Ik heb eindelijk HC, zeer tevreden tot zo ver!
Alleen had ik graag geweten hoe ik een port forward op de gigaset sx762, vindt het niet direct op google :/
en
2: wat is er met die wifi?
Lan-speed van een torrent: 1000 kb/s
Wifi-speed van diezelfde torrent: 660 - 720 kb/s
Mss ligt het aan de port forwarding...
Alvast bedankt!
Homeconnect: Gigaset port forwarding + stabiele wifi??
Als je torrent client UPnP ondersteunt raad ik dat dan aan en schakel het dan ook aan in de modem. Ik maak daarvan gebruik met utorrent en heb geen problemen.chaoske schreef:Ik heb eindelijk HC, zeer tevreden tot zo ver!
Alleen had ik graag geweten hoe ik een port forward op de gigaset sx762, vindt het niet direct op google :/
en
Alvast bedankt!
-
- Plus Member
Geavanceerde instellingen>Internet>NAT>Port Forwarding
-Aanzetten natuurlijk
-Protocol TCP openbare en lokale poort kiezen die gelijk is aan die van je torrent client ingestelt.
-Lokaal Ip-adres invullen van je statisch ip van je pc
-Opmerking vb Utor
-Inschakelen aanvinken
En OK klikken
Maak er nog ééntje aan maar met protocol UDP
-Aanzetten natuurlijk
-Protocol TCP openbare en lokale poort kiezen die gelijk is aan die van je torrent client ingestelt.
-Lokaal Ip-adres invullen van je statisch ip van je pc
-Opmerking vb Utor
-Inschakelen aanvinken
En OK klikken
Maak er nog ééntje aan maar met protocol UDP
speaking of which: how the *** activeert ge upnp op die gigaset? ik vind die optie NERGENS en ik ben ook te lui om manueel ports te forwardenbroli schreef:Als je torrent client UPnP ondersteunt raad ik dat dan aan en schakel het dan ook aan in de modem. Ik maak daarvan gebruik met utorrent en heb geen problemen.chaoske schreef:Ik heb eindelijk HC, zeer tevreden tot zo ver!
en
Alvast bedankt!
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Geavanceerde instellingen -> Internet -> Internet verbinding...dan laatste optie.holzer schreef:
speaking of which: how the *** activeert ge upnp op die gigaset? ik vind die optie NERGENS en ik ben ook te lui om manueel ports te forwarden