Dommel update??
Graag wat meer info. Hebben ze dit aan de telefoon gezegd. Waarom hebben ze dit gezegd? Had je een probleem?Wentie schreef:Bij dommel zeiden ze dat er deze week een update ging komen.
Waar kan ik die ergens vinden om te downloaden?
Of gaat de homelink dat vanzelf vragen om updates te downloaden?
groetjes,
Wentie
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 22:21
- Bedankt: 2 keer
Ik vraag het mij ook wel af wanneer die update er aan komt:
ik wil asap:
- mijn domeinnaam kunnen registreren
- emailadressen kunnen aanmaken in dit domein
- mijn 200 MB webspace kunnen gebruiken
groeten,
Kris
ik wil asap:
- mijn domeinnaam kunnen registreren
- emailadressen kunnen aanmaken in dit domein
- mijn 200 MB webspace kunnen gebruiken
groeten,
Kris
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
ondertussen is het domein dat ik wou registreren weg
Dit heb ik in mijn ander topic waar ik om raad vraag reeds gezegd.broli schreef:Graag wat meer info. Hebben ze dit aan de telefoon gezegd. Waarom hebben ze dit gezegd? Had je een probleem?Wentie schreef:Bij dommel zeiden ze dat er deze week een update ging komen.
Waar kan ik die ergens vinden om te downloaden?
Of gaat de homelink dat vanzelf vragen om updates te downloaden?
groetjes,
Wentie
Ze hebben me dit aan de telefoon gezegd omdat ik nog steeds niet kan gebelt worden (heb homeconnect sinds 23/06) en ze zeiden aan de telefoon dat er deze week een update van homeconnect ging komen waardoor ik wel zou gebelt kunnen worden.
Ik wilde mijn domein overzetten, maar omdat ik ofwel moest vernieuwen ofwel overzetten (en dit ging nog niet) zit ik terug vast voor een jaar.sn00zerman schreef:Ik vraag het mij ook wel af wanneer die update er aan komt:
ik wil asap:
- mijn domeinnaam kunnen registreren
Dus hoop ik maar dat het binnen een jaar in orde is (want ik heb nu toch al betaald voor hosting en domeinnaam) (mij niet verkeerd begrijpen want ik heb natuurlijk ook veel liever dat het al vroeger in orde is)
...
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
je kunt binnen het jaar uw domein overplaatsen hoorBBB schreef:Ik wilde mijn domein overzetten, maar omdat ik ofwel moest vernieuwen ofwel overzetten (en dit ging nog niet) zit ik terug vast voor een jaar.sn00zerman schreef:Ik vraag het mij ook wel af wanneer die update er aan komt:
ik wil asap:
- mijn domeinnaam kunnen registreren
Dus hoop ik maar dat het binnen een jaar in orde is (want ik heb nu toch al betaald voor hosting en domeinnaam) (mij niet verkeerd begrijpen want ik heb natuurlijk ook veel liever dat het al vroeger in orde is)
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26
Dat zeggen ze wekelijksWentie schreef:Bij dommel zeiden ze dat er deze week een update ging komen.
Kan jij ook wel gebeld worden door Proximus en Mobistar, maar niet door Belgacom en Telenet? Want dat is bij mij nu al 2 weken zo, dat vaste lijnen ons niet kunnen bellen, maar GSM'ers kunnen ons wel bellen. Lijkt me vreemd na 2 weken.Wentie schreef:Ze hebben me dit aan de telefoon gezegd omdat ik nog steeds niet kan gebelt worden (heb homeconnect sinds 23/06) en ze zeiden aan de telefoon dat er deze week een update van homeconnect ging komen waardoor ik wel zou gebelt kunnen worden.
Als ik het goed begrijp, ligt dit dus wel degelijk aan Dommel? Of voeren Belgacom en Telenet erg weinig aanpassingen uit aan hun routeringstabellen, cfr http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19436 :
2. Ik kan wel bellen maar niet opgebeld worden
Oplossing: Geduld. Dit komt vanzelf in orde. De meeste telefoonoperatoren hebben hun routerings-tabellen nog niet aangepast om voor jouw nummer door te schakelen naar Dommel. In de loop van de komende dagen zal dit gradueel opgelost geraken - omdat elke operator de nodige wijzigingen moet aanbrengen. Dommel zelf kan hier niets aan doen.
idem hier, gsm's kunnen mij bellen, vaste lijnen niet... ik heb eens gebeld naar telenet om te vragen hoe dat kwam (aangezien ik bij dommel niet binnen geraak), maar daar waren ze erg kort: "Dommel moet hiervoor een klacht indienen bij ons, wij kunnen u niet helpen"bravo schreef:Kan jij ook wel gebeld worden door Proximus en Mobistar, maar niet door Belgacom en Telenet? Want dat is bij mij nu al 2 weken zo, dat vaste lijnen ons niet kunnen bellen, maar GSM'ers kunnen ons wel bellen. Lijkt me vreemd na 2 weken.Wentie schreef:Ze hebben me dit aan de telefoon gezegd omdat ik nog steeds niet kan gebelt worden (heb homeconnect sinds 23/06) en ze zeiden aan de telefoon dat er deze week een update van homeconnect ging komen waardoor ik wel zou gebelt kunnen worden.
Als ik het goed begrijp, ligt dit dus wel degelijk aan Dommel? Of voeren Belgacom en Telenet erg weinig aanpassingen uit aan hun routeringstabellen, cfr http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19436 :
2. Ik kan wel bellen maar niet opgebeld worden
Oplossing: Geduld. Dit komt vanzelf in orde. De meeste telefoonoperatoren hebben hun routerings-tabellen nog niet aangepast om voor jouw nummer door te schakelen naar Dommel. In de loop van de komende dagen zal dit gradueel opgelost geraken - omdat elke operator de nodige wijzigingen moet aanbrengen. Dommel zelf kan hier niets aan doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
dat klinkt dus duidelijk als "dommel pesten"guess_who schreef: idem hier, gsm's kunnen mij bellen, vaste lijnen niet... ik heb eens gebeld naar telenet om te vragen hoe dat kwam (aangezien ik bij dommel niet binnen geraak), maar daar waren ze erg kort: "Dommel moet hiervoor een klacht indienen bij ons, wij kunnen u niet helpen"
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
zou ik niet durven zeggen !bravo schreef:dus we zitten nog wel eventjes vast op deze manier? Dank u BC & Telenet!
Bepaalde nummers die ik had doorgegeven aan dommel omdat zij me niet konden bereiken werken . Andere die ik nog niet had doorgegeven werkten niet . Dus wel raar dat er sommige nummers van belgacom wel werken en andere niet . Telenet werkt bij mijn weten allemaal wel.
Voordien was het belgacom die altijd heeft gewerkt tot telenet het terug deet dan was belgacom weg . Dus volgens mij zit dommel er ook tussen zenne . En dommel bied een service aan en heb geen dienst van BC of telesnet . Ben klant bij dommel en niet bij de rest ! Dus dommel moet het regelen en sneller dan nu . Al meer dan een maand aangesloten dus nu mag het wel eens gaan werken !!!!
Daar ben ik het niet volledig mee eens. Het kan evengoed aan Telenet of Belgacom liggen, die weigeren om hun routeringstabellen te updaten.Sniffie schreef:Ben klant bij dommel en niet bij de rest ! Dus dommel moet het regelen en sneller dan nu . Al meer dan een maand aangesloten dus nu mag het wel eens gaan werken !!!!
Heb na 3 minuten een Dommel medewerker aan de lijn gehad. Heb de vraag ook gesteld waarom Belgacom en Telenet ons niet konden bellen, maar wel zelf die nummers kan bellen. Heb enkele telefoonnummers opgegeven die ons niet konden bereiken, en ze gaan het onderzoeken. Als ik iets verneem, dan laat ik het hier weten!
Net Dommel aan de lijn gehad en gevraagd naar die update.
Update komt er inderdaad aan. De nieuwe software laat ook toe om je proforma fakturen te bekijken zodat je niet meer op dommel.be daarvoor moet aanloggen. Je gratis domein naam aanmaken zou er ook in zitten.
Verder hebben ze ook wat bugs gecorrigeerd.
Je huidige homeconnect software zal zelf voorstellen om te updaten als de nieuwe versie beschikbaar is. Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof. Ze verwachten tussen nu en een 2-tal weken dat de update er zou moeten zijn.
Update komt er inderdaad aan. De nieuwe software laat ook toe om je proforma fakturen te bekijken zodat je niet meer op dommel.be daarvoor moet aanloggen. Je gratis domein naam aanmaken zou er ook in zitten.
Verder hebben ze ook wat bugs gecorrigeerd.
Je huidige homeconnect software zal zelf voorstellen om te updaten als de nieuwe versie beschikbaar is. Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof. Ze verwachten tussen nu en een 2-tal weken dat de update er zou moeten zijn.
Ze hebben maar 1 persoon voor de software releases, geen backup?rte968 schreef:Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof.
Laten we hopen dat die persoon zichzelf niet tegen een boom parkeert dan.
Net gesproken met de helpdesk, ik moest na 16:00 uur terugbellen, hoe ze nu uiteindelijk mijn 2e telefoonnummer van digitel gingen overzetten.
Nu kreeg ik de informatie dat volgende week vrijdag 29-08-08 er een update word gelanceerd.
Ik vroeg nog met nadruk of dit nu zeker was, en dat dit een correcte datum was. en er werd me met nadruk verteld dat dan echt de update word gereleasd.
Dus nog effies geduld ( word wel vaker gezegd . )
Nu kreeg ik de informatie dat volgende week vrijdag 29-08-08 er een update word gelanceerd.
Ik vroeg nog met nadruk of dit nu zeker was, en dat dit een correcte datum was. en er werd me met nadruk verteld dat dan echt de update word gereleasd.
Dus nog effies geduld ( word wel vaker gezegd . )
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 04 aug 2008, 03:47
als de software nog ni released is, hoe kan iemand dan al een backup hebbenXanion schreef:Ze hebben maar 1 persoon voor de software releases, geen backup?rte968 schreef:Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof.
Laten we hopen dat die persoon zichzelf niet tegen een boom parkeert dan.
Er is maar 1 persoon die de software kan releasen!!!! Als die zich tegen een boom parkeert kan men dus geen nieuwe software uitrollenRootworking schreef:als de software nog ni released is, hoe kan iemand dan al een backup hebbenXanion schreef:Ze hebben maar 1 persoon voor de software releases, geen backup?rte968 schreef:Ze zijn momenteel nog aan het testen en de persoon die het gaat releasen is momenteel op verlof.
Laten we hopen dat die persoon zichzelf niet tegen een boom parkeert dan.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dan is het aan dommel om op hun strepen te gaan staan en niet de klant !bravo schreef:Daar ben ik het niet volledig mee eens. Het kan evengoed aan Telenet of Belgacom liggen, die weigeren om hun routeringstabellen te updaten.Sniffie schreef:Ben klant bij dommel en niet bij de rest ! Dus dommel moet het regelen en sneller dan nu . Al meer dan een maand aangesloten dus nu mag het wel eens gaan werken !!!!
Dommel moet zijn diensten aanbieden als voor gesteld en niet iets dat maar half werkt !
Of zou dommel zo lomp zijn dat zij niets op papier hebben staan en wat verder prossen om in leven te kunnen blijven !
Ondertussen zijn we 1 september en ik heb alvast nog geen update gezien. WEER eens worden we, zoals zoveel malen bij dommel de laatste tijd, voorgelogen en afgescheept! GOE BEZIG DOMMELtjahhh schreef:Net gesproken met de helpdesk, ik moest na 16:00 uur terugbellen, hoe ze nu uiteindelijk mijn 2e telefoonnummer van digitel gingen overzetten.
Nu kreeg ik de informatie dat volgende week vrijdag 29-08-08 er een update word gelanceerd.
Ik vroeg nog met nadruk of dit nu zeker was, en dat dit een correcte datum was. en er werd me met nadruk verteld dat dan echt de update word gereleasd.
Dus nog effies geduld ( word wel vaker gezegd . )
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
't is wel ZEER off-topic, en misschien niet het gepaste topic om het in te zetten, maar ik wist niet in welk topic ik dit anders zou moeten zetten.
er is dus wel degelijk een Senior System Engineer aangenomen bij Dommel.
http://www.linkedin.com/pub/1/3a3/93a
Dit heb ik per toeval gevonden tijdens een search op google.
Dus Dommel vindt dus wel degelijk werknemers, maar heeft gewoonweg niet genoeg met 1 extra persoon
Tot zover off-topic.
---------------------------------------------
Om het nu toch wat on-topic te draaien: Ze zijn dus nog altijd onderbemand, met als gevolg dat ze niet op tijd klaar raken met al hun updates en dergelijke.
er is dus wel degelijk een Senior System Engineer aangenomen bij Dommel.
http://www.linkedin.com/pub/1/3a3/93a
Dit heb ik per toeval gevonden tijdens een search op google.
Dus Dommel vindt dus wel degelijk werknemers, maar heeft gewoonweg niet genoeg met 1 extra persoon
Tot zover off-topic.
---------------------------------------------
Om het nu toch wat on-topic te draaien: Ze zijn dus nog altijd onderbemand, met als gevolg dat ze niet op tijd klaar raken met al hun updates en dergelijke.
To download or not to download, that's the question.
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.Fireblade schreef:'t is wel ZEER off-topic, en misschien niet het gepaste topic om het in te zetten, maar ik wist niet in welk topic ik dit anders zou moeten zetten.
er is dus wel degelijk een Senior System Engineer aangenomen bij Dommel.
http://www.linkedin.com/pub/1/3a3/93a
Dit heb ik per toeval gevonden tijdens een search op google.
Dus Dommel vindt dus wel degelijk werknemers, maar heeft gewoonweg niet genoeg met 1 extra persoon
Tot zover off-topic.
---------------------------------------------
Om het nu toch wat on-topic te draaien: Ze zijn dus nog altijd onderbemand, met als gevolg dat ze niet op tijd klaar raken met al hun updates en dergelijke.
Dat is toch al een goed teken, ze hebben het eindelijk door dat ze meer en meer succes krijgen, hopelijk blijven de prijzen laag , (of lager) en gaat de service omhoogWentie schreef:Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.Fireblade schreef:'t is wel ZEER off-topic, en misschien niet het gepaste topic om het in te zetten, maar ik wist niet in welk topic ik dit anders zou moeten zetten.
er is dus wel degelijk een Senior System Engineer aangenomen bij Dommel.
http://www.linkedin.com/pub/1/3a3/93a
Dit heb ik per toeval gevonden tijdens een search op google.
Dus Dommel vindt dus wel degelijk werknemers, maar heeft gewoonweg niet genoeg met 1 extra persoon
Tot zover off-topic.
---------------------------------------------
Om het nu toch wat on-topic te draaien: Ze zijn dus nog altijd onderbemand, met als gevolg dat ze niet op tijd klaar raken met al hun updates en dergelijke.
-
- Elite Poster
- Berichten: 964
- Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek .
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Bij deze dan veel succes toegewenst !Wentie schreef:Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
helpdesk kan van thuis uit.dopke schreef:Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek .
Inderdaad. Ik zou wel graag betaald willen worden om hier de problemen op te lossen.silencer schreef:helpdesk kan van thuis uit.dopke schreef:Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek .
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Je kan zelf nog altijd beginnen met je eigen betaalnummer.broli schreef:Inderdaad. Ik zou wel graag betaald willen worden om hier de problemen op te lossen.silencer schreef:helpdesk kan van thuis uit.dopke schreef:Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek .
Er staan al maanden verschillende vacatures open bij Dommel, ook op hun website. het is dus niet dat ze nu pas begonnen zijn met zoeken he. Maar ja blijkbaar vinden het juiste personeel niet.Uloga schreef:
Dat is toch al een goed teken, ze hebben het eindelijk door dat ze meer en meer succes krijgen, hopelijk blijven de prijzen laag , (of lager) en gaat de service omhoog
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Die betreffende persoon is inderdaad al sinds juli 2008 actief bij Schedom NV/SA.Draco888 schreef:Er staan al maanden verschillende vacatures open bij Dommel, ook op hun website. het is dus niet dat ze nu pas begonnen zijn met zoeken he. Maar ja blijkbaar vinden het juiste personeel niet.Uloga schreef:
Dat is toch al een goed teken, ze hebben het eindelijk door dat ze meer en meer succes krijgen, hopelijk blijven de prijzen laag , (of lager) en gaat de service omhoog
To download or not to download, that's the question.
dopke schreef:Wentie schreef:
Ook eff off topic: Ze zijn vollop bezig met mensen aan nemen, ik ben er vorige week op sollicitatiegesprek geweest.
Waar gaan ze u dan zetten ? , de keuken , wc en woonruimte zijn al volzet , in de kelder hebben ze mischien nog plek .
Ik ga da hier ni nog eens zeggen, zoek maar eff in 't forum Ik heb hier al gezegd wat voor personeel ze aan het aan nemen zijn.
-
- Member
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22
Als ze jou aan de telefoon september zeggen dan mag je zeker zijn dat dat niet zo is. Die mensen wordendaar gewoon betaald om jou gerust te stellen en te doen geloven dat het er 'bijna' is. Mijn activatiebrief van mijn Homeconnect ging er 'volgende week' zijn , 4 weken na elkaar.woete schreef:Heeft er iemand nog recent nieuws ivm update homelink?
Ik zit er écht op te wachten.
Ik heb gisteren nog eens gebeld om mijn Telenet tel nr naar Dommel over te zetten en dat ging niet voor de update er is.
Maw: ik moet voor Telenet blijven betalen (anders ben ik die nr kwijt) zolang er geen update is.
Dus ik ben ook aan't wachten (zoals velen denk ik) en vroeg ook wanneer die er ging zijn.
Het antwoord kon hij helaas niet geven, aangezien hij er eigenlijk al had moeten zijn...
Maw: ik moet voor Telenet blijven betalen (anders ben ik die nr kwijt) zolang er geen update is.
Dus ik ben ook aan't wachten (zoals velen denk ik) en vroeg ook wanneer die er ging zijn.
Het antwoord kon hij helaas niet geven, aangezien hij er eigenlijk al had moeten zijn...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
wat is dat nu voor zever? o_O Je hebt al factuur enzo betaald van dommel?Kanter schreef:Ik heb gisteren nog eens gebeld om mijn Telenet tel nr naar Dommel over te zetten en dat ging niet voor de update er is.
Maw: ik moet voor Telenet blijven betalen (anders ben ik die nr kwijt) zolang er geen update is.
Dus ik ben ook aan't wachten (zoals velen denk ik) en vroeg ook wanneer die er ging zijn.
Het antwoord kon hij helaas niet geven, aangezien hij er eigenlijk al had moeten zijn...
Dan moeten ze uw overschakelen of uw rekening van telenet betalen imo.
wij hebben gewoon ons telenetnummer kunnen overzetten!Kanter schreef:Ik heb gisteren nog eens gebeld om mijn Telenet tel nr naar Dommel over te zetten en dat ging niet voor de update er is.
Maw: ik moet voor Telenet blijven betalen (anders ben ik die nr kwijt) zolang er geen update is.
Dus ik ben ook aan't wachten (zoals velen denk ik) en vroeg ook wanneer die er ging zijn.
Het antwoord kon hij helaas niet geven, aangezien hij er eigenlijk al had moeten zijn...
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik ben eigenlijk benieuwd of de nieuwe update nog voor oktober zal komen. Ik had hier al van iemand gelezen (vraag me niet waar) dat het nog paar maanden zou kunnen duren?
To download or not to download, that's the question.