Nu krijg ik die modem ni werkend.
Hij krijgt ADSL verbinding, zend draadloos signaal uit etc. Doet alles wat hij moet doen, behalve dan dat mijn pc hem niet vind, ook al ontvang ik een draadloos signaal van de modem...
Ge moet da zo installeren met da cd'ke van belgacom. Op de moment dat dat ik hem moet herinnitialiseren (10sec de reset toets inhouden) loopt het fout. Ik doe dat dus, ik druk op volgende, en ik krijg de melding dat de pc geen verbinding kan maken met de modem en dat ik naar belgacom zelf moet bellen.
Dan heb ik maar eens geprobeerd om met de kabel te verbinden en daar krijg ik de melding dat de modem niet wordt gevonden.
Dan heb ik is rap naar den belgacom gebeld en blijkbaar mogen die u ni helpen als ge daar geen internet hebt. En dan, de op momenten sukkels van dommel kan je niet bereiken in het weekend. Zelfs nog niet op het betalend 0903 nummer waar ze u naar verwijzen als je echt hulp nodig hebt.
Ik meen mij te herinneren dat ik dit probleem ook had toen ik voor de eerste keer die philips wou installeren. Kheb het blijkbaar nog altijd ni geleerd, want ik zit er terug mee te sukkelen.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Nu zit ik maar effe terug op mijn wankelende philips modem met super traag internet.
Iemand die mij eruit kan helpen plsss?
Thx!!