Ik heb nu ongeveer een 2-tal weken een irritant probleem dat mijn internet +- 1min werkt, dan 15 seconde uitvalt en weer 1min werkt, weer 15sec uit, etc..
Spijtig genoeg is dit probleem iets meer dan een maand geleden nog eens voorgekomen. Toen is er een Telenet tech langs geweest, waarvan ik wel tevreden was, heel bekwaam.
Hij viste uit dat het probleem door ergens een fout in de hardware van PBE was hier op straat en liet deze mensen langskomen.
Dag erna arriveerden er al vroeg 3 mensen van PBE die hier heel de dag een nieuwe kast op straat installeerden. Uiteindelijk kwam er ééntje naar mij binnen metingen uitvoeren en zei al dat hij eigenlijk niets had kunnen constateren. Later ging hij nog iets hoger in de straat meten, kwam terug naar mij en zei dat ik nu veel beter signaal had en hij eigenlijk niets gedaan had.
Bon, internet werkte terug en ik blij.
Tot 2 weken geleden dus.. Weer het identieke probleem, weer Telenet gebeld, weer verlof moeten nemen enz..
Zelfde technieker komt langs en heeft niets gedaan. Hij zei: dit is hier een algemeen probleem, want ik heb het ook bij mij (hij woont hier op +- 2km).
Hij zei dat PBE terug moest komen en die mensen zouden op max 4u moeten reageren op hun oproep.
Nu, 1 week later heb ik nog steeds geen mensen van PBE gezien, geen telefoon van Telenet gehad ivm hoe ver het probleem nu staat of dergelijks..
Heeft er iemand nog ooit al zo een probleem gehad?
ongelooflijk irritant problem + geen opvolging
gezien je bij pbe zit, woon je toevallig ergens in het lubbeekse?
If so, spring er eens binnen.
Toen ik nog in Lubbeek woonde had ik het probleem dat eerst PBE kwam voor de televisie aan te sluiten, en nadien telenet voor internet (geen telenet tv gebied). Deze sloot spijtig genoeg een internet only filter er tussen.
Naar PBE gebeld, ja konden pas daags nadien komen. Ik tot daar, ff gaan horen dat dit toch niet sneller kon (omdat dag er na niemand thuis was). Hebben dan ff gebeld naar die technieker en was nog even langs gekomen. Woonde vlak bij en vond dat niet erg. Ik woonde op geen km van PBE gebouw dus voor mij was het uiteraard ook handig.
If so, spring er eens binnen.
Toen ik nog in Lubbeek woonde had ik het probleem dat eerst PBE kwam voor de televisie aan te sluiten, en nadien telenet voor internet (geen telenet tv gebied). Deze sloot spijtig genoeg een internet only filter er tussen.
Naar PBE gebeld, ja konden pas daags nadien komen. Ik tot daar, ff gaan horen dat dit toch niet sneller kon (omdat dag er na niemand thuis was). Hebben dan ff gebeld naar die technieker en was nog even langs gekomen. Woonde vlak bij en vond dat niet erg. Ik woonde op geen km van PBE gebouw dus voor mij was het uiteraard ook handig.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Ik heb tot op heden nog geen enkel bericht gekregen van Telenet / PBE..
Maar internet werkt wel ineens weer goed.. Ik begrijp niet wat er aan de hand is, maar het kan volgende maand weer gedaan zijn.
Service = 0 op dit moment...
Maar internet werkt wel ineens weer goed.. Ik begrijp niet wat er aan de hand is, maar het kan volgende maand weer gedaan zijn.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Je krijgt hier toch een rechtstreeks uitgestoken hand van Charlotte?Dafke schreef:Ik heb tot op heden nog geen enkel bericht gekregen van Telenet / PBE..
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Beschouw het als extra service dat Charlotte (waarschijnlijk tijdens de uren) u een rechtstreekse link aanbied.Dafke schreef:Ik heb het niet over Charlotte..
Ik heb het over de service van Telenet in het algemeen hoe ze de opvolging doen van het probleem.
Aan de Charlotte's, 320i's, hollebollegijzen enco: is jullie tussenkomst op userbase effectief voorzien in jullie takenpakket of is dit eerder stiekem tijdens of vrijblijvend na de uren?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Charlotte zit hier officieel, eigenlijk is TIK waar hij moet zitten, maar userbase neemt hij er ook nog bij soms, maar hier zijn niet echt veel topics. Sinds alle problemen ivm Telenet te vinden zijn op het TIK-forum.
- Telenet
- ISP Official
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
Dat behoort inderdaad tot het takenpakket. Opvolging van de fora gebeurt vaak ook na de uren en tijdens de weekends. Dat is echter volledig op vrijwillige basis.
Dafke, ik heb jouw PM ontvangen en zal dit zsm proberen uit te klaren.
Dafke, ik heb jouw PM ontvangen en zal dit zsm proberen uit te klaren.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
en hup, weer update
weer tech langsgeweest (swat team) ongeveer 2 min
liet PBE weer is komen
PBE komt met de uitleg: ja we weten dat er een probleem is, maar alles alles alles is hier al eens vervangen geweest (problemen gaan blijkbaar 2km en verder ook nog) maar we moeten hier constant goeie waarden..
We zullen het hele net nog maar eens laten onderzoeken...
joepie
weer tech langsgeweest (swat team) ongeveer 2 min
liet PBE weer is komen
PBE komt met de uitleg: ja we weten dat er een probleem is, maar alles alles alles is hier al eens vervangen geweest (problemen gaan blijkbaar 2km en verder ook nog) maar we moeten hier constant goeie waarden..
We zullen het hele net nog maar eens laten onderzoeken...
joepie

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Mijn ouders hebben dergelijke problemen maanden aan een stuk gehad, telkens ging het wat beter (voor een tijde) na het vervangen van wat bakjes in de geburen, tot men uiteindelijk nog eens heel wat meer heeft vervangen.
Blijven aandringen is dus de boodschap !
Blijven aandringen is dus de boodschap !