Hoi, voor mijn werktoepassingen moet ik Messenger installeren.
Toen ik deze laptop kocht stond het erop maar heb het eraf gedaan.
Zou iemand mij de juiste link willen doorgeven van de beste versie?
Het is misschien dom dat ik het zelf niet zoek maar ik wil zeker zijn dat het de juiste is.
Bedankt hé mannen!
xxx
Messenger live? MSN?
-
- Starter Plus
Let op! Ik ben leek EN vrouw! Maar al bij al valt het nogal mee. Je moet wel wat geduld met mij hebben
-
- Starter Plus
Is er ook een mogelijkheid om elkaars stem te horen?
Ik heb zo'n headset en word morgen opgeleid via msn.
Maar de welke neem ik? thks!
Ik heb zo'n headset en word morgen opgeleid via msn.
Maar de welke neem ik? thks!
Let op! Ik ben leek EN vrouw! Maar al bij al valt het nogal mee. Je moet wel wat geduld met mij hebben
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
http://messenger.live.com
Let wel op bij de installatie: deze is geneigd meer te willen installeren dan enkel Messenger, dus lees goed wat je wel of niet aangevinkt laat.
Denk er wel aan dat je een hotmail-adres of een Live-ID nodig hebt om je aan te kunnen melden!
En headsets ... tja, daar heb je zoveel keuze in dat een simpel antwoord daar op geven moeilijk is. Je hebt heel dure toestellen van Plantronics en Sennheiser, maar ook goeiekope dingen die je in de Lidl vindt, die het ook goed doen .
Let wel op bij de installatie: deze is geneigd meer te willen installeren dan enkel Messenger, dus lees goed wat je wel of niet aangevinkt laat.
Denk er wel aan dat je een hotmail-adres of een Live-ID nodig hebt om je aan te kunnen melden!
En headsets ... tja, daar heb je zoveel keuze in dat een simpel antwoord daar op geven moeilijk is. Je hebt heel dure toestellen van Plantronics en Sennheiser, maar ook goeiekope dingen die je in de Lidl vindt, die het ook goed doen .