De nieuwe Telenet Shakes abonnementen

Nieuws omtrent telecom
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Legoboy schreef: Mensen die enkel internet hebben, schakelen trouwens best niet over.
Voorbeeld:
Comfortnet: € 30,64- ...versus... Basicnet XL: € 40,00-
Er bestaat al een Shake met BasicNet XL voor 30€ :-)
Legoboy schreef:Denk dat je het best gewoon via de helpdesk kan doen. Dan is het meteen in orde. Dus niet via Mijn Telenet.

Opmerking:
In mijn Telenet is mijn account van Digitale TV gestopt.
"Opgelet! Aan deze account zijn geen actieve producten meer gekoppeld. Mogelijk omdat je een product niet meer hebt of omdat het product naar een account hierboven is verhuisd. Oudere aanrekeningen (maximum 6 maand oud) kun je via deze link nog bekijken."
Digitale TV staat nu bij het internet-account. Hopelijk moet ik nu niet maandelijks betalen voor de kabel (zoals ik ergens las hierboven in het topic), want ik heb nog maar pas de kabel betaald voor een jaar. En hopelijk moet ik dus echt niet € 40,- betalen in plaats van € 32,-... Nog even allemaal afwachten of het echt wel in orde is dus...
Je kabelabonnement zal pas maandelijks afgerekend worden zodra de periode die al betaald is is verlopen.
Voor je abonnement bel je toch best even om te kijken of men geen fout gemaakt heeft, maar het kan best zijn dat het registratie systeem de producten combineert naar een Shake, hoewel dit niet zou mogen al je niet huurt. Misschien een bugje in hun systeem.
voodoodoll
Plus Member
Plus Member

byter schreef:
Anyway ivm facturatieperiode staat dit wel in de voorwaarden:
http://telenet.be/496/0/1/nl/thuis/info ... ml#shakes1

"Bestaande klanten die instappen op een Telenet Shake, zullen de Telenet Shake prijs pas krijgen vanaf hun volgende aanrekening."

Dus best dit zo goed mogelijk plannen met de dag dat je gefactureerd wordt als je dit wilt vermijden.
Betekent dit dat je voor de rest van "deze" facturatiemaand dan geen shakeprijs krijgt maar bvb voor Turbonet XL + Freephone Europe 95 euro moet ophoesten? Of betekent het dat je "deze" facturatiemaand de prijs van hun huidige pack (of producten) moet betalen?
Mitch
Starter
Starter

voodoodoll schreef:
byter schreef:

"Bestaande klanten die instappen op een Telenet Shake, zullen de Telenet Shake prijs pas krijgen vanaf hun volgende aanrekening."

Dus best dit zo goed mogelijk plannen met de dag dat je gefactureerd wordt als je dit wilt vermijden.
Betekent dit dat je voor de rest van "deze" facturatiemaand dan geen shakeprijs krijgt maar bvb voor Turbonet XL + Freephone Europe 95 euro moet ophoesten? Of betekent het dat je "deze" facturatiemaand de prijs van hun huidige pack (of producten) moet betalen?
Hoogstwaarschijnlijk uw vorig abonnement anders zou dit wel afrip zijn van telenet.
Afbeelding
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Voila ik heb mijn antwoord via de tel.

Ik heb momenteel Turbonet en wil enkel Turbonet XL
Prijs zou naar 75 euro gaan
Prijs incl Digitale TV is 68 Euro
Ik woon in een Indi gebied dus wil overschakelen naar Turbonet XL + Digitale TV om zo aan de prijs van 68 euro te komen, maar ik zou het digitale TV gedeelte nooit willen activeren sinds ik toch in Indi gebied woon en geen intresse heb in TV.
Maar dit is dus niet mogelijk natuurlijk :D
De optie gaat ook niet direct op "mijn telenet" komen om enkel het internet over te schakelen, dit gaat enkel telefonisch.
Indi gebied gaat pas veranderen naar Telenet gebied ergens in 2009.

Tot zover mijn bevindingen ;)
Blackpitcher
Starter Plus
Starter Plus

hmm de mense die dommel vergelijken met telenet, volgens mij als telenet zoiets gaat doen dat dommel ook wel weer iets gaat geven en zo kan je blijven overschakelen haha.
Afbeelding
downset04
Starter Plus
Starter Plus

pm, ik zit in net dezelfde situatie, ik heb voor 70 euro de turbonetXL + freephone genomen, ik kon ook geen digitale tv nemen
ik gebruik de telefoon ook niet heb belgacom lijn betaalt door werk, maar is geen enkel probleem om ook telenet telefoon te laten installeren en dan niet te gebruiken

er is idd geen vergelijk met dommel zelf in theorie halen die geen 25mbit, in praktijk zelf geen 20, en voor grote stukken van het land maar 5mbit
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Maar die enkele megabits krijg je wel gans de maand , ongeacht hoeveel traffiek je ook erdoor jaagt . Op dat gebied ligt dommel z'n snelheid over een maand gezien hoger dan di van telenet . Meer waar voor je geld.
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Maar die enkele megabits krijg je wel gans de maand , ongeacht hoeveel traffiek je ook erdoor jaagt . Op dat gebied ligt dommel z'n snelheid over een maand gezien hoger dan di van telenet . Meer waar voor je geld.
dopke
Elite Poster
Elite Poster

pm
Premium Member
Premium Member

downset04 schreef:pm, ik zit in net dezelfde situatie, ik heb voor 70 euro de turbonetXL + freephone genomen, ik kon ook geen digitale tv nemen
ik gebruik de telefoon ook niet heb belgacom lijn betaalt door werk, maar is geen enkel probleem om ook telenet telefoon te laten installeren en dan niet te gebruiken

er is idd geen vergelijk met dommel zelf in theorie halen die geen 25mbit, in praktijk zelf geen 20, en voor grote stukken van het land maar 5mbit
Ja ik ga nog even afwachten wat ik ga doen, ofwel moet ik hetzelfde doen als jij ofwel wachten tot cityconnect hier mogelijk is van dommel ergens begin 2009 mss.
Van 62 naar 70 is toch weer 8 euro erbij, klinkt toch aangenaam 25mbit en 200gig tijdens nachturen voor op usenet. Hoe meer ik erover nadenk hoe intressanter ik het vind :)
Als ik geen nieuw jaarcontract krijg en niks activatie is het nog wel het overwegen waard...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Afwachten lijkt mij nog altijd het beste,de ADSL providers zullen volgens mij wel met een reaktie komen.
Het zijn niet alleen de alternatieve providers die bedreigt worden,ook Belgacom,als er velen van een Adsl provider naar Telenet overstappen zal Belgacom veel inkomsten zien verdwijnen,en daar zullen ze iets moeten op vinden,daarmee wacht ik nog geduldig af,we zullen wel zien wat er uit de bus zal komen,volgens mij zijn er wel nog wat mogelijkheden hoor.
downset04
Starter Plus
Starter Plus

edpnet kreeg mijn adsl2 lijn niet eens stabiel op 6mbit en ik woon op 800m van de centrale, een jaar lang is een nieuwe firmware met sra belooft, maar die komt maar niet, kijk de speedtests pagina na hier, niemand haalt met cityconnect of edpnet 24 veel meer dan 10 a 12mbit, en de meesten veel minder, uitzonderingen gaan af en toe naar 20mbit.

op wat ga je dan wachten, algemene vdsl2 uitrol?

als je een 6mbit lijntje wil met een goed volume raad ik iedereen edpnet 6 aan, als je een modern product wil is er erg weinig keuze vrees ik

telenet heeft overal de beloofde snelheid, ik haat de aard van het bedrijf en hun prijzen en hun late aanpassing naar goede limieten evenveel als de rest hier, maar technisch is hun product nauwelijks te verslagen

ik betaal nu 70 euro ipv 40 bij edpnet, surf 4x zo snel, en heb evenveel volume, met betere nachturen dan edpnet, duurder ok, maar verder onvergelijkbaar

zelf surfen aan 5mbit ipv 25 is een ongeloofelijk verschil het gaat echt niet enkel om grote downloads, alles is sneller
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

Juij weer een topic die dubbel loopt. Waar zijn we in godsnaam mee bezig. Hier al 9 pagina's en op een ander ook al 15. 24 pagina's op 1 week tijd. 2 dingen zijn voor mij evident: Telenet heeft het veel te rush-rush gedaan zodat er veel te veel onduidelijkheden zijn, en we zijn weer dubbel aan 't werken zodat de aandacht verdeeld is. Dat moet in de toekomst beter kunnen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

localhost schreef:Juij weer een topic die dubbel loopt. Waar zijn we in godsnaam mee bezig. Hier al 9 pagina's en op een ander ook al 15. 24 pagina's op 1 week tijd.
Ga je elk topic blijven volspammen over de TIK-PB samenwerking die er maar niet wil komen ? Daar was een specifiek draadje voor dacht ik
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

fluppie schreef:Afwachten lijkt mij nog altijd het beste,de ADSL providers zullen volgens mij wel met een reaktie komen.
Het zijn niet alleen de alternatieve providers die bedreigt worden,ook Belgacom,als er velen van een Adsl provider naar Telenet overstappen zal Belgacom veel inkomsten zien verdwijnen,en daar zullen ze iets moeten op vinden,daarmee wacht ik nog geduldig af,we zullen wel zien wat er uit de bus zal komen,volgens mij zijn er wel nog wat mogelijkheden hoor.
Dan moet Belgacom als algemene ADSL/ADSL2+ leverancier wel echt iets doen aan zijn technologie. Dan moeten ze stoppen met de alternatieven te pesten en een product leveren die voldoet aan de standaardwaarden. Zonder daarbij mensen te gaan saboteren om verplicht digitale tv te gaan nemen voordat ze op 12Mbits worden gezet als het Belgacom dan nog uitkomt en ze goesting hebben.

Ik begrijp nog altijd niet dat ze maar 12Mbits aanbieden voor een technologie die tot 24Mbits aankan.

Ik begrijp nog altijd niet waarom ze hun 4Mbits lijnen blijvend zo duur verkopen. De prijs zou toch mogen zakken naar max 25 Euro?

Nu terug on topic want het gaat hier over Telenet die een superieure zet heeft gedaan ten opzichte van de ADSL markt, Belgacom dus.
pm
Premium Member
Premium Member

Ter info voor diegene in hetzelfde schuitje.

Ik had Turbonet en wou Turbonet XL
Om kosten te besparen wou ik de "shake" met digitale tv maar sinds in mijn gebied Indi is is dit geen optie, dus mijn volgende optie was Turbonet XL + freephoneeurope voor 70 euro
Nu blijkt dat hier een nieuw jaarcontract aan vasthangt voor het telefoongedeelte omdat ik dit product nog niet had, ook al zou ik deze dienst nooit gebruiken. Het laatste dat ik wil is een nieuw jaarcontract van eender welk product van Telenet.
Dus ik wil de nieuwe Turbonet XL wel even zo testen zonder shake's dan.
Ik zou zonder enig probleem kunnen terugschakelen naar een lager abbonement heeft men mij gezegd. Nu log ik direct terug in op "mijn telenet" en ik heb online enkel nog de keuze om te downgraden naar andere XL internet formules.
Waarschijnlijk zal dit telefonisch wel perfect mogelijk zijn (hoop ik).
Tot zover mijn info ;)

Voor zover ik zin heb blijf ik wel even Turbonet XL zo even testen.

ps: hier hangt GEEN reset van je limiet aan vast ! (niet dat ik dat verwachte) t is maar als sommige mensen hier misschien op hopen door eerst hun 60gig erdoor te draaien en dan over te schakelen :D

Greetz

EDIT:
Mijn webruimte staat nu niet meer in "mijn telenet" alle geluk gebruik ik al lang ergens anders deze dienst :)

EDIT2:
2910KB/s bij giganews, das ni mis.
Laatst gewijzigd door pm 10 sep 2008, 20:09, in totaal 1 gewijzigd.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

localhost schreef:Juij weer een topic die dubbel loopt. Waar zijn we in godsnaam mee bezig. Hier al 9 pagina's en op een ander ook al 15. 24 pagina's op 1 week tijd. 2 dingen zijn voor mij evident: Telenet heeft het veel te rush-rush gedaan zodat er veel te veel onduidelijkheden zijn, en we zijn weer dubbel aan 't werken zodat de aandacht verdeeld is. Dat moet in de toekomst beter kunnen.
Sorry localhost maar TIK intreseert me geen bal.
Ik kom hier lezen en niet op TIK.
Maar wat ik nog even wil zeggen is dat Telenet eindelijk is uit zijn schelp komt met een goed aanbod.
dopke
Elite Poster
Elite Poster

ketter schreef: Maar wat ik nog even wil zeggen is dat Telenet eindelijk is uit zijn schelp komt met een goed aanbod.
Wat jammer genoeg nog steeds veel te duur is .
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

dopke schreef:
ketter schreef: Maar wat ik nog even wil zeggen is dat Telenet eindelijk is uit zijn schelp komt met een goed aanbod.
Toch goedkoper (en beter) dan Belgacom, niet?
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Als je meerdere producten neemt wel , en zeker als belgacom , ma europees gezien nog steeds onnozel duur .

En wat heb je aan een shake ofwat dan ook , als je bv alleen internet wenst , en adsl geen optie is , totaal niks . En dat als bedankje voor 12.000 bfr invetering in hun rommel en bijna 9 jaar klant te zijn .

Als klant ben je in hun ogen ook maar een noodzakelijke last , maar dankzij bv adsl2+ voelen ze tenminste wat concurrentie en dalen de prijzen een beetje ( moet je wel meerdere producten nemen , kunnen ze om de 6 maand stoefen met x aantal klanten meer voor dit of dat ) .
dejean
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

dopke schreef:

Belangrijke signaal naar Belgacom en hun wholesale klanten.
Vergeet niet dat voor het gros van gebruikers dit telenet aanbod VEEL aantrekkelijker is dan het adsl aanbod.
Een belgacom telefoonlijntje met oproepweergave betaal je nu al 20.00 € !!
Veel slechts 20.00€ extra krijg je er bij telenet een super breedbandaanbod voor.

Belgacom ??? wanneer krijgen we een tegenzet ??
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Vergeet ook niet dat je bij Telenet ook je kabeltv abonnement betaald. Dat is iets van een 12-tal euro/maand...
dopke
Elite Poster
Elite Poster

TomG schreef:Vergeet ook niet dat je bij Telenet ook je kabeltv abonnement betaald. Dat is iets van een 12-tal euro/maand...
180 € per jaar ( ongeveer ) . wordt de kloof met bgc weer heel wat kleiner . Maar aan tv en telefoon heb ik ( en ook vele ander geen boodschap . Bij de lancering van de packs had k al een indexaanpassing aan m'n broek , en nu dit weer. Maar internet heb ik via geen andere weg , dus slikken en betalen dan maar .
dejean
Pro Member
Pro Member

TomG schreef:Vergeet ook niet dat je bij Telenet ook je kabeltv abonnement betaald. Dat is iets van een 12-tal euro/maand...
waar staat dat ? ik vind nergens een melding van tv abbo automatisch gekoppeld

(16) Shake Internet + Telefonie

* De SmartShake van €42/maand bestaat uit de volgende diensten: "ComfortNet XL (€50/maand) + FreePhone Europe €20/maand)". U geniet van een maandelijkse korting van €28/maand.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

dejean schreef:

* De SmartShake van €42/maand bestaat uit de volgende diensten: "ComfortNet XL (€50/maand) + FreePhone Europe €20/maand)". U geniet van een maandelijkse korting van €28/maand.
Dat staat ook amper vermeld bij de digitale tv...

net zoals die vent die op tv zegt: "voor amper 8 EUR, inclusief HD-digicorder", het ís verdorie de huur, alsof de HD digicorder iets extra is.

Je moet een kabelabonnement nemen om digitale tv te kunnen bekijken.
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Zambo schreef:
Dan moet Belgacom als algemene ADSL/ADSL2+ leverancier wel echt iets doen aan zijn technologie. Dan moeten ze stoppen met de alternatieven te pesten en een product leveren die voldoet aan de standaardwaarden. Zonder daarbij mensen te gaan saboteren om verplicht digitale tv te gaan nemen voordat ze op 12Mbits worden gezet als het Belgacom dan nog uitkomt en ze goesting hebben.

We hadden het over producten met tv inbegrepen , waar je bij TN bovenop de prijs van de shake's nog je analoge kabbel abbo betaalt (15 € per maand zeker +/- bij indi is het iets beterkoop ) .

Als je enkel 1 product wenst of 2 , ze blijven waanzinnig duur ( allebei ).
downset04
Starter Plus
Starter Plus

nee dit ging over het feit dat adsl de kabel niet kan volgen telenet levert 25mbit, belagacom als je geluk hebt 12mbit
dejean
Pro Member
Pro Member

Lord Utopia schreef:
dejean schreef:

Dat staat ook amper vermeld bij de digitale tv...

net zoals die vent die op tv zegt: "voor amper 8 EUR, inclusief HD-digicorder", het ís verdorie de huur, alsof de HD digicorder iets extra is.

Je moet een kabelabonnement nemen om digitale tv te kunnen bekijken.
Klant die voor de Smartshake kiest ( ComfortNet XL + FreePhone Europe )
hoeft helemaal geen TV abbo te nemen.
Het is en - of !!!
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

dopke schreef:
180 € per jaar ( ongeveer ) . wordt de kloof met bgc weer heel wat kleiner . Maar aan tv en telefoon heb ik ( en ook vele ander geen boodschap . Bij de lancering van de packs had k al een indexaanpassing aan m'n broek , en nu dit weer. Maar internet heb ik via geen andere weg , dus slikken en betalen dan maar .
Enkel als je Tv wil kijken, je kan ook internet krijgen zonder dat je een kabel abonnement hebt. Als je bij een andere provider internet neemt en TV wil kijken moet je ook een sateliet of kabelabonnment hebben (of bij BGC, belgacom TV).

Als je nu ExpressNet hebt kan je nu ComfortNet XL krijgen voor dezelfde prijs (zelf iets minder), bij de rest bestaan er geen goedkopere alternatieven zonder tv en telefonie.
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

ik blijf bij mijn digipack
ik ga mijn gekochte digirecoder nu niet op het stort smijten voor een hd recorder enkel en alleen voor die 4 hd kanalen :roll:
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
dopke
Elite Poster
Elite Poster

Ik wil helemaal geen tv ( nog indi , ma nu al even duur , al bedankt voor de diensten ), telefoon ook niet , ik heb turbo , als ik nu 61.32 of 58 € betaal ,download even snel , upload amper de helft , en de limieten ,dat is al niks , en wordt dan nog erger) , dan wordt ik uitgelachen .

TN volg de BGC markt en andersom .
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Dus voor internet en/of telefonie zou je geen kabelabonnement moeten betalen?

Ik nam aan dat je voor "de kabel' an sich gewoon dit al moest betalen. Als dit nie zo is, verander dit uiteraard de zaak...
downset04
Starter Plus
Starter Plus

had turbonet voor 62.31euro en nu turbonetXL + freephone europe voor 70euro, heb nog nooit in men leven kabel TV gehad
dejean
Pro Member
Pro Member

TomG schreef:Dus voor internet en/of telefonie zou je geen kabelabonnement moeten betalen?

Ik nam aan dat je voor "de kabel' an sich gewoon dit al moest betalen. Als dit nie zo is, verander dit uiteraard de zaak...
sterker nog, het het zelfs niet mogelijk deze te bestellen in bepaalde regio's vb INDI klanten !
Ziehier online bestellen, kabel tv kan zelfs niet besteld worden !
Bijlagen
telent.png
(25.04 KiB) 63 keer gedownload
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

TomG schreef:Dus voor internet en/of telefonie zou je geen kabelabonnement moeten betalen?

Nee, want dat zou koppelverkoop zijn.
dopke
Elite Poster
Elite Poster

dejean schreef:

sterker nog, het het zelfs niet mogelijk deze te bestellen in bepaalde regio's vb INDI klanten !
Ziehier online bestellen, kabel tv kan zelfs niet besteld worden !
Duuuh , we betalen ons abbo voorlopig nog aan indi ( digitaal ) en analoog aan infrax .
hmm
Starter Plus
Starter Plus

byter schreef:
Legoboy schreef:Hoi!

Ik had Comfort Digipack met aangekochte Digicorder -> € 40,-/m:
- Internet: Comfortnet
- Telefoon: Freephone
- Digitale Televisie

Nu ben ik overgestapt op Basicnet XL + Telefonie, zonder Digitale TV. Dit met behoud van mijn gewone Digicorder zonder een HD Digicorder te moeten huren. -> € 32,-/m:
- Internet Basicnet XL: Amper trager dan Comfortnet, met meer volume
- Telefoon: Freephone Europe: Nu ook onbeperkt bellen naar het buitenland
- Digitale Televisie (onveranderd)

Kortom: Beter internet en betere telefonie, en dit met een besparing van € 8,-/m. Wie overschakelt naar een "lager" nieuw pakket dient geen eenmalige kost van € 25,- te betalen.

Opmerking 1:
Klantendienst had mij overgezet en de verbinding (telefoon en internet) viel tijdens het gesprek gewoon weg. Even later keek ik op Mijn Telenet en het was al in orde. De aanpassingen gebeurden dus iets sneller dan ze op de helpdesk zelf hadden gedacht. :-)

Opmerking 2:
Ik heb wel een facturatieperiode betaald tot eind september aan het vorige tarief, terwijl ik nu al overgeschakeld ben. Ergens is dit niet echt eerlijk, maar ik ben al tevreden dat ik geen eenmalige kost moet betalen en maandelijks nog kan besparen ook. Ik ga er toch nog wel eens achter horen. Ik haal graag het onderste uit de kan. ^^

Hopelijk twijfelen jullie nu niet meer om over te schakelen, eventueel naar een "lagere" formule. Veel succes!
yeah, als ze het order door laten lopen reset de modem meestal even ..en dit gebeurt zeer vlot. Daarom is het de bedoeling dat ze het order pas opslaan als de klant heeft ingehaakt :p

Digitale televisie "onveranderd" ?
Kan je je digicorder blijven gebruiken als je een pack / schake neemt zonder digitale tv ?
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Voila, ik heb zonet mijn Shake Internet + Digitale TV + Telefonie aan € 75 besteld...

Byby Dommel, en Telenet komt hier op 2 oktober binnen :-)
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

localhost schreef:Telenet heeft het veel te rush-rush gedaan zodat er veel te veel onduidelijkheden zijn.
Uzzi schreef:Ga je elk topic blijven volspammen over de TIK-PB samenwerking die er maar niet wil komen ? Daar was een specifiek draadje voor dacht ik
Nee ik ga bij elke overhaaste en slecht voorbereide actie van Telenet of om het even welke andere provider daar kritiek op geven. Als je dat spam vindt, ga dan op je duim zitten of zo. Ik dacht dat dit forum net diende om de stommiteiten van providers te bespreken.
ketter schreef:Sorry localhost maar TIK intreseert me geen bal.
Ik kom hier lezen en niet op TIK.
Maar wat ik nog even wil zeggen is dat Telenet eindelijk is uit zijn schelp komt met een goed aanbod.
Sorry het is geen goed aanbod, het is een slecht aanbod, slecht voorbereid, slecht gecommuniceerd, veel te duur voor wat het maar is, Telenet medewerkers zeggen iets anders dan op de website staat, enzovoort. Dáárover heb ik het.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

hmm schreef: Digitale televisie "onveranderd" ?
Kan je je digicorder blijven gebruiken als je een pack / schake neemt zonder digitale tv ?
Inderdaad, is perfect mogelijk. Digitale TV wordt enkel in het pack opgenomen indien er minstens een HD digicorder gehuurd wordt.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”