Homeconnect activatieprocedure

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
holzer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 maa 2007, 18:52

hi all,

gezien het mij maar niet lukt om dommel op welke manier dan ook te bereiken, vraag ik het hier maar is. mijn excuses als dit al ergens staat, maar ik kan hier moeilijk in een internetcafe 100 posts gaan doorzoeken.

ik heb (met veel moeite) 3 weken geleden dommel eens kunnen bereiken voor de activatie van mijn homeconnect. er werd mij gezegd dat ik een contract zou krijgen dat ik moest terugfaxen, wat ik gedaan heb, ondertussen meer dan 2 weken terug. daarna zou ik een brief krijgen met de activatiedatum. daarop wacht ik nu nog steeds.

Ondertussen heb ik eergisteren (1/9) wel een pro forma factuur (via mail) gekregen die ik binnen de 3 weken moet betalen.

Dus: moet ik nu eerst die factuur betalen voor er aan mijn aansluiting begonnen wordt? of is de activatie al gebeurd als er een factuur is? ik zal straks thuis wel eens zien of er sync is, maar inloggegevens heb ik alleszins nog niet gehad. voor welke periode is die factuur eigenlijk? start date 0000/00/00 renew date 2008/09/28 next renewal 2008/10/28 staat er, is dat dan voor 28/9-28/10? wil dat dan zeggen dat het op 28/9 geactiveerd gaat worden? en hoe geraak ik aan mn inloggegevens als dommel ze niet opstuurt en ik hen niet kan bereiken? kan iemand die wel al met succes geactiveerd is (from scratch, ik ben net verhuisd) mij vertellen hoe die procedure normaalgezien zou moeten verlopen?

ik probeer mijn gezaag wat binnen te perken te houden (er zijn hier al genoeg zageventen op dit forum :-)) , maar dommel vraagt toch wel erg veel krediet van zijn klanten.. vooral het feit dat ik gedurende een hele maand en zeker 100 pogingen welgeteld 1 keer iemand heb weten antwoorden op het 0800 nummer vind ik nogal schandalig. als er namelijk helemaal géén communicatie is wordt het nogal moeilijk.. op hoop van beterschap...
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Als je geen brief krijgt kan je onmogelijk je internet activeren. Ik zou die factuur betalen, en dan bellen om de datums direct te verschuiven(vraag dit wanneer je belt om je activatiecode, laat ze hem geven via telefoon, anders sturen ze een nieuwe brief(en bij uw vorige brief is die wrs verloren gegaan ofzo?))
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”