dommel internet en telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
minoe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2008, 15:51

Als ik op xp de software installeer(homelink software) ondervind ik geen problemen bij deze.
Heb deze bij vista geinstalleerd en als ik mijn email en wachtwoord invoer krijg ik de melding dat ik deze moet updaten ,anders zal de software niet werken.Dus kies ik voor updaten maar dan krijg ik foutmelding.Heb de software al opnieuw geinstalleerd maar zelfde probleem.Heb nochthans de update gebruikt op cd die ze meegeleverd hadden een week of twee geleden maar ook foutmelding.
Soms vraagt hij terug naar installatiecd als ik de software opstart???
Wat zou het probleem hiervan kunnen zijn
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Probeer eens met de software die dommel aanbiedt op hun site: www.dommel.be/setup.zip
minoe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2008, 15:51

kos schreef:Probeer eens met de software die dommel aanbiedt op hun site: www.dommel.be/setup.zip

Is ondertss opgelost.Heb user account controll uitgeschakeld en blijkbaar was het deze die voor het probleem zorgde.
Onder wat kunt u eigenlijk de setup of update van dommel vinden op hun site.
De link die jij aangeeeft is de direkt het zip formaat maar zou graag eens weten waar ik deze juist kan vinden.
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

minoe schreef:
kos schreef:Probeer eens met de software die dommel aanbiedt op hun site: www.dommel.be/setup.zip

Is ondertss opgelost.Heb user account controll uitgeschakeld en blijkbaar was het deze die voor het probleem zorgde.
Onder wat kunt u eigenlijk de setup of update van dommel vinden op hun site.
De link die jij aangeeeft is de direkt het zip formaat maar zou graag eens weten waar ik deze juist kan vinden.

Daar kan ik je jammer genoeg niet op antwoorden. De link naar de zip-file heb ik hier ook ergens opgepikt als zijnde de recentste (beschikbare) homelink software.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

De zip-file bevat de volledige installatie. Die overschrijft de nodige bestanden of creëert ze als ze niet bestaan. Dat is veel interessanter dan individuele bestanden te gaan downloaden en ze zelf te vervangen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”