turbonet snelheid

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
vipezz
Starter
Starter

Goeiemiddag, ik heb een klein vraagje, ik heb sinds kort turbonet van telenet en zou dus normaal een 20mbit verbinding moeten hebben maar op mijn pc krijg ik maximaal 3.5mbit, heb naar telenet getelefoneerd en kreeg als antwoord dat het aan mijn pc ligt maar verder kon hij mij ook niet helpen, Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? bedankt.

ps: aangezien ik boven zit heb ik moeten werken met devolio adapters om mijn verbinding via het stroomnetwerk naar mijn pc te zenden. Devolio geeft aan dat ik maximum een 14mbit kan ontvangen via de adapters maar daar kom ik dus helemaal aan.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Probeer eens eerst met je PC rechtstreeks aan te sluiten op de Telenet modem. Zo'n netwerk over het stroomnet kan wel eens bedroevende resultaten geven, zeker wanneer je met een oud eletriciteitsnetwerk zit thuis.
Uloga
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 8 keer
Provider

Post eens je resultaat van www.speedtest.net aub ;) Dan kunnen we eens kijken
:banana:
vipezz
Starter
Starter

opgelost, was dus inderdaad de stroomconnectors, met een utp kabel direct aangesloten en heb nu de volle snelheid. Nu enkel nog de kabel leggen van boven naar beneden pffff:(
vipezz
Starter
Starter

nog een vraagje, geldt nachttarief nog of is dat afgeschaft?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

vipezz schreef:nog een vraagje, geldt nachttarief nog of is dat afgeschaft?
nachttarief is niet productsgebonden, dus ja, nachttarief geldt nog steeds.
turboke
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

vipezz schreef:opgelost, was dus inderdaad de stroomconnectors, met een utp kabel direct aangesloten en heb nu de volle snelheid. Nu enkel nog de kabel leggen van boven naar beneden pffff:(
Draadloos netwerk ?? Veel sneller dan via het stopcontact, geen gehannes met kabels enz. :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”