Speed connect?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Zijn er nog berichten geweest over vdsl/vdsl2 van dommel ?
Ik meen me te herinneren dat daar nu iets in september iets mee zou gebeuren.
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Xi schreef:Zijn er nog berichten geweest over vdsl/vdsl2 van dommel ?
Ik meen me te herinneren dat daar nu iets in september iets mee zou gebeuren.


Dommel kennende zal je al blij mogen zijn dat het september 2009 zal zijn :lol:
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Zou je hier eens willen lezen + posten :
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19852

Dubbele topics vind ik persoonlijk overbodig.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Errrm, hij heeft het over Speedconnect (de VDSL2 oplossing van Dommel) en niet over de 12Mbit/s Speedpack (ADSL2+). Eerst lezen (en begrijpen) alvorens te reageren ;-)

Ontopic :
Buiten de aankondiging van een hele tijd geleden (dat het vanaf september beschikbaar zou zijn) is er nog geen verdere informatie vrijgegeven. Ik zit er zelf ook met spanning om te wachten om eerlijk te zijn.
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Woops, inderdaad, foutje van mij :oops:

*edit* : Voor VDSL2 (Speed Connect), heb ik in een andere thread gelezen dat je best eens checkt voor BelgacomTV. Indien je 2 HD streams kan ontvangen, zou VDSL2 mogelijk kunnen zijn.
Uiteraard moet Belgacom het dan nog openstellen voor Dommel natuurlijk.

Helaas, geen ADSL2+ of VDSL2 verkrijgbaar bij mij :(
Zone 013
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

het product bestaat nog eigenlijk niet, dus maakt het niet uit of je wel of niet kan aangelsoten worden op vdsl

Mijn voorspelling: inschrijvingen februari 2009
activatie: +-juni
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

http://www.zdnet.be/news.cfm?id=68083

Eerst zeggen ze vanaf volgend jaar , die van dommel zegt begin 2008 , en de mdems die alle dsl varianten aankunnen komen eraan eind dit jaar . Tja wat zal het nu zijn .

Ik gok op de eerste 6 maand van volgend jaar :-D .
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Die link verwijst naar een webpagina van 2007. Plannen kunnen inderdaad nogal eens wijzigen, niet alleen bij Dommel.

Het is en blijft het eeuwige verhaal : Dommel is en blijft afhankelijk van de goodwill van BGC. Pas wanneer BGC het groen licht geeft, kan Dommel via VDSL2 gaan aanbieden en geen seconde vroeger.

Bovendien heb ik de indruk dat Dommel nogal eens de neiging om nieuwe zaken zeer snel aan te kondigen, misschien zelfs vooraleer de deal (in dit geval met BGC) 100% rond is. Als je er dan een kink in de kabel komt ...

Daarenboven zou het best kunnen dat met de heisa rond Homeconnect en de verhoging van de snelheid naar 12 Mbit/s Dommel al genoeg op zijn bord heeft liggen en daarom besloten heeft om Speedconnect voor een tijdje in de koelkast te steken.

Dommel heeft dus zeker en vast boter op zijn hoofd, maar is zeker niet de enige verantwoordelijke voor alle problemen.

Ik zit zelf ook te wachten op Speedconnect, maar buiten geduld hebben, is er niet veel dat we kunnen doen. Trouwens, september telt nog 25 dagen ;-)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

uh, idd een bericht uit 2007 en Dom liet dus blijken dat het een abbo gaat worden ala 59.95 €..;serieus gaan jullie dat niet veel vinden voor een 12 Mbit speedconnect abbo ? en ge moet dan nog een tel line.
Met de telenet shakes Turbonet XL+ Freephone komt maar :lol: aan 70€ en daar speed je aan 25 Mbit...
Nee jong die prijzen zijn veel veel te hoog voor een inetabbo...
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

kaise1 schreef:uh, idd een bericht uit 2007 en Dom liet dus blijken dat het een abbo gaat worden ala 59.95 €..;serieus gaan jullie dat niet veel vinden voor een 12 Mbit speedconnect abbo ? en ge moet dan nog een tel line.
Met de telenet shakes Turbonet XL+ Freephone komt maar :lol: aan 70€ en daar speed je aan 25 Mbit...
Nee jong die prijzen zijn veel veel te hoog voor een inetabbo...


VDSL2 zal toch snelheden zijn van 100mbps tot op 500meter, dan 50mbps tot op 1 kilometer ofzo en dan 20-50mbps tot op 4kilometer?
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ja, ge ziet het , het enige dat Belgacom nu misschien gaat vrijgeven op vdsl2 is 12 Mbit
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

kaise1 schreef:ja, ge ziet het , het enige dat Belgacom nu misschien gaat vrijgeven op vdsl2 is 12 Mbit


Volgens een artikel zullen ze wel die snelheden aanbieden(Dommel ook). Je zal natuurlijk meer mogen betalen :P Het is niet zo dat je voor je ADSL Go plots 50mbps zal krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”