Ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar Belgacom (niet meer zo tevreden over dommel). Ik heb nu een Netconnect Plus dewelke het lijn profiel 3.3/320 heeft. Netconnect Plus heb ik vanwege het vaste IP adres, dus dit wil ik behouden. Daarom kies ik ook voor ADSL Pro Compact (M).
Op 30 meter van mijn locatie staat een VDSL2 rop. Rekening houdende dat Belgacom mij niet wil aansluiten op die VDSL2 rop voor ADSL denk ik er aan om Belgacom TV te nemen. Hierdoor gaat mijn snelheid naar omhoog en heb ik een snellere en stabielere verbinding.
Maar nu, kan er een ADSL Pro Compact (M) abonnement aangevraagd worden op een particuliere telefoonlijn? En is dit mogelijk in combinatie met Belgacom TV?
Ik ben niet van plan om over te schakelen naar een andere provider dan Belgacom.
Alvast bedankt
ADSL Pro Compact (M) + Belgacom TV?
- rowan
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
- Bedankt: 21 keer
Volgens mij belgacom tv niet compatibel met een fixed ip of professioneel abonnement. Je kan ook belgacom tv nemen +vaste lijn op je eerste paar via vdsl2 en op je retourpaar dan je pro compact (m) abonnement.
-
- Starter Plus
ge kunt ne adsl Go vragen met een vast IP (dit is een optie bij GO) + belgacom TV.
deze combinatie is mogelijk.
b.
deze combinatie is mogelijk.
b.
Doet ook iets bij Belgacom...
-
- Elite Poster
pro compact en belgacom tv is niet mogelijk.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
op adsl go en plus kan je een vast ip adres krijgen voor 25,00 € per maand.L-army schreef:Ik vind hier niets over terug op de website, kan iemand dit bevestigen? Is dit trouwens ook mogelijk bij VDSL Boost?The ghostbuster schreef:ge kunt ne adsl Go vragen met een vast IP (dit is een optie bij GO)
op vdsl boost weet ik het niet zeker. dacht het wel maar meot even checken.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
De eerste vereiste om aangesloten te worden op een rop is dat je tv neemt.L-army schreef:Goed, dan ga ik dit eens na vragen in de Belgacom teleboetiek. Weet er iemand trouwens of het mogelijk is om toch aangesloten te worden op een rop, ook al neem je geen belgacom TV?
momenteel sluiten ze niemand aan voor internet alleen, zal mss wel later nog veranderen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
VDSL Boost komt ook van een ropPatje schreef:De eerste vereiste om aangesloten te worden op een rop is dat je tv neemt.L-army schreef:Goed, dan ga ik dit eens na vragen in de Belgacom teleboetiek. Weet er iemand trouwens of het mogelijk is om toch aangesloten te worden op een rop, ook al neem je geen belgacom TV?
momenteel sluiten ze niemand aan voor internet alleen, zal mss wel later nog veranderen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ja dat weet ik hoor maar L-army heeft het hier over adsl-abo Go of Pro met vast ip-adres via een rop.Joris84 schreef:VDSL Boost komt ook van een ropPatje schreef:De eerste vereiste om aangesloten te worden op een rop is dat je tv neemt.L-army schreef:Goed, dan ga ik dit eens na vragen in de Belgacom teleboetiek. Weet er iemand trouwens of het mogelijk is om toch aangesloten te worden op een rop, ook al neem je geen belgacom TV?
L-army schreef:Op 30 meter van mijn locatie staat een VDSL2 rop. Rekening houdende dat Belgacom mij niet wil aansluiten op die VDSL2 rop voor ADSL denk ik er aan om Belgacom TV te nemen. Hierdoor gaat mijn snelheid naar omhoog en heb ik een snellere en stabielere verbinding.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
Even terzijde:
Die ADSL Pro Compact is trouwens een abo zonder volumelimiet. Ook Telenet heeft een gelijkaardige oplossing zonder limiet. Ik vraag mij al een hele tijd af waarom die aanbiedingen niet in het provideroverzicht staan, gewoon voor de volledigheid. Stel dat er nu toch mensen zijn die 100 euro en meer per maand willen neertellen voor ongelimiteerd surfen bij de betrouwbare oplossing of de smileys van Mechelen?
Die ADSL Pro Compact is trouwens een abo zonder volumelimiet. Ook Telenet heeft een gelijkaardige oplossing zonder limiet. Ik vraag mij al een hele tijd af waarom die aanbiedingen niet in het provideroverzicht staan, gewoon voor de volledigheid. Stel dat er nu toch mensen zijn die 100 euro en meer per maand willen neertellen voor ongelimiteerd surfen bij de betrouwbare oplossing of de smileys van Mechelen?
die belgacom TV is inderdaad nog niet mogelijk wat je wel kan doen voor je pro compact meer download te geven is een explore monosite aanvragen met daarij de internet toegang adsl pro compact optie M
indien mogelijk (afstand centrale) krijg je je 12 Mbps down.
spring eens binnen in een shop vraag best naar een businessverkoper en stel zelf dit voor ze zullen je volledig de uitleg geven.
Je betaalt er geen cent voor bij.En vraag wat de marges zijn qua prijs voor de pro compact (steeds iets mogelijk)
Laat weten hoe het is afgelopen he.
spring eens binnen in een shop vraag best naar een businessverkoper en stel zelf dit voor ze zullen je volledig de uitleg geven.
Je betaalt er geen cent voor bij.En vraag wat de marges zijn qua prijs voor de pro compact (steeds iets mogelijk)
The world is not enough!
-
- Elite Poster
via explore toegang is het minimum een adsl office dat je kan verkrijgen op dit moment.peewee schreef:die belgacom TV is inderdaad nog niet mogelijk wat je wel kan doen voor je pro compact meer download te geven is een explore monosite aanvragen met daarij de internet toegang adsl pro compact optie M