Probleem.
Ik heb een nieuwe teevee gekocht, HD uiteraard!
Ik zou dus graag van mijn standaard abonnement digitale televisie met digicorder (6EUR/maand), overschakelen naar een HD-digicorder (8EUR per maand).
Ik stel mijn vraag aan de klantendienst. Die vertelden me doodleuk dat dat niet ging! Ik wil upgraden naar een duurder abonnement maar ik mag niet :-S Ik moet mijn huidige contract uitdoen, op tijd opzeggen, en dan een nieuw HD-abonnement nemen (of natuurlijk 2 abonnementen naast mekaar nemen, maar dat is geen optie.) Zijn er slinkse achterdeurtjes op deze bizarre regel? Nog iemand die met deze vraag zit?
Bedankt.
upgrade standaard digicorder naar HD-digicorder
-
- Member
- brooklyn
- Elite Poster
je kan beter je geld investeren in een bluray of een HD mediaspeler. Het aanbod van telenet is zeer triestig op gebied van HD, en die HD-streams zijn waarschijnlijk ook niet van superieure kwaliteit.

PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Member
ok, maar je kan een "shake" pack nemen, zal waarschijnlijk zelfde prijs zijn of minder als je zelfde specs houdt en er zit een hd digicorder bij...Rule schreef:Ik heb al een pack met internet, telefoon en digitale televisie...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
maar je moet wel terug activatiekosten betalen voor de hd digicorder
-
- Member
betaal je altijd he... heb ik ook moeten betalen toen ik 4 maand terug mijn HD digicorder erbij nam op het Turbopack...proxiboyke schreef:maar je moet wel terug activatiekosten betalen voor de hd digicorder
En met de gewone digicorder in de living hebben we dat ook betaald...
tenzij er een speciale actie is, betaal je dat toch steeds?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
omruilkost/activeringskost (hoe je het ook wilt noemen): 50€
indien je nog een OYO (one year obligation - jaarcontract) hebt op je Digicorder wordt er ook een vergoeding aangerekend als je dit vroegtijdig stop zet.
Bij de nieuwe huurbox start ook een nieuwe OYO.
Omruiling van huurbox naar huurbox is onder die voorwaarden altijd mogelijk en anders moet je die advisor/operator die je aan de lijn had maar eens vragen om 'commercial swap' op te zoeken via online support.
indien je nog een OYO (one year obligation - jaarcontract) hebt op je Digicorder wordt er ook een vergoeding aangerekend als je dit vroegtijdig stop zet.
Bij de nieuwe huurbox start ook een nieuwe OYO.
Omruiling van huurbox naar huurbox is onder die voorwaarden altijd mogelijk en anders moet je die advisor/operator die je aan de lijn had maar eens vragen om 'commercial swap' op te zoeken via online support.