vanhage schreef:
Nu zit is dus sinds donderdag zonder Internet en geen idee wanneer het in orde komt.
Zou ik Dommel in gebreke kunnen stellen? Opzeggen dus zonder termijn en ergens anders Internet nemen zonder extra kosten (bv EDPNet of telenet)?
Dus: opgelet vooraleer je besteld (zone 03)
Alle tips zijn welkom
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Iedere Dommel user kan opzeggen met een email.
Ze openen een Ticket,geven wat (f*?*?*?*d) commentaar, en ze sturen een eindfactuur
Wees zo slim,om alles te kopieeren en te bewaren
5 a 6 weken later verbreken ze uw internetverbinding
Ondertussen kan je op een ander,een gepaster internet abonnement bestellen en verkrijgen
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?p=129676#p129676
Als reden,voor het eenzijdig verbreken van uw contact ,is het al voldoende,te verwijzen naar de gebrekkige helpdesk,hun beloften die ze niet na komen en de (niet) opvolging van hun ticketten
Zij tonen ook blijk van onbetrouwbaarheid,door nog vele andere beloften niet na te komen
en onoorloofbare praktijken toe te passen,die voldoende beschreven worden in klachten op dit en andere forums.
Opzeggen met onmiddelijke ingang.
En als ze een
"Early cancelation fee" sturen ,vraag je eerst een Nederlandstalige factuur,
en nodig je Dommel uit,
om de betaling van die niet bestelde
"fee" via de rechtbank te verkrijgen.
Tegen de tijd dat je voorkomt,liggen de nodige precedenten klaar.
Je kan ook wachten tot een eerste uitspraak ,( waarschijnlijk *ommel v/s *eur*rix)
gevallen is,
maar dat is volgens mij niet nodig.
Als de rechter naar 1000 of meer door Dommel aangeklaagden moet luisteren ,zal zijn oordeel gemakkelijk worden.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)