Het grote Homeconnect topic deel 2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

broli schreef:
woete schreef:
broli schreef:
woete schreef:Ik ben helaas ook niet zo bekend met programmeertaal. Ik heb in ieder geval een kennis gecontacteerd die voor zijn werk Siemens modems programmeert.


En wat wou je dan juist doen?


Iemand met kennis van zaken zou eens moeten kijken naar de code van de backup pagina. Een backup is gecodeerd en kan je niet inlezen (om zo het voip paswoord te weten te komen). Maar als je de code kan inzien die zo'n backup terug importeert en decodeerd dan kun je het bestand leesbaar maken. Zo zou je homeconnect ook op andere modems kunnen gebruiken als je het voip paswoord weet.


Hoe word het bestand genoemd en wat is de extensie.


active_configfile zonder extensie, heb al vanalles geprobeerd maar krijg altijd onleesbare tekens te zien, omdat het dus waarschijnlijk een gecodeerde/beveiligde backup is.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

zucht.. heb je m'n link niet gelezen met de source code?

daarin zit ergens het decryptie algoritme.. moet wel..

ik heb zelf pas tijd na de 4de
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

icekiller2k6 schreef:zucht.. heb je m'n link niet gelezen met de source code?

daarin zit ergens het decryptie algoritme.. moet wel..

ik heb zelf pas tijd na de 4de


Ja gastje, had ik ook al door hoor, maar heb je de source code al eens gedownload en uitgepakt? Dat zijn tig bestanden, begint er maar is aan!

Ik blijf ondertss wel voortzoeken hoor. We zijn hier pionierswerk aan het doen. IK wil écht kost wat kost dat voip paswoord achterhalen en mijn siemens terug inruilen voor mijn fritz!box.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Dit is niet te doen met notepad. Je hebt een coding omgeving nodig om efficiënt er door te bladeren.
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

broli schreef:Dit is niet te doen met notepad. Je hebt een coding omgeving nodig om efficiënt er door te bladeren.


Met kladblok kunt ge geen unix/linux bestanden deftig inkijken.
Daar heb je een unix editor voor nodig. Ik gebruikte bv. VEDIT om bestanden van mijn bwm navigatie dvd aan te passen. (Kladblok kreeg alleen maar rare tekentjes tezien en crashte telkens, vedit kon het wel overzichtelijk inlezen)
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

zzz
context@ windows


C files gewoon in visual studio of dev-c++.

zet crlf's etc gewoon om..

en pioneers werk is een beetje té ver gezocht niet..? de code is daar.. gewoon ff zoeken naar' upload' of 'firmware upgrade' sectie.. zien welke functie gebruikt wordt voor te uploade => kijken welke functie wordt opgeroepen voor de decryptie.. en dan gewoon dat deel eruit rippen
in een apart project stoppen (gewoon textline) omzetten.exe input.cfg output.txt gedoe.. et voila..

btw gastje..? ik ben al iets langer als u bezig met dit soort dingen vermoed ik.. ;) biw.rult.at www.reversing.Be etc etc...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik gebruikte toevallig ook notepad++. Maar dat bedoel ik ook niet echt. Ik heb het over een IDE die je de hele directory boom laat zien en je het hele ding laat zoeken op keywords.

icekiller2k6 schreef:en pioneers werk is een beetje té ver gezocht niet..? de code is daar.. gewoon ff zoeken naar' upload' of 'firmware upgrade' sectie..


Ja "daar" en "ff". Als het zo makkelijk is waarom help je dan niet. Er zijn duizenden bestanden.
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

ik bedoelde pionierswerk maar ludiek omdat er nog niemand is achter gekomen wat nu het paswoord is voor voip bij dommel.
Wij gaan toch heus niet de eerste zijn van alle Dommel klanten die daarin geïnteresseerd zijn?

Moet je intervolg maar niet zuchten tegen mij. Dan laat ik gastje achterwege
:lol:

wat ik minder begrijp is; os op siemens is linux, hoe ga je daar dan code regels uithalen in in .exe laten draaien?

In ieder geval, als je na de 4e tijd hebt en wachtwoord pm't dan ben je een held.
Laatst gewijzigd door woete 01 sep 2008, 00:52, in totaal 1 gewijzigd.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

broli schreef:Ik gebruikte toevallig ook notepad++. Maar dat bedoel ik ook niet echt. Ik heb het over een IDE die je de hele directory boom laat zien en je het hele ding laat zoeken op keywords.

icekiller2k6 schreef:en pioneers werk is een beetje té ver gezocht niet..? de code is daar.. gewoon ff zoeken naar' upload' of 'firmware upgrade' sectie..


Ja "daar" en "ff". Als het zo makkelijk is waarom help je dan niet. Er zijn duizenden bestanden.



zoals ik zei tijd tekort.. na de 4de kan ik me er pas opstorten.. niet iedereen heeft vakantie hé.. heb 4 grote sites die af moeten en nog 2 schotel installaties..
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

Baseline 052_2\SX76X_OSS_052_002~\oss\linux_2_4_20-amazon-3.0.4\scripts\ extract ikconfig Is dit iets?
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Yargo schreef:
FredWP schreef:...


Ik vind dit allemaal dikke zever. Als jij een auto gaat kopen dan verwacht je toch ook dat hij direct achteruit rijdt en niet na een een paar maanden??? Ze verkopen lucht aan hun klanten ( op deze moment ). Van alles waarvoor je betaald is het enigste wat werkt het internet ( en dan bij sommige ook nog niet goed ) en het systeem om facturen te sturen. Telefonie, Domain naam, ... daarvoor betaal je ook, en je krijgt het niet. En toch nog dommel verdedigen, ik snap niet dat je dit kunt. Je hebt blijkbaar nog niet veel problemen gehad met dommel. Maar als je al 10tallen euros hebt versleten aan hun helpdesk zul je denk ik wel anders spreken!


Dat ze lucht verkopen zou ik niet durven zeggen, maar voor de rest ben ik het hiermee wel eens!! De dingen waarvoor je betaalt zouden inderdaad vanaf het begin moeten werken zoals het hoort!


woete schreef:Yargo,

Ik begrijp je frustratie,
Momenteel zijn een aantal diensten nog niet/of nog niet volledig in orde, alhoewel ze wel in het home connect pakket zitten.
Doch ben ik er vrij zeker van dat ze zich hebben ingedekt via hun UITGEBREID contract dat je hebt moeten ondertekenen.


Ik heb het contract helemaal gelezen alvorens te ondertekenen, maar ik kan me niet herinneren dat er iets in stond dat bepaalde diensten pas later beschikbaar gingen zijn. Of ze zich ingedekt hebben via hun contract laat ik in het midden, maar zolang zij hun deel van de overeenkomst niet nakomen, met name het leveren van de beloofde diensten, zal ik niet betalen.


Bovendien vind ik het nog steeds uitermate vreemd waarom bepaalde oproepen bij mij thuis wel doorkomen (gsm's en vaste lijnen via BT) en andere niet (vaste lijnen via Belgacom of Telenet).
Proximus en Belgacom werken toch nauw samen, niet? Gebruiken ze toch verschillende routingtabellen? Ik zou anders niet kunnen verklaren waarom we Proximus-oproepen wel kunnen ontvangen en die van Belgacom niet...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Heb net modem getest en de adapter geeft inderdaad een hoge pieptoon. Is toch niet normaal dat dit bij veel mensen het geval is en siemens hier niets aan doet :?.
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

broli schreef:Heb net modem getest en de adapter geeft inderdaad een hoge pieptoon. Is toch niet normaal dat dit bij veel mensen het geval is en siemens hier niets aan doet :?.

Bij mij geeft de adapter enkel een pieptoon als de siemens opstart, daarna wordt het gelukkig terug stil.
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Krijg net van m'n vriendin te horen dat ze zelfs niet meer naar buiten kan bellen met de vaste lijn. Op internet kan ze nog wel, dus Dommel heeft ons nog niet afgesloten wegens wanbetaling.
Momenteel kan ik ook niet meer met mijn werktelefoon mijn thuisnummer bellen, hiermee ging het nochtans tot nu toe.

Zou er dan toch iets op til zijn om de telefonieprobleem op te lossen?
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

zeg eens tegen je vriendin dat ze de modem eens moet opnieuw opstarten.
Net had ik ook geen VOIP lichtje, na restart weer wel
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

woete schreef:Bij mij geeft de adapter enkel een pieptoon als de siemens opstart, daarna wordt het gelukkig terug stil.


Ja als je het start maakt het een duidelijk melodie. Maar daarna blijft er een hoge pieptoon.

Edit:Uit ongeduld heb ik gewoon de activatie gestart en het is gelukt!
Het is nu wrss die updates enz aan't doorvoeren aangezien het installatie scherm is bevroren nadat je "voltooien" kiest.

Kleine advies aan de andere 1 septembers:

1. Verwijder de 2 .dat bestanden.
2. Start software
3. Kies taal
4. Kies de 3de optie.

Ik weet niet hoe het werkt aangezien discovery line nog actief is maar het werkt :P.

Edit2:

Nadat het bevroren schermt terug werkt ga je gevraagd worden om in te loggen. Maar je zal terug springen naar begin van installatie.

1. Kies 2de optie nu.
2. Voer code en login gegevens in.
3. Nu kan je terug op home link software ingloggen.

Ik krijg wel een error dat activatie en/of overname van nummer nog niet is voltooid. Maar daar moet je gewoon geduld voor hebben.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door broli 01 sep 2008, 18:01, in totaal 1 gewijzigd.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

was 1 septermber geen grote dag? ivm veranderingen?

+ woete ik denk dat het op 1 of ander manier ook verbonden is met je mac adres van je router. Dus je zal dan zeker dommel ook moeten contacteren ivm met modem wissel. Als dat zelfs mogelijk is.
Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Oke dat was even panikeren. Ik lag er opeens uit omdat de modem resette? Heb geen idee wat er gebeurde maar modem connecte niet meer. Het leek alsof ie terug naar fabrieksinstellingen is gegaan.

Ik had het fout gemaakt van geen print screen te maken van de login instellingen. Gelukkig was er een onbeveiligde draadloos internet in de buurt en kon ik de forum doorzoeken. Na de instellingen hebben in te geven connect hij weer.

Ik vind dat dit op de 1ste pagina moet zodat mensen niet heel het proces opnieuw moeten beginnen als ze niet meer kunnen connecten. Maar gewoon handmatig instellen met volgende gegevens.

Afbeelding

PS: Nog geen voip en kan ook nog niet inloggen op homelink software.
kos
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 aug 2008, 11:26
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Net naar Dommel gebeld om te informeren hoe het nu met m'n telefoonlijn zat. Wanneer ze dachten dat vaste lijnen ons konden bereiken. Antwoord van hun helpdesk: we hebben alle nummers nog eens gebundeld en opnieuw doorgegeven, we zijn ermee bezig.
Een datum wanneer het opgelost zou zijn, konden ze niet geven.

Over de nieuwe homelink software wisten ze te vertellen dat het testen nog niet klaar was en dat de release weer wat opgeschoven was. Ook hier konden ze geen exacte datum geven.


Is er eigenlijk al iemand bij wie het telefoniegedeelte volledig in orde is? Dus zowel uitgaande als binnenkomende gesprekken zowel van vaste als mobiele lijnen??
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

was volledig inorde tot 3dagen geleden.. geen idee wat ze daar nu aan het knoeien zijn...
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

broli schreef:Oke dat was even panikeren. Ik lag er opeens uit omdat de modem resette? Heb geen idee wat er gebeurde maar modem connecte niet meer. Het leek alsof ie terug naar fabrieksinstellingen is gegaan.

Ik had het fout gemaakt van geen print screen te maken van de login instellingen. Gelukkig was er een onbeveiligde draadloos internet in de buurt en kon ik de forum doorzoeken. Na de instellingen hebben in te geven connect hij weer.

Ik vind dat dit op de 1ste pagina moet zodat mensen niet heel het proces opnieuw moeten beginnen als ze niet meer kunnen connecten. Maar gewoon handmatig instellen met volgende gegevens.

Afbeelding

PS: Nog geen voip en kan ook nog niet inloggen op homelink software.


int begin is het normaal dat u router zich reset... ge moet handmatig NIX doen, de gegevens zullen gepushed worden
TheReaper
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 aug 2008, 17:57

Activatiecode van homeconnect is vandaag toegekomen. Nu heb ik die wizard doorlopen en de activatiecode ingegeven in de homelink software.
Ik was wel via telenet verbonden toen ik deze code ingaf, aangezien je moet verbonden zijn met het internet. Of moest ik al de adsl modem aangesloten hebben op de pc toen ik deze code ingaf? Dus zij configureren alles vanop afstand aan de router en ik moet niks instellen op de router dan?

Momenteel kan ik nog niet op internet met dommel, is dit normaal?
Telefoon duurt 4 uur zeggen ze in de brief. Hoelang duurt het normaal eer internet werkt?
Laatst gewijzigd door TheReaper 01 sep 2008, 14:03, in totaal 1 gewijzigd.
bravo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jul 2008, 16:06

icekiller2k6 schreef:was volledig inorde tot 3dagen geleden.. geen idee wat ze daar nu aan het knoeien zijn...


Nu lukt het inderdaad opeens ook niet meer. Vaste lijnen konden ons al niet bereiken, nu kan niemand ons nog bereiken, GSM nummers kunnen ons ook niet bereiken. Lekker rustig thuis :-D
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Yogi schreef:int begin is het normaal dat u router zich reset... ge moet handmatig NIX doen, de gegevens zullen gepushed worden


Dit was een anderhalf uur na activatie en internet draaide. Opeens valt connectie weg. Ik ga kijken en alle instellingen zijn terug naar fabrieksinstellingen... Nu waar is dat logisch als ze de gegevens pushen. Waarom pushen ze de juiste eerst en dan terug fabrieksinstellingen. Dus heb ik het gewoon zelf ingesteld en is terug in orde. Nu nog wachten op VOIP.

TheReaper schreef:Activatiecode van homeconnect is vandaag toegekomen. Nu heb ik die wizard doorlopen en de activatiecode ingegeven in de homelink software.
Ik was wel via telenet verbonden toen ik deze code ingaf, aangezien je moet verbonden zijn met het internet. Of moest ik al de adsl modem aangesloten hebben op de pc toen ik deze code ingaf? Dus zij configureren alles vanop afstand aan de router en ik moet niks instellen op de router dan?

Momenteel kan ik nog niet op internet met dommel, is dit normaal?
Telefoon duurt 4 uur zeggen ze in de brief. Hoelang duurt het normaal eer internet werkt?


Kijk naar mijn voorlaatste post aub!

Edit: Jawel hoor en het VOIP lampje brandt nu ook al en in modem staat er...

VoIP-accounts: 1 account (geregistreerd: 1 account)


Dus eigenlijk niets slecht omdat ik om exact 12u ben begonnen dus 2u35 vooralleer bijna alles inorde is. Ik zeg bijna omdat ik nog niet met de homelink software kan inloggen en nog niet kan bellen (krijg bezettoon naar base) op opgebeld worden ( ook van base, de telefoon blijft overgaan maar rinkelt niet.)

Btw newsserver werkt ook zonder een port te moeten forwarden.
Laatst gewijzigd door broli 01 sep 2008, 14:58, in totaal 5 gewijzigd.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

@broli

Eventjes een tip. Als je al uw instellingen gepusht hebt gekregen van dommel en alles heeft gewerkt naar behoren. Zoals mensen die je ondertussen op kan bellen en je online kan gaa nenz. Stel ik voor dat je de instellingen opslaat. Dit doe je door

Geavanceerde instellingen ==> beheer ==> opslaan en herstellen. Daarna sla je gewoon uw instellingen op op uw pc. Hierdoor moete je niet elke keer wachten tot dommel zijn gegevens moet doorpushen naar jou en kan je als je uw modem moet resetten direct die instellingen erop zetten. Dit geldt ook voor het gedeelte waar je zelf niet aan kan (het voip gedeelte). Ook die instellingen worden maw opgeslagen.
Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Amai het blijft maar goed komen. Nu kan ik ook inloggen op de homelink. Dus volledig inorde! Ik moet alle slachtoffers voor mij bedanken die dit simpel hebben gemaakt :wink:.

Eventjes een tip. Als je al uw instellingen gepusht hebt gekregen van dommel en alles heeft gewerkt naar behoren. Zoals mensen die je ondertussen op kan bellen en je online kan gaa nenz.


done!
Laatst gewijzigd door broli 01 sep 2008, 15:23, in totaal 1 gewijzigd.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

broli schreef:Amai het blijft maar goed komen. Nu kan ik ook inloggen op de homelink. Dus volledig inorde! Ik moet alle slachtoffers voor mij bedanken die dit simpel hebben gemaakt :wink:.


gohja gij waard slim om te wachten e :D
Afbeelding
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

ik zeg: geef het nog een maandje, en alles komt in orde met Homeconnect !!
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Yogi schreef:ik zeg: geef het nog een maandje, en alles komt in orde met Homeconnect !!


Bij mij is alles al in orde met Homeconnect hoor :P alleen dat VoIP probleem is er nu, maar aangezien het algemeen is hoef ik niet bang te zijn.
To download or not to download, that's the question.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Zeg kerels hoe hebben jullie draadloos werkend gekregen? Ik draai dat WPS-registratie maar niets gebeurd. Is het niet de bedoeling dat ik een scherm ofzo op men pc krijg waarop ik dan moet klikken ofzo? Gewoon connecten doet ook niets xp blijft maar connecten en geeft het dan op zonder error ofzo.

OS: XP sp3
woete
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 jun 2007, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 2 keer

Zuttasoxx schreef:was 1 septermber geen grote dag? ivm veranderingen?

+ woete ik denk dat het op 1 of ander manier ook verbonden is met je mac adres van je router. Dus je zal dan zeker dommel ook moeten contacteren ivm met modem wissel. Als dat zelfs mogelijk is.


In véél modems kan je ook zelf een mac adres opgeven, zo ook bij de fritz!box.
Waarom zouden ze ook heel het voip gedeelte afschermen als je het toch niet op een andere modem zou kunnen gebruiken ...
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

broli schreef:Zeg kerels hoe hebben jullie draadloos werkend gekregen? Ik draai dat WPS-registratie maar niets gebeurd. Is het niet de bedoeling dat ik een scherm ofzo op men pc krijg waarop ik dan moet klikken ofzo? Gewoon connecten doet ook niets xp blijft maar connecten en geeft het dan op zonder error ofzo.

OS: XP sp3


En is het mogelijk om te beveiligen met wap key?.. Want dat lukt wel hoor.. Maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat diene modem heel veel wireless problemen te verteren krijgt. Wat ik al gehoord heb van iemand dat zijn lijn onstabiel was, en weer stabiel met wireless uit te schakelen enz. Ik die met mac er wel op kan en met windows een error enz..

Nuja ik gebruik mijn oude router voor wireless en heb diene wireless gewoon uitgewet op de siemens. Werkt perfect nu.
Afbeelding
TheReaper
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 aug 2008, 17:57

Heb de software geupdate maar het internet werkt nog altijd niet. Denk dat ik ergens toch iets verkeerd gedaan heb, misschien moet ik de router resetten? probleem is dat als ik in de software ga hij niet meer vraagt achter de code, zelfs niet na het verwijderen van die .dat bestanden

misschien dat ik beter de settings manueel ingeef? Das nu toch al zeker 5 uur geleden dat ik die code heb ingegeven

Ook het voip lichtje brandt nog niet
Laatst gewijzigd door TheReaper 01 sep 2008, 17:52, in totaal 1 gewijzigd.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

TheReaper schreef:Heb de software geupdate maar het internet werkt nog altijd niet. Denk dat ik ergens toch iets verkeerd gedaan heb, misschien moet ik de router resetten? probleem is dat als ik in de software ga hij niet meer vraagt achter de code, zelfs niet na het verwijderen van die .dat bestanden

misschien dat ik beter de settings manueel ingeef? Das nu toch al zeker 5 uur geleden dat ik die code heb ingegeven


vanaf wanneer mocht je wel?.. Want ik moest wel 4 dagen wachten nadat ik mijn brief had ontvangen om die cod ei nte drukken. + ze vragen expleciet na 18u die in te geven. Je hebt allesinds al 1 van hun voorwaarden niet gevolgd.

Ow btw over die facturen die automatisch verschoven worden naar de effectieve activatie datum, dit is de 3e proforma factuur dat dit normaal gebeurt.
Afbeelding
TheReaper
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 aug 2008, 17:57

Zuttasoxx schreef:
TheReaper schreef:Heb de software geupdate maar het internet werkt nog altijd niet. Denk dat ik ergens toch iets verkeerd gedaan heb, misschien moet ik de router resetten? probleem is dat als ik in de software ga hij niet meer vraagt achter de code, zelfs niet na het verwijderen van die .dat bestanden

misschien dat ik beter de settings manueel ingeef? Das nu toch al zeker 5 uur geleden dat ik die code heb ingegeven


vanaf wanneer mocht je wel?.. Want ik moest wel 4 dagen wachten nadat ik mijn brief had ontvangen om die cod ei nte drukken. + ze vragen expleciet na 18u die in te geven. Je hebt allesinds al 1 van hun voorwaarden niet gevolgd.

Ow btw over die facturen die automatisch verschoven worden naar de effectieve activatie datum, dit is de 3e proforma factuur dat dit normaal gebeurt.


14/7 is de datum die in de brief staat. Mijn brief was verloren geraakt bij de post en ze moesten hem opnieuw sturen. Maar weet er iemand een idee hoe ik die code dan opnieuw kan invoeren en zo het hele activeringsproces te herstarten? dan kan ik ook de router resetten en ben ik zeker dat het niet daaraan ligt (ik heb namelijk al ingelogd op de router vroeger, maar zonder iets te veranderen) Dan kan ik het ook volledig volgens het boekje doen (dus na 18 uur)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

TheReaper schreef:Heb de software geupdate maar het internet werkt nog altijd niet. Denk dat ik ergens toch iets verkeerd gedaan heb, misschien moet ik de router resetten? probleem is dat als ik in de software ga hij niet meer vraagt achter de code, zelfs niet na het verwijderen van die .dat bestanden

misschien dat ik beter de settings manueel ingeef? Das nu toch al zeker 5 uur geleden dat ik die code heb ingegeven

Ook het voip lichtje brandt nog niet


Verwijder software. Doe een harde reset van modem. Installeer dan de versie die hier op de eerste post staat. En kijk dan naar men vorige posts. Ik kan verkeerd zijn maar doen sommige mensen überhaupt moeite om op zen minst een pagina terug te kijken? Mijn hele succes verloop is uitgelijnd over anderhalf pagina.
TheReaper
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 aug 2008, 17:57

broli schreef:
TheReaper schreef:Heb de software geupdate maar het internet werkt nog altijd niet. Denk dat ik ergens toch iets verkeerd gedaan heb, misschien moet ik de router resetten? probleem is dat als ik in de software ga hij niet meer vraagt achter de code, zelfs niet na het verwijderen van die .dat bestanden

misschien dat ik beter de settings manueel ingeef? Das nu toch al zeker 5 uur geleden dat ik die code heb ingegeven

Ook het voip lichtje brandt nog niet


Verwijder software. Doe een harde reset van modem. Installeer dan de versie die hier op de eerste post staat. En kijk dan naar men vorige posts. Ik kan verkeerd zijn maar doen sommige mensen überhaupt moeite om op zen minst een pagina terug te kijken? Mijn hele succes verloop is uitgelijnd over anderhalf pagina.


Bedankt, het internet werkt al :) nu de telefoon nog
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

zal normaal vanzelf in orde komen na een tijdje:) . Maar atm gaat niemand zijn voip dus ja :)
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

frado schreef:zal normaal vanzelf in orde komen na een tijdje:) . Maar atm gaat niemand zijn voip dus ja :)


Vergeet nietDIT op je pc op te slaan. Als de modem zichzelf helemaal reset zonder reden en niet terug wilt instellen, stel het dan manueel in.

Van zodra VOIP ook werkt store dan het config bestand op je pc en gebruik dat in geval van nood.

Nu wil ik wel weten waarom de wireless nog niet werkt :???:. Ik heb alle beveiligen (en zonder) geprobeerd. Windows blijft maar "bezig met connecten" en stopt dan. Kan ook aan mijn laptop liggen dus ga ik het straks op een andere proberen.
TheReaper
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 aug 2008, 17:57

Vreemd, bij mij werkt de wireless
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”