hey
mijne maat zit met een probleem, zijn internet werkt niet meer en hij krijgt telkens een DNS probleem. Hij heeft Belgacom ADSL.
Ik ben even gaan kijken bij hem en de verbinding tussen zijn pc en router is in orde. Dus het probleem ligt alicht niet aan zijn pc. Met zijn xbox geraakt hij ook niet meer online dus wss iets mis tussen router -> adsl.
Hij heeft ook belgacomtv die op dezelfde router zit en dat werkt wel.
Op zijn router/modem brand het lichtje bij online niet meer terwijl hij zegt dat het vroeger wel brande als hij op internet wou.
We hebben al geprobeerd met de router te herstellen naar fabrieksinstellingen maar het probleem blijft. Stekkers ook al eens allemaal voor een paar uur uitgetrokken maar niets lijkt te helpen.
Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn
DNS probleem
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Welke modem en/of router heeft hij ? Zo op het eerste zicht zou ik denken aan ofwel een lijnprobleem, ofwel dat zijn account niet meer werkt.
Ik geloof dat Skynet zo'n testaccount had om te testen of je lijn zelf nog wel werkt en/of om je paswoord te resetten. Probeer daar eens mee in te loggen voor je internetverbinding, maar ken wel de user/pass niet meer.
Check eventueel ook even deze website :
http://onlinesupport-res-nl.custhelp.co ... lf=private
Indien xdsl nog brand is het een probleem met de account, indien dat niet meer brand is er waarschijnlijk een lijnprobleem.
Grtz,
Sasuke
Ik geloof dat Skynet zo'n testaccount had om te testen of je lijn zelf nog wel werkt en/of om je paswoord te resetten. Probeer daar eens mee in te loggen voor je internetverbinding, maar ken wel de user/pass niet meer.

Check eventueel ook even deze website :
http://onlinesupport-res-nl.custhelp.co ... lf=private
Indien xdsl nog brand is het een probleem met de account, indien dat niet meer brand is er waarschijnlijk een lijnprobleem.
Grtz,
Sasuke