Voip storingen
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
kan iemand me op weg helpen hoe je dit vind?
ik kan alles tevoorschijn toveren, behalve het stukje waar je iets kan invullen...
ik kan alles tevoorschijn toveren, behalve het stukje waar je iets kan invullen...
Kan sinds deze morgen niet meer bellen of gebeld worden.
Deze morgen was het VOIP lampje op de router uit maar internet werkte nog. Ik heb de Siemens router eens gereset en het VOIP lampje is weer aan maar kan nog steeds niet bellen. Elk nummer dat ik bel is bezet.
Nog iemand met VOIP problemen vandaag?
Deze morgen was het VOIP lampje op de router uit maar internet werkte nog. Ik heb de Siemens router eens gereset en het VOIP lampje is weer aan maar kan nog steeds niet bellen. Elk nummer dat ik bel is bezet.
Nog iemand met VOIP problemen vandaag?
druk op die driehoekjes bij maximumbandbreedte er ligt daar nog wat in verschuiltbarbapapa5800 schreef:kan iemand me op weg helpen hoe je dit vind?
ik kan alles tevoorschijn toveren, behalve het stukje waar je iets kan invullen...
rte968 schreef:Kan sinds deze morgen niet meer bellen of gebeld worden.
Deze morgen was het VOIP lampje op de router uit maar internet werkte nog. Ik heb de Siemens router eens gereset en het VOIP lampje is weer aan maar kan nog steeds niet bellen. Elk nummer dat ik bel is bezet.
Nog iemand met VOIP problemen vandaag?
Zelfde probleem hier. Het is me net wel gelukt om 1 keer naar mn gsm te bellen maar voor de rest heb ik ook overal bezettoon
Hopelijk is dit snel opgelost want het is wel vervelend
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
het is gelukt, ik heb hem nu ook op 1000 kbps staan
Maar dit is niet nuttig hoor .. Volgens de handleiding van de siemens router. Zeggen ze dat het best is dat je dit nummer zet op 90% van de maximale upload bandbreedte.. Als je eventjes je internetsnelheid test, dan is 380 kbps zeer dicht bij de 90% zowat 85%. Waardoor ik het toch terug heb gezet naar 380kbps.. Vooral 1000 kpbs is zeker niet nuttig aangezien je upload niet eens de 448kbps haalt die theoretisch het maximum zou moeten zijn.barbapapa5800 schreef:het is gelukt, ik heb hem nu ook op 1000 kbps staan
Al de waarden die ik gepost heb is in bits.. 448 kiloBITS/8 = 56 kiloBYTES.. Uw maximale theoretische upload waarde.Zelete schreef:Haal je niet bits & bytes door elkaar?
Snappie?
Alle kden ktoch dat we allemaal nog op 4.6 profiel staan bij homeconnect..
Aangezien ik een pas verse homeconnecter ben weet ik niet of het ligt aan storingen of aan routering. Maar heb alleen naar men base proberen te bellen en krijg een bezet toon. En bellen naar de telefoon doet hem niet rinkelen terwijl bij men gsm de telefoon maar bleef overgaan.
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
als ik hier momenteel (en eergisteren ook een paar uur) naar een base gsm bel heb ik ook een bezettoon.
het staat precies nog wel wat ik z'n testfase, homeconnect bedoel ik dan.
het staat precies nog wel wat ik z'n testfase, homeconnect bedoel ik dan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
nu werkt het weer..
net gebeld en vroegen ze of ik met de gsm wou bellen als het nog is gebeurde :') heel tof 'neen, ik ga geen 1euro per min betalen voor iets wat jullie fout is'...
ze gingen het nu dus monitoren..
als iemand nog zou bellen en melden dat het niet werkt
zeg dan..
Ik weet ook dat Meneer Kindt problemen had. Dus ik weet zeker dat het bij u is..
Want ze deden tegen mij alsof ik de enigste was die dit probleem had..
net gebeld en vroegen ze of ik met de gsm wou bellen als het nog is gebeurde :') heel tof 'neen, ik ga geen 1euro per min betalen voor iets wat jullie fout is'...
ze gingen het nu dus monitoren..
als iemand nog zou bellen en melden dat het niet werkt
zeg dan..
Ik weet ook dat Meneer Kindt problemen had. Dus ik weet zeker dat het bij u is..
Want ze deden tegen mij alsof ik de enigste was die dit probleem had..
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
hier nog niks, als het werkt ook ff bellen.
welk nummer?
het 011 92 00 00 nummer werkt niet
welk nummer?
het 011 92 00 00 nummer werkt niet
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Ook ik heb gebeld naar dommel hiervoor. Tegen mij deden ze ook alsof ik de eerste was die belde. Kheb gezegd dat er zelfs een topic over was op userbase. al mijn technische gegevens waren in orde, hij ging het doorgeven aan de Administrator, ben eens benieuwd ...
pfff, ik kan weer niet bellen of niet gebeld worden...
Men ma vind het ook niet tof... telkens als zij wil bellen ligt het hier weer plat ...
lichtje brand wel
Men ma vind het ook niet tof... telkens als zij wil bellen ligt het hier weer plat ...
lichtje brand wel
Laatst gewijzigd door Yogi 01 sep 2008, 17:36, in totaal 1 gewijzigd.
Hier ook VOIP totaal buiten werking.
Met GSM lukt ook het ook niet.
Het moet ook mogelijk zijn om te bellen.icekiller2k6 schreef: als iemand nog zou bellen en melden dat het niet werkt
zeg dan..
Ik weet ook dat Meneer Kindt problemen had. Dus ik weet zeker dat het bij u is..
Want ze deden tegen mij alsof ik de enigste was die dit probleem had..
Met GSM lukt ook het ook niet.
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
ik kan ook niet meer bellen nu
of gebeld worden
het lichtje van voip werkt wel
dus hebben nog meer mensen problemen met <,,
internet werkt wel nog perfect
of gebeld worden
het lichtje van voip werkt wel
dus hebben nog meer mensen problemen met <,,
internet werkt wel nog perfect
Daarjuist ook gebeld naar helpdesk en terwijl ook de snelheidsverhogingsvraag gesteld. Volgens dommel hangt het af wannee rbelgacom dit beschikbaar maakt voor uw regio.. En ook volgens die kerel surfen er al sommigen op een 12 mbit profiel (gene cityconnecter)frado schreef:maw tkan weer even duren . Kwil wel bellen ,maar pc geeft telkens een andere error( 480, 500,..). Kheb ook nog steeds geen 12 mbit. En blijkbaar niemand bij belgacom waar ej dat aan kan vragen?
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:46
lol das het strafste ze weten het zelf niet
hoe het komt
hoe het komt
ma da's wel waar dat sommige homeconnectors al 12 mbit hebben. Maar we zouden beter es vragen aan WIE we dit kunnen vragen bij BGC. Ik heb al verscheidene nrs geprobeerd(zie 12mbit thread bij bgc), en niemand kan mij iets zeggen. Ook al zeiden ze mij een aantal maand geleden dat ik adsl2+ zou hebben in augustus(gezegd door BGC: die gaan dat toch nie verzinnen..)Zuttasoxx schreef:Daarjuist ook gebeld naar helpdesk en terwijl ook de snelheidsverhogingsvraag gesteld. Volgens dommel hangt het af wannee rbelgacom dit beschikbaar maakt voor uw regio.. En ook volgens die kerel surfen er al sommigen op een 12 mbit profiel (gene cityconnecter)frado schreef:maw tkan weer even duren . Kwil wel bellen ,maar pc geeft telkens een andere error( 480, 500,..). Kheb ook nog steeds geen 12 mbit. En blijkbaar niemand bij belgacom waar ej dat aan kan vragen?
Ik ga is morgen bellen voor mijn geval en als ze hetzelfde proberen wijs te maken zeg ik ze gewoon dat ik netconnecter was en de speedpack kon bestellen. Mss moeten niet ex-netconnecters deze stretgie ook proberen .frado schreef:ma da's wel waar dat sommige homeconnectors al 12 mbit hebben. Maar we zouden beter es vragen aan WIE we dit kunnen vragen bij BGC. Ik heb al verscheidene nrs geprobeerd(zie 12mbit thread bij bgc), en niemand kan mij iets zeggen. Ook al zeiden ze mij een aantal maand geleden dat ik adsl2+ zou hebben in augustus(gezegd door BGC: die gaan dat toch nie verzinnen..)Zuttasoxx schreef:Daarjuist ook gebeld naar helpdesk en terwijl ook de snelheidsverhogingsvraag gesteld. Volgens dommel hangt het af wannee rbelgacom dit beschikbaar maakt voor uw regio.. En ook volgens die kerel surfen er al sommigen op een 12 mbit profiel (gene cityconnecter)frado schreef:maw tkan weer even duren . Kwil wel bellen ,maar pc geeft telkens een andere error( 480, 500,..). Kheb ook nog steeds geen 12 mbit. En blijkbaar niemand bij belgacom waar ej dat aan kan vragen?
Ge kunt ma proberen zeker:D . Mja de eerstvolgende keer dat ik pas nog es kan bellen is woensdagnamiddag. Mja tegen dan zal ik wrs nog geen adsl2+ hebben^^broli schreef:Ik ga is morgen bellen voor mijn geval en als ze hetzelfde proberen wijs te maken zeg ik ze gewoon dat ik netconnecter was en de speedpack kon bestellen. Mss moeten niet ex-netconnecters deze stretgie ook proberen .frado schreef:ma da's wel waar dat sommige homeconnectors al 12 mbit hebben. Maar we zouden beter es vragen aan WIE we dit kunnen vragen bij BGC. Ik heb al verscheidene nrs geprobeerd(zie 12mbit thread bij bgc), en niemand kan mij iets zeggen. Ook al zeiden ze mij een aantal maand geleden dat ik adsl2+ zou hebben in augustus(gezegd door BGC: die gaan dat toch nie verzinnen..)Zuttasoxx schreef:Daarjuist ook gebeld naar helpdesk en terwijl ook de snelheidsverhogingsvraag gesteld. Volgens dommel hangt het af wannee rbelgacom dit beschikbaar maakt voor uw regio.. En ook volgens die kerel surfen er al sommigen op een 12 mbit profiel (gene cityconnecter)frado schreef:maw tkan weer even duren . Kwil wel bellen ,maar pc geeft telkens een andere error( 480, 500,..). Kheb ook nog steeds geen 12 mbit. En blijkbaar niemand bij belgacom waar ej dat aan kan vragen?
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
da's hier stillekes aan wel een klucht aan het worden met hunne voip.
Niemand kan mij opbellen, en zelf kon ik vanmorgend wel nog mensen opbellen, nu niet meer.
En het weekend ook al voip problemen, en dan daarvoor die stroompanne.
Ze zouden toch écht eens naar hun klanten moeten communiceren al was het via mail of website.
Die hebben toch niet op kapaza wat 2e hands voip spullen ingekocht? Ik mag toch aannemen dat een provider die telefoon & internet aanbiedt dit op voorhand allemaal uittest.
Niemand kan mij opbellen, en zelf kon ik vanmorgend wel nog mensen opbellen, nu niet meer.
En het weekend ook al voip problemen, en dan daarvoor die stroompanne.
Ze zouden toch écht eens naar hun klanten moeten communiceren al was het via mail of website.
Die hebben toch niet op kapaza wat 2e hands voip spullen ingekocht? Ik mag toch aannemen dat een provider die telefoon & internet aanbiedt dit op voorhand allemaal uittest.
Hier ook voip problemen, niet kunnen bellen of opgebeld worden wij daarvoor maar betalen. Telenet was dan misschien duurder maar we hebben toch nooit zo'n stoten tegen gekomen
Hier is het net terug in orde (terug kunnen bellen en opgebeld worden)
Het enige probleem is dat ik niet meer kan opgebeld worden door telenetnummers: de telefoon zelf belt dan niet (maar als ik mijn pc opzet dan belt X-lite wel)
Bel ik met mijn gsm naar mijn nr dan belt de telefoon wel (en X-lite ook) en met Belgacomnummers belt mijn telefoon ook.
Is dit dan een probleem met de router? Ik vind dit wel een raar probleem, telefoon niet en X-lite wel (en 2 weken geleden werkte het wel met telenetnummers)
Het enige probleem is dat ik niet meer kan opgebeld worden door telenetnummers: de telefoon zelf belt dan niet (maar als ik mijn pc opzet dan belt X-lite wel)
Bel ik met mijn gsm naar mijn nr dan belt de telefoon wel (en X-lite ook) en met Belgacomnummers belt mijn telefoon ook.
Is dit dan een probleem met de router? Ik vind dit wel een raar probleem, telefoon niet en X-lite wel (en 2 weken geleden werkte het wel met telenetnummers)
...
-
- Plus Member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Awel dat had ik nu net ook voor, maar als ik dan opnam met x-lite kon ik beller niet horen spreken. GekBBB schreef: ....
Is dit dan een probleem met de router? Ik vind dit wel een raar probleem, telefoon niet en X-lite wel (en 2 weken geleden werkte het wel met telenetnummers)
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Alles is opgelost hier. De problemen zijn snel (nuja, redelijk snel toch ) opgelost, maar ze hadden toch wel info mogen geven op hun website.
To download or not to download, that's the question.