Hoi,
Een vriend van me heeft momenteel Telenet en wilt graag overschakelen op Dommel. Nu vroeger heeft hij wel Belgacom gehad, maar hij weet niet meer waar de kabel binnenkomt.
Enige manier om uit te vinden waar de kabel binnenkomt zonder Belgacom te moeten betalen? We hebben al het hele huis afgezocht maar nog niets gevonden...
Locatie Belgacom kabel
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Bij mij komt hij gewoon binnen in de living,en ja Telenet had hem bijna volledig afgeknipt (tot tegen de muur)met wat trek en vliegwerk hebben ze hem er nog een cm of 4 kunnen uittrekken,en daarna een stuk aan lassen (is eigenlijk geen lassen,maar gewoon via een knijptang,en enkele buisjes,en wat tape.)De technieker van Belgacom zei me toen dat Telenet het altijd zo deed.Hijzelf is niet aan de instalatie van Telenet geweest,alles gelaten zoals het (toen) was.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Bij ons komt hij binnen in de living. Hangt allemaal af van huis tot huis.
Kan natuurlijk ook zijn dat jullie absoluut geen koperlijn van Belgacom hebben liggen he. Als dat zo is, moeten jullie Belgacom bellen om een nieuw te leggen.
Kan natuurlijk ook zijn dat jullie absoluut geen koperlijn van Belgacom hebben liggen he. Als dat zo is, moeten jullie Belgacom bellen om een nieuw te leggen.
Belgacom weet waar die kabels binnenkomen ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zij houden namelijk schetsen bij van 'iedere' aansluiting die ze maken.
Zelf kunnen vaststellen toen ik verhuisde,
na 2 techs die de kabel niet vonden, heeft een derde een uittreksel gevraagd van die schets, met de print in de hand zijn ze toen gaan graven, en kabel gevonden![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Was een leuke schets uit '78. Wat een kunstenaars die mannen![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zij houden namelijk schetsen bij van 'iedere' aansluiting die ze maken.
Zelf kunnen vaststellen toen ik verhuisde,
na 2 techs die de kabel niet vonden, heeft een derde een uittreksel gevraagd van die schets, met de print in de hand zijn ze toen gaan graven, en kabel gevonden
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Was een leuke schets uit '78. Wat een kunstenaars die mannen
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)