Goeiemiddag, ik heb een klein vraagje, ik heb sinds kort turbonet van telenet en zou dus normaal een 20mbit verbinding moeten hebben maar op mijn pc krijg ik maximaal 3.5mbit, heb naar telenet getelefoneerd en kreeg als antwoord dat het aan mijn pc ligt maar verder kon hij mij ook niet helpen, Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? bedankt.
ps: aangezien ik boven zit heb ik moeten werken met devolio adapters om mijn verbinding via het stroomnetwerk naar mijn pc te zenden. Devolio geeft aan dat ik maximum een 14mbit kan ontvangen via de adapters maar daar kom ik dus helemaal aan.
turbonet snelheid
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 34 keer
Probeer eens eerst met je PC rechtstreeks aan te sluiten op de Telenet modem. Zo'n netwerk over het stroomnet kan wel eens bedroevende resultaten geven, zeker wanneer je met een oud eletriciteitsnetwerk zit thuis.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
nachttarief is niet productsgebonden, dus ja, nachttarief geldt nog steeds.vipezz schreef:nog een vraagje, geldt nachttarief nog of is dat afgeschaft?
- turboke
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Draadloos netwerk ?? Veel sneller dan via het stopcontact, geen gehannes met kabels enz.vipezz schreef:opgelost, was dus inderdaad de stroomconnectors, met een utp kabel direct aangesloten en heb nu de volle snelheid. Nu enkel nog de kabel leggen van boven naar beneden pffff:(