Vandaag zijn ze Telenet tv, internet en telefonie komen installeren. Alles is vlot verlopen. Signaalkwaliteit was volgens de installateur zeer goed, en de userbase test geeft een downloadsnelheid van 14213 kbps... bedrogen ben ik dus niet
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik had wel nog 2 vraagjes over mijn HD Digicorder:
- De installateur heeft hem direct op hdmi aangesloten. Ik heb zelf even de scart geprobeerd, want het gemis van telenet via hdmi vind ik toch niet zo leuk. Er is echter wel een vrij duidelijk kwaliteitsverschil... zeker op de HD zenders. Zal teletext ooit via hdmi beschikbaar worden? Wat raden jullie aan: hdmi of scart? Ik heb een Panasonic TX-32LZD85F (full hd)
- Nog een nadeel van de hdmi is dat de tv niet automatisch op het hdmi kanaal springt (in tegenstelling tot scart). Weet iemand hoe ik mijn tv kan instellen zodat hij standaard op dat kanaal opent, en niet op de analoge kanalen?
- Als de HD Digicorder aanstaat maakt hij een normaal geluid, dat je toch niet hoort omdat de tv aanstaat, maar in standby is hij vrij duidelijk hoorbaar. Is er nog een mogelijkheid om hem "meer" af te zetten (buiten dan de stekker uittrekken)?
Bedankt!