Ik heb hier een scarletbox met telefoonlijn.
Vermits de box maar 1 ethernet aansluiting heeft en er nogal wat slechte users expieriences te lezn vallen over routing via de scarletbox en ik ook nog een wireless router had wou ik dan ook deze gebruiken. Vooral nadat ik zelf problemen ondervond (geen verbinding - resetten modem vereist)
Ik heb zoals beschreven op't net de SB in Bridg mode ipv router gezet. Meer bepaald RFC1483 en wonderbaarlijk heb ik nog steeds mijn SB telefoonlijn (volgens anderen hebben zij die zo nietmeer)
Mijn router verzorgt nu het inloggen bij Scarlet via pppoe. Dit werkt prima en via deze kan ik poorten toewijzen zonder probleem.
De oude SB instelling zijn gewist en vervangen, normal gesproken dus ook mijn scarlet inlog gegevens. En het paswoord van de SB is ook geweizigd.
Vanmorgen gebeurde dus eigenlijk iets vreemd (voor de 2de maal reeds maar deze keer geanalizeerd).
De Scarlet box werd teruggezet naar Routed PPPoA en voorzien van mijn Scarlet inlog gegevens. Ook het paswoord werd teruggebracht naar default pasword.
Heeft Scarlet dit gedaan met remote management en waarom ?
Wat kan nog de oorzaak zijjn ?
ongevraagde reset naar default scarlet instellingen
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Hé da's toevallig, enkele minuten geleden heeft er iemand exact dezelfde vraag gesteld op het forum van Tik:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=27&t=10219
Toevallig iemand met exact dezelfde alias. Ben jij dat misschien?
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=27&t=10219
Toevallig iemand met exact dezelfde alias. Ben jij dat misschien?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.