Er bestaat al een Shake met BasicNet XL voor 30€Legoboy schreef: Mensen die enkel internet hebben, schakelen trouwens best niet over.
Voorbeeld:
Comfortnet: € 30,64- ...versus... Basicnet XL: € 40,00-
Je kabelabonnement zal pas maandelijks afgerekend worden zodra de periode die al betaald is is verlopen.Legoboy schreef:Denk dat je het best gewoon via de helpdesk kan doen. Dan is het meteen in orde. Dus niet via Mijn Telenet.
Opmerking:
In mijn Telenet is mijn account van Digitale TV gestopt.
"Opgelet! Aan deze account zijn geen actieve producten meer gekoppeld. Mogelijk omdat je een product niet meer hebt of omdat het product naar een account hierboven is verhuisd. Oudere aanrekeningen (maximum 6 maand oud) kun je via deze link nog bekijken."
Digitale TV staat nu bij het internet-account. Hopelijk moet ik nu niet maandelijks betalen voor de kabel (zoals ik ergens las hierboven in het topic), want ik heb nog maar pas de kabel betaald voor een jaar. En hopelijk moet ik dus echt niet € 40,- betalen in plaats van € 32,-... Nog even allemaal afwachten of het echt wel in orde is dus...
Voor je abonnement bel je toch best even om te kijken of men geen fout gemaakt heeft, maar het kan best zijn dat het registratie systeem de producten combineert naar een Shake, hoewel dit niet zou mogen al je niet huurt. Misschien een bugje in hun systeem.