Aangezien je bij Lycos zit, zijn het deels dezelfde parameters als bij mij. Je vindt normaal alles terug op de site van lycos, maar dat neemt soms een beetje tijd. Vandaar dak ze u ga geve
Bij host geef je dit in: ftp.members.lycos.nl
Port moet normaal standaard op 21 staan
Servertype moet standaard op FTP staan
Bij LOgontype moet je Normal aanvinken en dan kan je de user en paswoord ingeven waarmee je op de site van lycos inlogt.
Dat is het dan. Klik op SAVE AND EXIT
Ga dan terug in de sitemanager en klik de nieuwe site die je aangemaakt hebt aan (je kan hem een andere naam geven). klik dan op CONNECT
Nu is hij klaar om te werken. Wat je nu moet doen is de bestanden die in de linkerkolom staan (dat zijn die van op uw harde schijf) slepen naar de kolom rechts. Dat is je site op de server van lycos. Gaat veel sneller Je kan ook zelf mappen aanmaken
Zo is het toch??? Ik heb zelf een site geconfigureerd en het werkte. Maar Die persoon schrijft me het volgende terug
Alvast merci voor al je hulp en informatie he
Maar het lukt niet, ik heb al gedaan wat je zei, maar als ik op connect heb geklikt, zegt hij na een tijdje:
Error: Timeout detected!
Error: Could not retrieve directory listing
en waarschijnlijk maak ik een hele stomme fout of zo, maar ik kan die foto's links niet naar rechts slepen Hoe moet ik dat doen?
Waar kan het dan wel aan liggen??