar heb geweldige storing en vandaag terug gebeld 2 maal gewacht ( 45 minuten iedere keer) en alle goede dingen bestaan uit 3 en was binnen maar nu klantendienst gedrukt
daar vertelde men mij als ik telefoon krijg of wil bellen iedereen even moet stoppen met downloaden zodat er geen gekraak of gehacht van de stem meer heb, alle dan zullen wij dit even doen dus de telefoon gaat en ik roep eerst door het huis dat iedereen moet stoppen, vroeger had ik voor de voetbal een site draaien van de vacla op dommel namelijk
http://wally.dommel.be/noorderkempen/ en wat nu dit kan al niet meer want men belooft mij van juli al dat deze mogelijkheid terug zou komen even geduld
Nu door de verkoop van de modem en doorgeven van kontract weet men toch hoeveel abonnementen men verkoopt dat men eerst zorgt dat software alles er is en dan deze nieuwe mogelijkheid lanseren.
Ben zelf naar Landen gereden begin aug en de villa was leeg ben naar het politiebureel geweest en daar was men niet verwonderd,je moet maar eens proberen een telefoonnummer te bekomen zowel op de brief van dommel als bij inlichtingen staat of gaf men mij de nummer 0800......
het was in de winkel van telenet dat men mij de 011 ...... heb gekregen
het is gemakkelijk als je de activatiecode naar u klant stuurt dan is het een kleine moeite om een klever op te kleven met de juiste nummer

dat ik hier alles op neer schrijf heeft te maken dat ik ook naar dommel heb gemailt en een volgend service-ticket nummer toegekend was toegekent met zero gevolg alleen de melding Dit zal binnen enkele weken mogelijk zijn. Gelieve wat geduld uit te oefenen, waarvoor dank
als iemand van jullie mij in verbinding kan brengen of deze doormailen naar de oprichter Bart Dom maar ik geraak er niet bij
mijn gegevens zijn altijd te bekomen via een mailtje
wally
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

wally7000 maar in landen ben je op het verkeerde adres. :roll:
Ze hebben de zaak in Diepenbeek.

Er staat duidelijk op hun website bij contact.
bedrijf (leveranciers)
schedom nv
sint lambertusstraat 87
3401 landen
belgië

kantoor (klanten)
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
belgië

http://dommel.be/nl/contact/index.php?cust=home

Maar los van U probleem dacht ik gezien te hebben in de Makro dat er op de doos van het pakket staat geschreven"vrijblijvend 1 maand te gebruiken" Dus als je in die 1 maand toch zoveel problemen hebt waarom blijf je er dan bij :???:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

sinds wanneer is homeconnect vrijblijvend? je onderschrijft toch altijd een contract voor 1 jaar?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ketter schreef:Maar los van U probleem dacht ik gezien te hebben in de Makro dat er op de doos van het pakket staat geschreven"vrijblijvend 1 maand te gebruiken" Dus als je in die 1 maand toch zoveel problemen hebt waarom blijf je er dan bij :???:
Hij had waarschijnlijk (99% kans want had nog nooit dommelse problemen gehad)nog geen verhaaltjes over Dommel gelezen op het UB- of ander forum,
en daarom geen weet van de problemen en hun oplossingen,
want die staan niet op de doos vermeld

en was optimist
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix sinds wanneer ben je terug vrij ? :roll:
wally7000
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2008, 18:19

ik kan lezen maar als je GEEN internet hebt en alleen je brief (antwoord kontract) dan heb je maar één adres en dat is Landen (leeg huis)
sinds wanneer is een forum voor leesstekens en zo verder ga niet de processie van ..... maken alleen lijkt het mij duidelijke dat na bijna 3 maand een antwoord is geschreven op ZDnet naar aanlijkding van al wat hier op de forum staat.
En het is de bedoeling dat iemand ook deze problemen heeft direkt een stapje verder kan gaan dan wat ik al heb afgebeld, nogmaals ben meer dan een jaar lid bij dommel en heb daar nooit problemen gekent was wel netconnect plus
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ketter schreef:ceurrrix sinds wanneer ben je terug vrij ? :roll:
Ik dacht sinds gisteren,
maar 'k moet toch eens een beetje gaan twijfelen ,denk ik :oops:
de ene cr** schreef: ceurrrix heeft hier al lang geen ban meer (is maar weekje geweest dacht ik)
en de andere cr** schreef:Ceurrix is terug welkom hoor,
Zijn ban is al lang verlopen.
Missen en vergissen zijn menselijk en kan ieder overkomen
Ik neem het op met een smile
en ben vergiftigings(of zoiets) gezind :wink:

edit,: zal wel vergiffenisgevensgezind of vergevensgezind zijn,zeker ? :oops:
Laatst gewijzigd door ceurrrix 18 sep 2008, 09:05, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

wally7000 schreef:ik kan lezen maar als je GEEN internet hebt en alleen je brief (antwoord kontract) dan heb je maar één adres en dat is Landen (leeg huis)
sinds wanneer is een forum voor leesstekens en zo verder ga niet de processie van ..... maken alleen lijkt het mij duidelijke dat na bijna 3 maand een antwoord is geschreven op ZDnet naar aanlijkding van al wat hier op de forum staat.
En het is de bedoeling dat iemand ook deze problemen heeft direkt een stapje verder kan gaan dan wat ik al heb afgebeld, nogmaals ben meer dan een jaar lid bij dommel en heb daar nooit problemen gekent was wel netconnect plus
Beste, op zich heeft het forum zelf niets te maken met leestekens. Toch leestekens zouden jouw bericht voor mij een pak leesbaarder maken. Als je wil dat je bericht word gelezen én "au serieux" word genomen, daar is dit forum wél voor bedoeld, gebruik dan op zijn minst leestekens en/of structuur in je zinnen.

Mvg,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
rte968
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 jul 2008, 22:15

dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

rte968 schreef:
dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"
Jongens toch, die persoon zit met een probleem. heeft dit forum gevonden en is duidelijk dringend op zoek naar antwoorden. Het is dan ook echt ongepast deze persoon direct al op zijn oren te geven voor leestekens. Geef liever antwoorden op de vragen die door deze persoon gesteld worden.
Niet iedereen is typiste en kan zomaar snel een tekst typen op computer. Heb wat respect aub.

Je zou beginnen te denken dt de Dommel fanclub terug in werking is om hun favoriete isp met hand en tand te beschermen en zo de echte problemen te negeren.
wally7000
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2008, 18:19

bedankt makker niet iedereen is tot zijn 25 jaar naar school gegaan in mijn tijd was het op 14 jaar gaan werken
seppevs
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:21
Locatie: Mortsel

Zambo schreef:
rte968 schreef:
dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"
Jongens toch, die persoon zit met een probleem. heeft dit forum gevonden en is duidelijk dringend op zoek naar antwoorden. Het is dan ook echt ongepast deze persoon direct al op zijn oren te geven voor leestekens. Geef liever antwoorden op de vragen die door deze persoon gesteld worden.
Niet iedereen is typiste en kan zomaar snel een tekst typen op computer. Heb wat respect aub.

Je zou beginnen te denken dt de Dommel fanclub terug in werking is om hun favoriete isp met hand en tand te beschermen en zo de echte problemen te negeren.
Sorry man, maar ik heb ook écht moeite om z'n tekst te lezen. Ik ben er dan ook halfweg mee gestopt.
En dit heeft niets met 'Dommel fanclub' te maken ofzo.
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

T zou hier beter een topic zijn: "Wat een soepje is userbase geworden".

Komaan seg, misschien kan die persoon gewoon niet goed schrijven, maar om daar nu zo'n drama over te maken.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Wally, heb je internet en telefoon van dommel?
Of heb je telefoon van belgacom en internet van dommel?

Als je op de eerste vraag ja moet antwoorden dan zou ik de telefoon hogere prioriteit geven via de modem/router. (QoS)

Moet je op de tweede vraag ja antwoorden vervang dan eens de splitter en dsl kabeltje tot aan de router.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13592
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik dacht dat de Siemens router van homeconnect wel degelijk SOQ heeft maar dat deze niet efficiënt werkt?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Beste Wally,
inderdaad, de 0800 lijn krijgt men samen met de aankoop van de modem. De 011 lijn, had je kunnen lezen via Uw CRM, daar kunnen de homeconnecters nog op om 'het nieuws' te lezen. Af en toe eens gaan zien, is geen overbodige luxe, tenminste als men er iets neer schrijft.
Het 'homeconnectprobleem' hebben we allemaal wel meegemaakt. Heb het ook sinds eind juni en in het begin wat telefoonproblemen, maar nu niet meer. Internet werkt ook goed, en inderdaad als je iets aan het downloaden bent dan krijgt men wel gehakkel aan de telefoon, kan men misschien wel opgelost krijgen bij de eerst(?) volgend update van de homelink software.
Ik kan wel geloven dat homeconnect een goed product gaat worden, maar vind het toch wel spijtig dat de 'beloofde' bijproducten er nog altijd niet zijn: een eigen domein, dat sommige nodig hebben omwille van een website voor hun vereniging te kunnen maken, de 12Mbits snelheid, uit principe want waarom krijgen netconnecters dé voorrang tov homeconnecters, en nog meer.
Bovendien vraag ik me ook af, hoe gaat men ons op de hoogte brengen als de update er is: moeten we elke dag onze homelink eens opzetten? Als kan men er nog niet veel meedoen. Daarom dat ik naar de crm gaat om daar enig nieuws te kunnen lezen, maar daar gebeurd er al niets meer sinds 19 juli.
Tja, geduld is een schone zaak maar het mag niet te lang duren he.
rte968
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 jul 2008, 22:15

Zambo schreef:
rte968 schreef:
dr.trimble schreef:wally, hopelijk kunnen jouw 3 grote kinderen beter lezen want wat je hierboven neergepend hebt is echtniet in 1x te lezen. Gelieve gebruik te maken van leestekens.
Mag ik je aanraden als je iets geschreven hebt het nogmaals te herlezen, dan zal je zien dat de meeste zinconstructies helemaal niet kloppen.
Dit helpt de brave man totaal niet! Is dat nu echt nodig om daar een opmerking over te maken?
Zeg nu zelf, zo moeilijk is zijn tekst nu ook weer niet.

Hopelijk heb ik geen leestekens vergeten? :wink:

PS: Het is "echt niet" i.p.v. "echtniet"
Jongens toch, die persoon zit met een probleem. heeft dit forum gevonden en is duidelijk dringend op zoek naar antwoorden. Het is dan ook echt ongepast deze persoon direct al op zijn oren te geven voor leestekens. Geef liever antwoorden op de vragen die door deze persoon gesteld worden.
Niet iedereen is typiste en kan zomaar snel een tekst typen op computer. Heb wat respect aub.

Je zou beginnen te denken dt de Dommel fanclub terug in werking is om hun favoriete isp met hand en tand te beschermen en zo de echte problemen te negeren.
Zambo, bedankt om Wally even te helpen en hopelijk heb je mijn bericht niet verkeerd begrepen want ik was ook wat te draak aan het steken met dr.trimble aangezien hij zelf fouten schrijft maar wel andere mensen zit te corrigeren.. (bv echtniet)
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Binnenkort heeft Tik met de Dommel Users Group ,
na een onderhoudje met Bartje en Sandraadje ,
waarschijnlijk, de mogelijkheid,probleempjes zoals dat van de TS,snel op te lossen
Een vereiste is wel dat ze het bij Dommel willen oplossen.
Ondertussen,veel moed ,goede raad en succes toegewenst aan de TS :oops:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
wally7000
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 sep 2008, 18:19

Jippe schreef:Beste Wally,
inderdaad, de 0800 lijn krijgt men samen met de aankoop van de modem. De 011 lijn, had je kunnen lezen via Uw CRM, daar kunnen de homeconnecters nog op om 'het nieuws' te lezen. Af en toe eens gaan zien, is geen overbodige luxe, tenminste als men er iets neer schrijft.
Het 'homeconnectprobleem' hebben we allemaal wel meegemaakt. Heb het ook sinds eind juni en in het begin wat telefoonproblemen, maar nu niet meer. Internet werkt ook goed, en inderdaad als je iets aan het downloaden bent dan krijgt men wel gehakkel aan de telefoon, kan men misschien wel opgelost krijgen bij de eerst(?) volgend update van de homelink software.
Ik kan wel geloven dat homeconnect een goed product gaat worden, maar vind het toch wel spijtig dat de 'beloofde' bijproducten er nog altijd niet zijn: een eigen domein, dat sommige nodig hebben omwille van een website voor hun vereniging te kunnen maken, de 12Mbits snelheid, uit principe want waarom krijgen netconnecters dé voorrang tov homeconnecters, en nog meer.
Bovendien vraag ik me ook af, hoe gaat men ons op de hoogte brengen als de update er is: moeten we elke dag onze homelink eens opzetten? Als kan men er nog niet veel meedoen. Daarom dat ik naar de crm gaat om daar enig nieuws te kunnen lezen, maar daar gebeurd er al niets meer sinds 19 juli.
Tja, geduld is een schone zaak maar het mag niet te lang duren he.
Dat klopt alleen moet je dan internet hebben en deze had ik niet meer want men had de overschakeling al gedaan en op het papier dat ik thuis heb ontvangen, staat de 0800 en het adres van Landen daarom ben ik dan ook naar daar gereden wel voor niks, ook op het politie bureel heeft men mij niet verteld dat ik nog naar Diepenbeek kon rijden.
Van gisteren weet ik ook bij telefoneren dat ik moet stoppen met downloaden en dan kun je elkaar verstaan.
Ga ook regelmatig zien via hun setup om te updaten
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”