Tot mijn verbazing is er nog geen procedure voor....
Er komt binnenkort een update (komende maanden!) van de homelink software, en dan zal het mogelijk zijn om een verhuizen aan te vragen...
Wat moet ik nu in godsnaam doen?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Er is misschien geen procedure via de homelink software maar wat doet iemand die met raw copper internet wil verhuizen? Zou toch dezelfde procedure moeten zijn? Die moeten zij toch telefonisch kunnen doen?johnny2020 schreef:Daarnet gebeld naar dommel omdat wij begin november gaan verhuizen.
Tot mijn verbazing is er nog geen procedure voor....
Er komt binnenkort een update (komende maanden!) van de homelink software, en dan zal het mogelijk zijn om een verhuizen aan te vragen...
Wat moet ik nu in godsnaam doen?
Helemaal mee eens: hilarisch!Devilzown schreef:Sorry maar dat is toch serieus grappig
dus concreet komt het erop neer dat je je homeconnect zal moeten opzeggen en opnieuw moet aanvragen op je nieuw adres.dopke schreef:Dan zijn ze in elk geval geen uitzondering , telenet is net hetzelfde op dat gebied (zie maar naar de shake's met de onduidelijke activatie kost )
Maar het is inderdaad niet plezant als je het voorhebt . Hij kan dan alleen maar dommel in gebreke stellen als ze het niet willen overzetten op z'n nieuw adres .
Doe toch eens niet zo dramatisch.fryelectro schreef:sorry maar dit is echt onaanvaardbaar, als ze niet willen verhuizen omdat de procedure nog niet klaar is, dan hadden ze het product ook maar niet op de markt moeten brengen...