Mijn huidige provider dommel heeft mijn contract opgezegd. De stopzetting is 17 september. Ik contacteer nu een andere provider dxadsl en die doen een aanvraag naar Belgacom om de activatie te doen. Nu krijg ik als antwoord: Aangezien er een aanvraag is op het telefoonnummer kan er geen 2e aanvraag gebeuren voor hetzelfde telefoonnummer dus kan de aanvraag pas gebeuren na de afhandeling van de eerste aanvraag.
Maw je zit zeker zonder internet want er is geen overlapping mogelijk. Hoe kan je dit oplossen?
problemen met een provide
hmmm 'k heb hem dubbel gezet omdat het bij belgacom vastloopt en ik hoopte dat mensen daar tips konden geven en bij algemeen omdat er daar mensen komen die daarom niet op het belgacom subforum komen dus hier bij dommelforum zal de post niet veel uithalen. Dommel zal niet echt meewerken dat weten jullie ook wel dus daar moet ik niet gaan voor een oplossing. En al stoppen ze nu het contract dan zit ik nu zonder internet en dat is wat ik wil vermijden dat ik een periode zonder zit. Dus sorry sasuke maar hier past mijn post niet
Als je met 50GB/maand toekomt dan kan je voor een jaar Belgacom nemen en dan nadien overstappen:droopy schreef:En al stoppen ze nu het contract dan zit ik nu zonder internet en dat is wat ik wil vermijden dat ik een periode zonder zit.
Misschien dat ze u dan wel vlugger kunnen helpen, aangezien je dan terug klant wordt.Belgacom Generation internet:
Promo: eerst jaar aan 29,99€ en gratis activatie
Raw-copper of vaste lijn: Niet vereist
Snelheid: 4 of 12Mbps
Volume: 50GB
Prijs: 12 x 29,99€ = 359,88€
...
hmm thx voor de suggestie. Maar liever geen BGC. Het is toch raar dat je terwijl je een contract hebt een 2e contract kan afsluiten met een andere provider voor hetzelfde telefoonnummer maar als er een afsluiting is ingezet kan dit niet meer. Dit wil zeggen dat iedereen zijn aanvraag moet doen voor hij zijn vorig contract opzegt. Met andere woorden je betaalt altijd dubbel.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Bij mij was dat niet het geval toen ik van edpnet naar BGC terugging: het boeltje werd technisch opgezegd terwijl de administratieve opzegging nog niet had plaatsgevonden, dus ik moch blijven betalen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Dit is OMS.
Het ERP programma waar Belgacom voor alle diensten mee werkt.
Programma heeft veel centjes gekost en het idee is goed; MAAR het programma is zeer moeilijk in gebruik en zeer foutgevoelig. Als er iets blijft hangen, een manuele fout, server crasht of wat dan ook heb je een DIK probleem en blijft je lijn op dat moment "bezet". Er kunnen m.a.w. dus geen andere wijzigingen of aanvragen op gebeuren.
Deze "opstropping" wordt wel verholpen door een speciaal team, echter kan dit lange tijd duren omdat het probleem wel eens vaker voorvalt.
Volgens mijn weten kan je hier niets aan doen, ofwel moet iemand binnenin Belgacom je kunnen helpen met je case/dossier voor te schuiven.
Het ERP programma waar Belgacom voor alle diensten mee werkt.
Programma heeft veel centjes gekost en het idee is goed; MAAR het programma is zeer moeilijk in gebruik en zeer foutgevoelig. Als er iets blijft hangen, een manuele fout, server crasht of wat dan ook heb je een DIK probleem en blijft je lijn op dat moment "bezet". Er kunnen m.a.w. dus geen andere wijzigingen of aanvragen op gebeuren.
Deze "opstropping" wordt wel verholpen door een speciaal team, echter kan dit lange tijd duren omdat het probleem wel eens vaker voorvalt.
Volgens mijn weten kan je hier niets aan doen, ofwel moet iemand binnenin Belgacom je kunnen helpen met je case/dossier voor te schuiven.