Hey
Weet er iemand hoe de buitenlandse gesprekken worden gefactureerd? ik heb Homeconnect...
Ik heb vorige maand (augustus dus) uren en uren naar buitenland zitten te bellen. nu ( 5 - September) heb ik mijn factuur via email gekregen met een bedrag van maar 49,95 euro . Dus gewoon de abonementskosten...
Ik had nl veeeeel hogere kost verwacht.
Heeft er iemand ervaring hiermee???
brgds
Buitenlandse gesprekken
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb zelf al 3 maanden ofzo 0 eur telefoonkosten moeten betalen, ik denk de rest van de HomeConnecters ook.
Ik dacht gelezen te hebben dat ze dat gewoon nog niet geïmplementeerd hadden bij Dommel.
Ik dacht gelezen te hebben dat ze dat gewoon nog niet geïmplementeerd hadden bij Dommel.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
geen billing server geimplementeerd ? Dat is ook niet gezond he, hoe langer dit duurt, hoe groter de factuur wordt, en ga dan maar nakijken of deze gesprekslijst kloptZelete schreef:Ik heb zelf al 3 maanden ofzo 0 eur telefoonkosten moeten betalen, ik denk de rest van de HomeConnecters ook.

- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
zucht of weer 50 topics over hetzelfdeZamba schreef:dus binnenkort voor de dommelaars een dikke factuur.

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Toch toevallig niet de zus van Zambo? Die zaagt namelijk ook maar dan op Belgacom.Zamba schreef:dus binnenkort voor de dommelaars een dikke factuur.

To download or not to download, that's the question.
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik heb geen homeconnect maar de digitel van Dommel (of hoe dat ook moge heten) en daar zijn de buitenlandse gesprekken best wel goedkoop (in vergelijking met BGC) (ong. 1€/uur naar Frankrijk of US).
Hoe ze hun facturen opmaken weet ik niet. Daar kom ik nl. niet aan uit. Vorige maand kreeg ik er een met alleen de buitenlandse gesprekken. De binnenlandse gesprekken staan er niet op en de oudste dateert zelfs van 19/4
Hoe ze hun facturen opmaken weet ik niet. Daar kom ik nl. niet aan uit. Vorige maand kreeg ik er een met alleen de buitenlandse gesprekken. De binnenlandse gesprekken staan er niet op en de oudste dateert zelfs van 19/4

Dat je je mening kenbaar maakt ben ik absolute voorstander van, maar iemand anders beledigen door je mening te verkondigen is niet echt gepast op dit forum. Nu dat is mijn persoonlijke mening. Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die zich aansluiten bij mijn mening.Fireblade schreef:Toch toevallig niet de zus van Zambo? Die zaagt namelijk ook maar dan op Belgacom.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Als jij dat zo vindt, verwijder dan gerust mijn reactie.L-army schreef:Dat je je mening kenbaar maakt ben ik absolute voorstander van, maar iemand anders beledigen door je mening te verkondigen is niet echt gepast op dit forum. Nu dat is mijn persoonlijke mening. Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die zich aansluiten bij mijn mening.Fireblade schreef:Toch toevallig niet de zus van Zambo? Die zaagt namelijk ook maar dan op Belgacom.
Maar dan moet je dat wel bij iedereen doen die zulk soort (nutteloze) reacties plaatst want ik ben bijlange niet de enige.
Maar goed, ik ga hier niet beginnen zeuren en het topic naar de zak helpen, daarmee is niemand geholpen.
trouwens: het was niet beledigend bedoeld, eerder sarcastisch.
To download or not to download, that's the question.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Van mijn part mogen die gesprekken gratis hoor, als ze mij hiervoor aanrekenen, het zal al niet veel zijn, dan mogen ze van mijn part een commerciële geste doen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Met digitel kon je je nog niet aangerekende gesprekken zien (dus een soort log) om een ideetje te krijgen van je belgedrag voor de factuur je verrast. Zou wel leuk zijn als homelink dat ook krijgt.
-
- Plus Member
Ik krijg ook al 2 maanden gewoon factuur van 49.95euro
vraag me ook af waneer ze factuur gaan maken
vraag me ook af waneer ze factuur gaan maken