als ik inlog op het crm menu staat er alleen dat icontje met die "I" erin.
Als ik daar op klik dan verschijnt er dit bericht : "please manage youre homeconnect setting throught the homelink software on youre computer.
En er staan verder geen icoontjes meer om bijvoorbeeld mijn snelheid te verhogen, of om mijn gegevens nog eens toe te laten sturen...
enig idee hoe dat kan?
Ook heb ik gekozen voor domiciliëring, maar ook daar staat no domiactivated?....
geen crm menu
hoe manage ik daar mijn website?.. hoe manage ik daar mijn speedpack?
en mijn email?.... En hoelaat ik mijn gegevensnog eens toe sturen?
dat werkt geen van alle in homelink software.
verklaar dat eens?
mijn vader niet, die heeft wel een goed crm menu.Yogi schreef:iedereen heeft dat...
verklaar dat eens?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Dat zou allemaal - of toch grotendeels - beschikbaar worden met de update van Homelink.Tomola schreef:hoe manage ik daar mijn website?.. hoe manage ik daar mijn speedpack?
Speedpack kan je niet 'managen'. De verhoging gebeurt automatisch maar laat spijtig genoeg op zich wachten.
niet. Dat zal in de update van vorige maand zitten.Tomola schreef:nopeYogi schreef:je vader heeft dan geen Homeconnect
en hoe manage ik mn website?
Ik heb maar drie keuzes in mn homelink software, "mijn info" - email - lijninstllingn.
aha dus ze beloven 200mb webspace maar die krijg je niet?frado schreef:niet. Dat zal in de update van vorige maand zitten.Tomola schreef:nopeYogi schreef:je vader heeft dan geen Homeconnect
en hoe manage ik mn website?
Ik heb maar drie keuzes in mn homelink software, "mijn info" - email - lijninstllingn.
-
- Member
Als we beginnen over de updates van Dommel dan sluit je best deze topic voor een paar maand
aha, ok dan wachten we maar af ;pFullHD schreef:Toch wel. Maar je moet wachten op de update van Homelink om je webspace te kunnen beheren.
Bedanklt voor jullie info.
Dit gaat namelijk sneller dan Dommel zelf bellen