With your 'Postpaid' EDPnet Mobile subscription, you have €10 call credit per month, no subscription fee!
You only pay €0,09 per minute for your calls to EDPnet Mobile and €0,15 per minute for other national (both fixed and mobile) calls.
There's no activation fee and connection fee per call charged.
You have FREE number retention and FREE services: voicemail, blocking calls, ...
You want to make calls when you're abroad? The roaming service is automatically activated.
Attention, EDPnet Mobile is only available if you already have an EDPnet ADSL subscription.
EDPNET MOBILE TARIFFS
You receive a monthly invoice with an overview of your calls.
VAT excl. VAT incl.
Subscription - Call credit per month* €8,27 €10
Activation fee FREE FREE
Connection fee FREE FREE
NATIONAL TARIFFS (calculation per second, after 1st minute) - Destination:
EDPnet Mobile network €0,075 €0,09
Other networks** €0,124 €0,15
SMS** €0,075 €0,09
INTERNATIONAL TARIFFS (calculation per second, after 1st minute) - Destination:
European Union*** €0,32 €0,39
Other European countries €0,41 €0,50
Africa €0,41 €0,50
Asia €0,41 €0,50
North-America €0,32 €0,39
South-America €0,41 €0,50
Australia €0,32 €0,39
Cuba, East Timor, North Korea, Salomon Islands, Wallis & Futuna, Norfolk Island, Saint Helena, Papua New Guinea, Diego Garcia €1,24 €1,50
Satellite €4,13 €5,00
International SMS €0,21 €0,25
- All prices are subject to changes - Tariffs valid from 01/09/2008
* Unused call credit cannot be transferred to the following month
** Except for special numbers (070, 090x, ...) and Premium SMS
*** EU are the 27 membre countries: Belgium · Bulgaria · Cyprus · Denmark · Germany · Estonia · Finland · France · Greece · Hungary · Ireland · Italy · Latvia · Lithuania · Luxembourg · Malta · the Netherlands · Austria · Poland · Portugal · Roemania · Slovenia · Slovakia · Spain · Czech Republic · United Kingdom · Sweden
bron :edpnet
mobiele tarieven vanaf 1 september (edpnet only)
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Kan je geen engels Zambo of werkt www.edpnet.be niet bij u?
Geef eens een gefundeerde mening/vergelijking over het aanbod, dan hebben we misschien nog iets aan uw post.
Geef eens een gefundeerde mening/vergelijking over het aanbod, dan hebben we misschien nog iets aan uw post.
-
- Pro Member
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
- Locatie: Kapelle op den Bos
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik bekijk het als "service" voor hun klantenZambo schreef:Het is enkel beschikbaar als je ADSL bij EDPnet hebt, Koppelverkoop dus.
Ik zou eerder verwachten dat ze breedband gerelateerde diensten zouden aanbieden zoals degelijke VOIP telefonie.
Vergeet niet dat de telenet "packs " een serieuze concurrent is geworden en
met een gsm abbo dit niet compenseerd !!
Met uw EDPnet mobiel abonnement, moet je € 10 beltegoed per maand, geen abonnement!Zambo schreef:Blijkbaar richt EDPnet zich enkel een Engelstalig doelpubliek? Waarom kan dit nu niet in het Nederlands, Blijkbaar is dat een taal die te min is voor EDPnet?
U betaalt slechts € 0,09 per minuut voor oproepen naar uw EDPnet Mobile en € 0,15 per minuut voor andere nationale (vast en mobiel) bellen.
Er is geen startkosten en de aansluiting vergoeding per gesprek in rekening gebracht.
Je hebt het gratis nummer en het behoud van gratis diensten: voicemail, het blokkeren van oproepen, ...
U wilt bellen wanneer u in het buitenland?De roaming-dienst wordt automatisch geactiveerd.
Opgelet, EDPnet Mobile is alleen beschikbaar als u al een EDPnet ADSL-abonnement.
EDPnet mobiele tarieven
Excl. BTW. Incl. BTW.
Abonnement - beltegoed per maand * € 8,27 € 10
Startkosten gratis gratis
Aansluiting vergoeding gratis gratis
NATIONALE TARIEVEN (berekeningen per seconde, na 1 minuut) - Bestemming:
EDPnet mobiel netwerk € 0.075 € 0,09
Andere netwerken ** € 0.124 € 0,15
SMS ** € 0.075 € 0,09
Internationale tarieven (berekeningen per seconde, na 1 minuut) - Bestemming:
Europese Unie *** € 0,32 € 0,39
...
-- Alle prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen - Tarieven geldig vanaf 01/09/2008
* Niet-gebruikte beltegoed kan niet worden overgedragen naar de volgende maand
** Met uitzondering van speciale nummers (070, 090x, ...) en Premium SMS
*** EU zijn membre de 27 landen: België Bulgarije Cyprus Denemarken Duitsland Estland Finland Frankrijk Griekenland Hongarije Ierland Italië Letland Litouwen Luxemburg Malta Nederland Oostenrijk Polen Portugal Roemania Slovenië Slowakije Spanje Tsjechië Verenigd Koninkrijk Zweden
bron: google's translation
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Het is kan interessant zijn, maar dat hangt van uw belgedrag van af.liger schreef:ik moet zeggen dit is ZEER interessant.
Niet enkel is 0,15 zeer laag maar plus zijn er geen connectiekosten
Als ik het met BasePostpaid vergelijk ben ik er niet zo wild van:
10euro= 90 minuten gratis naar Base
15cent naar Base
20cent naar andere netwerken (connectiekost 7cent)
10cent sms
Ik ben eerder voorstander van een connectiekost. Bij mij zijn in ieder geval veel gesprekken onder de minuut.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
buiten die gratis minuten is het zelfs goedkoper om van edpnet naar base te bellen dan van base naar base. GekDfrog schreef:Het is kan interessant zijn, maar dat hangt van uw belgedrag van af.liger schreef:ik moet zeggen dit is ZEER interessant.
Niet enkel is 0,15 zeer laag maar plus zijn er geen connectiekosten
Als ik het met BasePostpaid vergelijk ben ik er niet zo wild van:
10euro= 90 minuten gratis naar Base
15cent naar Base
20cent naar andere netwerken (connectiekost 7cent)
10cent sms
Ik ben eerder voorstander van een connectiekost. Bij mij zijn in ieder geval veel gesprekken onder de minuut.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
hier en 12.5c/min. naar gsm's,8.5c naar vaste lijnen(en 3.2€/abonn/maand)liger schreef:ik moet zeggen dit is ZEER interessant.
Niet enkel is 0,15 zeer laag maar plus zijn er geen connectiekosten
8.5c/sms.(wel connectiekosten).
Belkaarten, zo'n tijdverlies en als je je gsm dringend nodig hebt(en je kaart is plots leeg) kan je niet eens bellen.
Met voip is het 7c/min(excl. btw) naar mobiele nummers (over wlan bellen met de gsm).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
link?silencer schreef:hier en 12.5c/min. naar gsm's,8.5c naar vaste lijnen(en 3.2€/abonn/maand)liger schreef:ik moet zeggen dit is ZEER interessant.
Niet enkel is 0,15 zeer laag maar plus zijn er geen connectiekosten
8.5c/sms.(wel connectiekosten).
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik treed Zambo bij in deze. Ondanks mijn talenkennis, zijn we nog steeds Vlamingen en spreken we Nederlands. EDPnet mag deze aanbieding zeker in het Nederlands versturen. Ik vraag mij trouwens af of ze dezelfde Engelstalige tekst naar hun franstalige klanten sturen (als ze die hebben)? Ik zou er niet versteld van staan dat ze voor franstalig publiek een Franse tekst hebben.Zambo schreef:Blijkbaar richt EDPnet zich enkel een Engelstalig doelpubliek? Waarom kan dit nu niet in het Nederlands, Blijkbaar is dat een taal die te min is voor EDPnet?
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Wij maken al onze communicatie op in drie talen: Nederlands, Frans en Engels. Afhankelijk van de taal die is aangegeven in ons systeem, worden mailings in die taal naar onze klanten gestuurd.Jack Daniels schreef:Ik treed Zambo bij in deze. Ondanks mijn talenkennis, zijn we nog steeds Vlamingen en spreken we Nederlands. EDPnet mag deze aanbieding zeker in het Nederlands versturen. Ik vraag mij trouwens af of ze dezelfde Engelstalige tekst naar hun franstalige klanten sturen (als ze die hebben)? Ik zou er niet versteld van staan dat ze voor franstalig publiek een Franse tekst hebben.Zambo schreef:Blijkbaar richt EDPnet zich enkel een Engelstalig doelpubliek? Waarom kan dit nu niet in het Nederlands, Blijkbaar is dat een taal die te min is voor EDPnet?
Het feit dat u communicatie in een verkeerde taal krijgt toegestuurd kan dus te wijten zijn aan een fout in de databank. Door in te loggen op My EDPnet kan u uw taalinstellingen nakijken, en indien nodig wijzigen en zou u toekomstige communicatie in de juiste taal moeten ontvangen.
Wij, EDPnet, geven geen absoluut voorkeursbehandelingen aan eender welke taal- of bevolkingsgroep, en we trachten steeds iedereen op een gelijkwaardige manier te behandelen.
Engels is een taal die voornamelijk wordt gebruikt omwille van het internationale karakter ervan.
Indien u de mailing opnieuw wenst te ontvangen in de correcte taal, kan u mij een Privé Bericht nalaten met uw E-Mail adres (en de taal naar keuze) en we zorgen ervoor dat u de mail in kwestie ontvangt.
Onze verontschuldigingen voor eventuele ongemakken.
internet, fiber & telephony
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
EDPnet schreef:Wij maken al onze communicatie op in drie talen: Nederlands, Frans en Engels. Afhankelijk van de taal die is aangegeven in ons systeem, worden mailings in die taal naar onze klanten gestuurd.Jack Daniels schreef:Ik treed Zambo bij in deze. Ondanks mijn talenkennis, zijn we nog steeds Vlamingen en spreken we Nederlands. EDPnet mag deze aanbieding zeker in het Nederlands versturen. Ik vraag mij trouwens af of ze dezelfde Engelstalige tekst naar hun franstalige klanten sturen (als ze die hebben)? Ik zou er niet versteld van staan dat ze voor franstalig publiek een Franse tekst hebben.Zambo schreef:Blijkbaar richt EDPnet zich enkel een Engelstalig doelpubliek? Waarom kan dit nu niet in het Nederlands, Blijkbaar is dat een taal die te min is voor EDPnet?
Het feit dat u communicatie in een verkeerde taal krijgt toegestuurd kan dus te wijten zijn aan een fout in de databank. Door in te loggen op My EDPnet kan u uw taalinstellingen nakijken, en indien nodig wijzigen en zou u toekomstige communicatie in de juiste taal moeten ontvangen.
Wij, EDPnet, geven geen absoluut voorkeursbehandelingen aan eender welke taal- of bevolkingsgroep, en we trachten steeds iedereen op een gelijkwaardige manier te behandelen.
Engels is een taal die voornamelijk wordt gebruikt omwille van het internationale karakter ervan.
Indien u de mailing opnieuw wenst te ontvangen in de correcte taal, kan u mij een Privé Bericht nalaten met uw E-Mail adres (en de taal naar keuze) en we zorgen ervoor dat u de mail in kwestie ontvangt.
Onze verontschuldigingen voor eventuele ongemakken.
Ik had de mailing ook in het nederlands ontvangen en niet in het engels.