Ja bon, bij Scarlet is het 5€, zo kan ik het ook...liger schreef:http://www.dxadsl.be/
Mijn punt was: aan de alternatieve operator kost dit meer, daar - als ik me niet vergis ! - Belgacom 11,80€ vraagt voor raw copper.
Ja bon, bij Scarlet is het 5€, zo kan ik het ook...liger schreef:http://www.dxadsl.be/
Ja van grote isp had ik verwacht dat ze raw copper gaan "sponseren" maar denk je dat dxadsl dat ook doet? Ik dacht eerder dat prijs nog eens verlaagd werd.cloink schreef:Ja bon, bij Scarlet is het 5€, zo kan ik het ook...liger schreef:http://www.dxadsl.be/
Mijn punt was: aan de alternatieve operator kost dit meer, daar - als ik me niet vergis ! - Belgacom 11,80€ vraagt voor raw copper.
50 euro lijkt me inderdaad een correcte prijs voor XL turbonet + telefoondopke schreef:Als ze de limieten opdoeken en 50 € vragen voor die xl turbonet + telefoon shake , dan denk ik er misschien nog eens aan . Hoe dan ook het is en blijft nog steeds te duur .
Ooit hing dit ervan af met hoeveel je op de lokale lus zat. Met 2 bvb. op de boerenbuiten was leuk, met 200 bvb. in 't midden van 't stad dan kon je het wel vergeten tijdens de spitsuren. Ik kan zelf niet zeggen hoe de toestand nu is (lang geleden weggegaan bij TN), maar volgens een vriend is het nog niet veel beter...Svekke schreef:Bij Telenet is 12Mbps echt wel 12Mbps, en geen 4 of 6 of 9...
Surf je draadloos ? Kan je draadloos ook zulke snelheden halen ?
Ja, maar je betaald evenveel als de goedkoopste shake met dat abonnement.bwx schreef:zou dit internetpakket nu los te krijgen zijn ook? volgens het artikel op ZDNet zegt de woordvoerder van TN dat ze niet noodzakelijk in de packs moeten. Ik heb nl. internet via het werk en digitale tv privé en dat zijn twee aparte facturen/klantnrs... En die verhoging is natuurlijk meegenomen
Kan je even een voorbeeld geven?duizend schreef:Neen het zijn verdoken prijsverhogingen, je betaalt meer (en krijgt ook wat meer volume, maar volgens telenet had niemand dat nodig)
Als je met het volume van de vorige packs toekwam (dus niks bijbestelde) betaal je in de toekomst meer.
Daar ben ik het niet mee eens.proxiboyke schreef:zelfs nie tussen een bassicnet en turbonet.
Dat klopt niet wat jij zegt.proxiboyke schreef:nee daar zal je niets van merken.
zelfs nie tussen een bassicnet en turbonet.
maar als je naar sites gaat met veel fotos of filmpjes dan zal je het wel merken en uiteraard bij het echt downloaden van muziek en zo
mijn formule blijft toch eigenlijk hetzelfde, enfin we zien wel deze week.proxiboyke schreef:natuurlijk niet ! je zou eens moeten weten hoeveel mensen nog met het duure mono zitten.
En dit is bij iedere provider zo je blijft bij de formule tot jezelf veranderd.
Dit is altijd zo met nieuwe namen.
Er is wel een verschil tussen wat nu gebeurd en wat een maand geleden gebeurd is, toen veranderden ze de specificaties en dan is dit voor iedereen.
De optie FreePhone 24 is een supplement van € 5 per maand op de prijs van de Telenet Shakeskaise1 schreef:euh, iemand die weet of je bij die shakes packs ook de optie hebt het om 24/7 gratis te bellen enfin die 5 € extra zoals bij freephone ?
De digicorder hangt in een VLAN dus je hebt wel degelijk 2 internet IP-adressen ter beschikking.pwr schreef:maar dan gaat de digcorder één van die 2 ip-adressen afsnoepen (kan hem niet aansluiten aan de router dacht ik ?)
Op het Tik forum is er iemand die gevonden heeft hoe je een digibox/corder kan aansluiten op een router.pwr schreef:zou mij ook wel zo ne ComfortNet XL willen nemen..
heb nu ExpressNet met bijgevolg 2 ip's
maar dan gaat de digcorder één van die 2 ip-adressen afsnoepen (kan hem niet aansluiten aan de router dacht ik ?)
nu heb ik wel degelijk 2 ip's nodig , één voor mijn gewoon internet via mijn router en dat ander ip heb ik nodig om een VPN op te zetten met de server van VW/Audi in Duitsland ten behoeve van coderen van transponder-sleutels enz.
zou men bij de Funky Shake optioneel een derde ip kunnen bekomen mits meerprijs waarschijnlijk ??
heb op de site van Telenet zitten zoeken maar vind het zo direct niet terug..
Astralon schreef:De digicorder hangt in een VLAN dus je hebt wel degelijk 2 internet IP-adressen ter beschikking.