FASTRA
Ah en ik dacht dat jij zo een bak had draaiena3ke schreef:OMG
who's sponsering the hardware and who's sponsering the power bill ?![]()
Hardware is daarvoor gemaakt. Een kwaliteit product rolt niet van de band zonder enkele maanden stresstesting.Pi R² schreef:Ik fold met just niets. 2 jaar geleden ies aan begonnen met mijn pc en 3 dagen later was mijn moederbord om zeep... sjans dat het binnen de laatste maand van mijn garantieperiode was.
Gefeliciteerd maar dat geldt eigenlijk ook voor a3ke want samen zijn jullie goed voor de helft van de punten van Userbase.PS: I'm back on top
Bij folding ga je alleen ppd voordeel halen door een hogere gpu clock. De memory clock heeft zo goed als geen invloed.maastrix schreef: het is toch wel omhoog gegaan, van 9300 ppd naar 10771.94 ppd.
heb nu alleen maar ff snell overclocked, als ik wat meer tijd heb ga ik even kijken wat de max is:)
wat bedoel je juist met gpu clock?crapiecorn schreef:Bij folding ga je alleen ppd voordeel halen door een hogere gpu clock. De memory clock heeft zo goed als geen invloed.maastrix schreef: het is toch wel omhoog gegaan, van 9300 ppd naar 10771.94 ppd.
heb nu alleen maar ff snell overclocked, als ik wat meer tijd heb ga ik even kijken wat de max is:)
http://www.forums.pureoverclock.com/sho ... php?t=4258liger schreef:wat bedoel je juist met gpu clock?crapiecorn schreef:Bij folding ga je alleen ppd voordeel halen door een hogere gpu clock. De memory clock heeft zo goed als geen invloed.maastrix schreef: het is toch wel omhoog gegaan, van 9300 ppd naar 10771.94 ppd.
Core clock, shader clock of allebei? (nvidia)
Astralon schreef:Gefeliciteerd maar dat geldt eigenlijk ook voor a3ke want samen zijn jullie goed voor de helft van de punten van Userbase.
Dat is geen exacte wetenschap. Bij mij kwam er ongeveer ongeveer 20graden bij van 2.4 na 3.6. Klokspeed heeft er niet zoveel mee te maken, eerder de vcore die nodig hebt om die clockspeed te bereiken. In jou geval bv moet je zoeken naar het punt waar je opeens veel meer vcore nodig hebt voor een kleine overlock. Daar zou je moeten stoppen.maastrix schreef: * van 1 ghz overclocken werd me cpu 30 grade warmer dan standaard clocks, is dat normaal? *
http://wiki.dutchpowercows.org/index.ph ... der_VMWaremaastrix schreef: Kan ik dus nog meer uit me cpu halen door 2x vmware <b>linux</b> te draaien, en zo ja is er ergens een goeie handleiding om dat te doen? met alles hier heb ik het geprobeerd en die blijft dus op starting instance 1 staanen gaat dan niet de score van me gpu's achteruit
Hoe komde daarbij da Sven gestopt zou zijn ?maastrix schreef:sven jij helemaal gestopt met folding?