25 MB voor ADSL GO??

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
mohamed
Starter
Starter

Ik zag zonet dat er 25 ipv 12 GB aan mijn account toegevoegd werd (nieuwe maand). Is dit een fout van BC of gaat dit om een verhoging? Anders dit 'probleem' laten corrigeren. :drool:
Komt een dom blondje een café binnen en zegt:"Achttien glazen bier graag!". Zegt de barman:"Zoveel!?" Waarop het domme blondje antwoordt:"Er staat toch 18+!!".
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Verhoging, raar dat je hier niets van wist. Geen mail ontvangen van Belgacom met dit goede nieuws? Budget 400MB -> 1 GB, Light 1 -> 4, Go 12 -> 25, Plus/Boost 35 -> 60.
mohamed
Starter
Starter

Lord Utopia schreef:Verhoging, raar dat je hier niets van wist. Geen mail ontvangen van Belgacom met dit goede nieuws? Budget 400MB -> 1 GB, Light 1 -> 4, Go 12 -> 25, Plus/Boost 35 -> 60.
Als het in een gewone nieuwsbrief gestaan heeft, dan heb ik deze niet bekeken (die titels spreken mij niet aan). Een aparte bericht hierover heb ik echter niet ontvangen. Maar het maakt niet uit...Het is een heel goede zet van BC! :-)
Komt een dom blondje een café binnen en zegt:"Achttien glazen bier graag!". Zegt de barman:"Zoveel!?" Waarop het domme blondje antwoordt:"Er staat toch 18+!!".
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Info is te vinden op de frontpage van het forum. Topic gesloten !
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”