Mobistar ADSL

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
mikedenutte
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2008, 19:29

Beste,
Heeft iemand ervaring met Mobistar ADSL? Of iemand in jullie omgeving?
Ik heb een niet-actieve Belgacom-lijn. Via Mobistar moet ik deze lijn niet activeren en betaal ik 25 euro/maand ipv 43 euro/maand nu bij Mobistar. Ik wil natuurlijk wel zeker zijn van de stabiliteit van het Mobistar-netwerk.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Mike
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

zie eens op het forum van 'andere providers'. Daar staan/stonden aantal mobistar topics. Als ik me niet vergis waren de meesten niet te positief van aard.
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

Nope, helemaal niet positief zelfs. Ben 2 jaar Mobistar adsl geweest. Nooit meer. Het is een compleet wanbestuur aldaar. :oops:
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

2 vrienden van mij hebben Mobistar ADSL (beide in centrum Antwerpen) en dat werkt perfect en volledig probleemloos . Waren op 10 dagen actief dus qua aansluiting is het ook ni zo wreed lang wachten.
Afbeelding
Afbeelding
Caey
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 23 dec 2006, 22:13

Flugistateur is dan ook al bij iedere provider geweest :)

Ondertussen bijna drie jaar zeker? Geen echte problemen meegemaakt, het werkt beter dan mijn Telenet aansluiting zelf (daar valt de verbinding nu en dan weg)

Wel deed Belgacom lastig voor de aansluiting, ze waren niet bepaald snel te noemen voor de aansluiting.
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

Het is mijn derde provider, bij Skynet ben ik zelf opgestapt. Mobistar zou ik sowieso verlaten hebben. Bij mijn huidige provider ben ik super tevreden. Zit er nu ongeveer een jaar bij. Ook mijn vriendin en andere mensen heb ik bij die isp aangesloten. Denk dat ik ondertussen in dat jaar zo'n 10 mensen heb doen overschakelen op die provider. Waaronder klanten van zowel skynet als mobistar. 2 zelfs met een duurder abonnement. En ben nog bezig om zoveel mogelijk mensen weg te trekken bij Belgacom en zeer zeker Mobistar.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”